Hier ook carlijn binnen, ben er blij mee! Gelukkig heeft de jogger op beide knieën een vogel want de rest van de print zijn de vogels op de voorkant van de broek half. Heb het idee dat het toch weer redelijk ruim valt. Hoewel er nog meer op mijn verlanglijstje staat zal er voorlopig niks meer komen.. iets met een tegenvaller met de motor bij de garage vandaag...
Hier geen tas gekregen, heb direct bij CarlijnQ zelf besteld..
Hihi peuters en hun liefde voor Bergsteins, heerlijk B heeft gele, maar die wil hij mooi niet kwijt gok ik! En bovendien worden die zo ver afgelopen dat ik vermoed dat er geen tweede leven meer in gaat zitten
Wat gek dat niet iedereen een tas heeft gekregen. Zeker gezien de omvang van de order van bijvoorbeeld tita is het raar. Het is een stoffen tas(je)/mini shopper achtig. Ik kan er wel een foto van maken als iemand dat wil.
Urbanus
Geplaatst: 21-07-19 08:40
De tas staat op de site, gewoon zo'n katoenen totebag in cheetahprint. Ze zullen hem wel willekeurig hebben uitgedeeld.
P's eerste fissa was gisteren, zo leuk! Onder andere Mead for mini fenix sokken gehad en groene Donsjes. Wel raar om te zien dat haar 'kleine' nichtjes zoveel groter zijn al. P is nu gecorrigeerd pas 2 dagen oud natuurlijk. Maar toch.