Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:18

Gelukkig is hij ook ook koukleum en kunnen we dus samen onder 42 graden staan douchen := maar dat werd ff iets te

En leuk!! Ik hou van pannenkoeken dus dan scoor je al bonuspunten haha

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:20

Nee..Berdien! Hij was zo leuk.. :(:) Is het contact nu ook helemaal voorbij?

De theorie van samen douchen vind ik heel fijn. Alleen de praktijk meestal iets minder.

Hihi, dat moet wel een pannenkoekendate worden Linda!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:26

Vrienden van mij hebben twee douchekoppen naast elkaar in hun badkamer. Speciaal voor het samen douchen. Dan is het nog wel fijn. Verder vind ik het ook niks aan.

Linda, als ze voor je gaan koken is het altijd goed!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:27

Haha ja het was echt een hilarisch gesprek, hij gaf ook aan meestal de 1e keer alleen wat te drinken en 2e keer een pannenkoekendate. Toen ik vroeg waar ik het aan verdiend had om gelijk de 1e keer een pannenkoekendate te verdienen, was dat omdat ik pannenkoeken met spek lustte (zijn specialiteit :') ) en dat tegenwoordig zeldzaam zou zijn. En ook even gepeild maar het gaat in ieder geval niet om seks, anders zou ik niet direct bij iemand thuis afspreken om pannenkoeken te eten haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:36

Haha leuk een pannenkoekendate! En sowieso leuk iemand die voor je kookt, scoort bij mij altijd wel pluspunten hoor :D

linoleum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:39

Mijn date heeft inmiddels al iets van 5 keer voor mij gekookt. En hij kan het goed ook! Scoort hij echt wel mee.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:56

Wij koken zo'n beetje om en om voor elkaar maar komt er eigenlijk altijd wel op neer dat we lekker samen in de keuken staan. Hij maakt vandaag lasagne dus ik ben benieuwd! Nu is mijn ex chef kok dus ik ben wel wat verwend wat dat betreft maar mijn date kan gelukkig ook wel aardig koken!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 12:15

Wat jammer Berdien! Gaan jullie nog wel verder daten of contact houden?

Oeh, iemand die lekker kan koken vind ik ook wel fijn. Mijn vriend kan het gelukkig ook. Alleen doen we het nooit haha.
Maar op onze 2e date heeft hij wel gekookt. Dat was meteen een pluspunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 12:21

Mijn date gaat morgen ook koken, maar doet heel geheimzinnig (en ik ben zo'n slechte eter... :+ ) Dus hoop maar dat het lekker is ;)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:09

Ben blij dat mijn vriend niet voor mij gekookt heeft :') dan werd het patat die kan echt niet koken. Maar er is hoop heb het hem geleerd en als hij eerder thuis is staat er lekkere maaltijd klaar

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:52

@Berdien, het zit je niet mee he? Hou je nog wel contact of kap je het nu helemaal af?

Leuk al die dates, pannenkoekendates.

@Anne_Bento gaat ook lekker bij jou of niet? Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
@linoleum Jij ook al veel dates gehad, hij is nog niet gepromoveerd?

Mijn vriend kookt met enige regelmaat voor mij, hij wilde vroeger ook kok worden (ik kies ze daar op uit denk ik :+ ) dus vind het helemaal niet erg. Kan goed koken. Eerste keer dat hij voor mij kookte ben ik alleen wel onwijs ziek geworden, pest ik hem nog steeds mee, maar kon hij niks aan doen.

Ik heb het weekend een andere kant van mijn vriend ontdekt, zijn jaloerse kant }> Ik kreeg wat dingen naar me geroepen (niet vervelend of negatief, oprecht heel lief bedoeld van die jongens) maar mijn vriend kon dat niet zo goed hebben en gaf dus een opmerking terug dat ze hun mond moesten houden. Achteraf gaf hij wel aan dat hij schrok van zichzelf en we het eigenlijk echt als compliment moesten zien, waarna hij me alleen maar strakker vast ging houden.

Dit weekend veel samen gepraat, over het begin van onze relatie (dat het absoluut slecht getimed was), over toekomstplannen die we hebben (fijn hoe we allebei hier precies hetzelfde over denken) maar ook over hoe snel en makkelijk onze relatie toch eigenlijk gaat <3
Roze wolk, ja hoor daar zitten we na dik 8 maanden nog steeds dubbel en dwars op.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:01

Colien, nee nog lekker aan daten/scharrelen en dat vinden we beide wel prima op moment. Al word het wel steeds serieuzer dat vrienden enzo er van weten. Veel samen eten en slapen. Maar nog geen naam gegeven.

