Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:15

Marije_1997 schreef:
Mannen zijn gewoon rare wezens, die pas volwassen worden als ze de 30 gepasseerd zijn

Zelfs dan nog niet helaas.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:40

Marije_1997 schreef:
Mannen zijn gewoon rare wezens, die pas volwassen worden als ze de 30 gepasseerd zijn

Dan heeft die van mij de afslag gemist hoor :')

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:53

Dat eerlijkheid blijkbaar ontzettend lastig is vandaag.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:56

Ik wilde sperziebonen pakken en die waren beschimmeld. Even gemeld “oh dat is geen schimmel dat is dat ze vers zijn” huh

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:11

Mandarijn schreef:
Marije_1997 schreef:

Hahaha, zo helaas en zo waar!!

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:12

theadora99 schreef:
Ik wilde sperziebonen pakken en die waren beschimmeld. Even gemeld “oh dat is geen schimmel dat is dat ze vers zijn” huh

Was jij in dezelfde supermarkt als de maden aardappels?? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:20

Dat ik vanmiddag terug kwam van m'n interview, vriendje vroeg hoe t ging, uitgelegd. Allemaal mooi. Ik ging t kippenhok schoonmaken, hoor ineens een brul. Vraag wat er is: 'Ik ga even weg, ik word helemaal gek van die honden.', dus ik zeg, ga er dan mee wandelen he. 'Doei.'

En weg is meneer. Om half twee kwam ie even snel z'n werkkleding pakken, doei zeggen en is vertrokken naar z'n werk.

Ik vind het echt strontvervelend dat hij het blijkbaar normaal vindt om gewoon weg te gaan en alles op dat moment aan mij over te laten. De grote moest blijkbaar heel nodig poepen, daarom was ie heen en weer aan het hupsen. Ik zou dan denken om de riem te pakken en 'm op zijn minst even uit te laten als je dan geen zin hebt een heel eind te lopen.

Ik ben toch niet gek :?.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:21

LaPluche schreef:
theadora99 schreef:

Was jij in dezelfde supermarkt als de maden aardappels?? :')

Nou geen idee maar ik ben wel mn vertrouwen kwijt in die winkel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:38

Mandarijn schreef:
Marije_1997 schreef:

Ohh God, ik dacht dat ze dan wel wat volwassen zouden zijn

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:34

Dat zoveel dekens qua lengte prima zijn voor mijn pony, maar bij de borst veeeel te krap. Daar gaat mijn panterprintje ;(
Afbeelding

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:41

Westhof schreef:
Dat zoveel dekens qua lengte prima zijn voor mijn pony, maar bij de borst veeeel te krap. Daar gaat mijn panterprintje ;(
[ [url=m/4tNbNd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ach joh een beetje decollete kan toch geen kwaad??? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:44

Westhof schreef:

Bij die van mij heb ik het ook, deken past qua lengte perfect, maar na een week of 2 heeft ie kale plekken op de borst. Nah ja dan maar 185 ipv 175

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:51

We wonen sinds januari op echt een schitterende plek en in een prachtig huis. Iedereen (we horen het van familie, vrienden, buren en zelfs van vreemden). Ik weet dat ik mezelf echt in mijn handjes moet knijpen. :o

Maar nu (verslaafd aan Funda) heb ik voor het eerst in al die tijd sinds we dit huis gekocht hebben (een jaar geleden) een ander huis gezien waar ik nóg liever zou willen wonen. Ben straalverliefd.
Maar... Het is duurder (valt nog binnen onze max, maar het is wel héél duur).
En vriend is juist de afgelopen maanden en nu nog steeds enorm druk geweest om alles voor de paarden klaar te maken.

Ik krijg hem nu echt niet zo gek om überhaupt te gaan kijken. Twijfel of ik zelf een afspraak ga maken om te bezichtigen. Stel dat het tóch "tegen valt", dan kan ik het uit mijn hoofd zetten.
Dilemma dus. :x

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:53

nafkedemi schreef:
Westhof schreef:

“256 vliegen vinden dit leuk” :P

Maatje groter wordt het qua lengte waarschijnlijk echt weer een soepjurk. Gewoon doorzoeken naar iets dat breder valt dus.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:56

Dat ik dacht dat het beter met me ging, maar nu toch mijn hele gevoel weer de verkeerde kant op gaat. Iemand normaal functionerende hersenen in de aanbieding?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:10

Dat ik al 4 avonden wil diamond painten, maar dat mijn ogen 's avonds gewoon te moe zijn omdat ik aan mijn nieuwe bril moet wennen

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:14

Mijn katten die echt altijd van alles mankeren, word hier echt niet goed van.
Nu weer een bloedoor 8)7

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:15

Aan een internist die een nogal botte opmerking maakte. En dat is niet de eerste keer. Pff, blij als mijn ‘eigen’ internist er weer is.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:28

Nieuwe lamoen gekocht omdat pony de oude naar de getver had getrapt, gelijk een brede gekocht. Nu heb ik een mooi strakke lamoen alleen m'n oude burry's moeten erop want dat kan m'n pa wel vermaken.
1 ik erger me aan mezelf dat ik me erger dat ik de oude lelijke burry's moet gebruiken en die dus niet mooi zijn, terwijl ik vet veel geld bespaar zo.
2 ik ken m'n pa, het maken gaat een beetje halve bak waardoor het straks net wel net niet kan :roll:

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:29

V_Naomi schreef:
De eeuwige, schijnbaar onmogelijke, zoektocht naar een geschikte lesgever voor paard en mij |o

Ik voel je pijn. Heb 1,5 jaar gezocht naar de gene die ik nu heb. Nu na 5 maanden ben ik er super blij mee. Maar die zoektocht. Het verschrikkelijke aantal dat amper zelf iets van paarden rijden weet of dat echt rare ideeen heeft.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:38

Met veel gepruts en gevloek 2 stukjes stof op het graasmasker gemaakt als bescherming.Drukt de stof de neusgaten van onze ruin dicht.Nu alles er weer af gehaald.Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:45

Onze winkel onder water. -O-

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:49

nafkedemi schreef:
Westhof schreef:

sorry..was een beetje flauw

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:10

Veulen84 schreef:
V_Naomi schreef:
De eeuwige, schijnbaar onmogelijke, zoektocht naar een geschikte lesgever voor paard en mij |o

Ik voel je pijn. Heb 1,5 jaar gezocht naar de gene die ik nu heb. Nu na 5 maanden ben ik er super blij mee. Maar die zoektocht. Het verschrikkelijke aantal dat amper zelf iets van paarden rijden weet of dat echt rare ideeen heeft.

Wij zijn intussen al zo'n 3 jaar verder :( enige die enigszins in de buurt kwamen waren online vanuit het buitenland, dat is leuk voor 'erbij' maar begin toch echt nood te hebben aan iemand die irl mee in de bak staat |o

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:25

Princess_ schreef:
Dat ik dacht dat het beter met me ging, maar nu toch mijn hele gevoel weer de verkeerde kant op gaat. Iemand normaal functionerende hersenen in de aanbieding?

Als je ze vind, let me know. Die wil ik ook.