Marije_1997 schreef:Mannen zijn gewoon rare wezens, die pas volwassen worden als ze de 30 gepasseerd zijn
Zelfs dan nog niet helaas.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Westhof schreef:Dat zoveel dekens qua lengte prima zijn voor mijn pony, maar bij de borst veeeel te krap. Daar gaat mijn panterprintje![]()
[ [url=m/4tNbNd.jpg]Afbeelding[/url] ]
nafkedemi schreef:Westhof schreef:Dat zoveel dekens qua lengte prima zijn voor mijn pony, maar bij de borst veeeel te krap. Daar gaat mijn panterprintje![]()
[ [url=m/4tNbNd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach joh een beetje decollete kan toch geen kwaad???

V_Naomi schreef:De eeuwige, schijnbaar onmogelijke, zoektocht naar een geschikte lesgever voor paard en mij
Veulen84 schreef:V_Naomi schreef:De eeuwige, schijnbaar onmogelijke, zoektocht naar een geschikte lesgever voor paard en mij
Ik voel je pijn. Heb 1,5 jaar gezocht naar de gene die ik nu heb. Nu na 5 maanden ben ik er super blij mee. Maar die zoektocht. Het verschrikkelijke aantal dat amper zelf iets van paarden rijden weet of dat echt rare ideeen heeft.
enige die enigszins in de buurt kwamen waren online vanuit het buitenland, dat is leuk voor 'erbij' maar begin toch echt nood te hebben aan iemand die irl mee in de bak staat