maar dat werd ff iets teEn leuk!! Ik hou van pannenkoeken dus dan scoor je al bonuspunten haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en dat tegenwoordig zeldzaam zou zijn. En ook even gepeild maar het gaat in ieder geval niet om seks, anders zou ik niet direct bij iemand thuis afspreken om pannenkoeken te eten haha.
) Dus hoop maar dat het lekker is
dan werd het patat die kan echt niet koken. Maar er is hoop heb het hem geleerd en als hij eerder thuis is staat er lekkere maaltijd klaar
) dus vind het helemaal niet erg. Kan goed koken. Eerste keer dat hij voor mij kookte ben ik alleen wel onwijs ziek geworden, pest ik hem nog steeds mee, maar kon hij niks aan doen.
Ik kreeg wat dingen naar me geroepen (niet vervelend of negatief, oprecht heel lief bedoeld van die jongens) maar mijn vriend kon dat niet zo goed hebben en gaf dus een opmerking terug dat ze hun mond moesten houden. Achteraf gaf hij wel aan dat hij schrok van zichzelf en we het eigenlijk echt als compliment moesten zien, waarna hij me alleen maar strakker vast ging houden.
Pannenkoek met kaas en ui
en liever iemand doe kok wilde worden dan het daadwerkelijk is. Mensen zeiden vaak, wat een mazzel dat jouw vriend kok is, altijd lekker eten op tafel! Ja niet dus, want hij was altijd aan het werk
maar ik zit geloof ik ook wel op een roze wolkje, zit al dagen met een big smile op m'n werk en kijk er enorm naar uit om weer bij hem te zijn
hier bij t pannenkoekenrestaurant is de spek kaas ui pannenkoek favoriet
en leuk van de plannen met de feestdagen!
veel plezier al voor zaterdag
maar het is niet compleet voorbij!
met als gevolg dat we al hebben zitten nadenken over samenwonen
morgen zijn we 1 maand samen
maar we kennen elkaar natuurlijk al +20 jaar...
de zijne vroegen aan hem waar we gaan wonen en die van mij vroegen het ook al aan mij, dus zij waren ermee begonnen
Zijn mama zei al dat hij voorzichtig moest zijn als we naar ons hotel reden want de mama van haar toekomstige kleinkinderen zat erbij