En leuk dat bij jullie zo goed gaat!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:40

Tis inderdaad zuur maar liever eerlijk dan dat je krijgt zoals aan het begin van het jaar: na bijna een half jaar daten de mededeling per app dat hij het toch niet zag zitten :+

Hebben nog wel contact, en hij heeft om een paar dagen bedenktijd gevraagd. Ik vind het allemaal prima. Als hij er wel voor wil gaan daten we verder, en zo niet... dan is het ook maar duidelijk :)

Pannenkoekendate is wel leuk! Zonder de pannenkoek-met-spek dan :)) Pannenkoek met kaas en ui :9 :9

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:42

Colien, wat fijn dat jullie nog steeds op een roze wolk zitten! Over die jaloerse kant, ik zou dat ook als compliment zien :j en liever iemand doe kok wilde worden dan het daadwerkelijk is. Mensen zeiden vaak, wat een mazzel dat jouw vriend kok is, altijd lekker eten op tafel! Ja niet dus, want hij was altijd aan het werk :+

Ik moet even nadenken hoeveel dates we gehad hebben..... ik denk dat dit de 7e of 8e keer wordt dat we afspreken. Voelt alsof we elkaar al vaker hebben gezien haha :o maar ik zit geloof ik ook wel op een roze wolkje, zit al dagen met een big smile op m'n werk en kijk er enorm naar uit om weer bij hem te zijn <3

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:32

Even afwachten dus Berdien. Wel fijn dat je er zo in staat.

Het was zeker een compliment, zowel van die jongens als dat mijn vriend zo jaloers werd. Ik ben ook blij dat hij geen kok is hoor, die zijn altijd aan het werk als andere vrij zijn, en ik ben ook vaak aan het werk als andere vrij zijn (weekenden, feestdagen, avonden) dus dan zouden we elkaar al helemaal nooit meer zien. Plus ik geloof niet dat iemand die voor zijn werk elke dag kookt ook nog graag thuis uitgebreid kookt, ik kan het mis hebben hoor..

Fijn dat het zo goed gaat Anne_Bento! Geniet van je roze wolk

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:08

Wat gaan jullie hard!

Handig een man die kan koken!
En lekker pannenkoeken :D hier bij t pannenkoekenrestaurant is de spek kaas ui pannenkoek favoriet

Ik kan best prima koken maar heb nu toch wat kook stress voor zaterdag :')

Samen douchen idd niet handig maar soms best fijn haha
Ik heb een bad maar date houd daar dan weer niet van

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:29

Okee zoveeeel pagina's bijlezen :+

Anne-bento heeft Tinder verwijderd **\O/** en leuk van de plannen met de feestdagen!

Linoleum, hoelang daten jullie al?
En ook al zulke leuke plannen!

Linda-fleur, typisch dat paardenman nu weer van zich laat horen.. je komt zeker wel een leuke man tegen!Maar ik herken het wel, 1 stomme date en ik had Tinder alweer verwijderd (en erna inderdaad weer downloaden) :')
Maar kijk, je hebt al plannen voor een pannenkoekdate :D

Woehoe jester :oo

Wendy, ik moet ook koken #stress :o

Storm, ah wat piep-nieuws van je scheiding..

Yvanka, haha je hebt inderdaad rare matches :D veel plezier al voor zaterdag

Jibbel, gewoon afspreken! Er valt niets te verliezen!

Belsje is vant straat **\O/**

Berdien :(:) maar het is niet compleet voorbij!

Veel plezier morgen Relaxed!

Colien lief! <3

Hier nog 1 op een roos wolkje..
Vorige vrijdag hebben we een weekendje weg gedaan. Echt samen continue van vrijdag tot maandag, dus dat vond ik best een grote test :D met als gevolg dat we al hebben zitten nadenken over samenwonen _O- morgen zijn we 1 maand samen :') maar we kennen elkaar natuurlijk al +20 jaar...
Gisteren heeft hij mijn ouders opnieuw ontmoet, en met nieuwjaar gaan we de ene dag bij vrienden van mij eten en de dag erna gaan we bij zijn ouders eten. Alles voelt zo normaal aan, alsof we al jaren samen zijn :+
Hij is nu anderhalve week op vakantie dus eventjes afkicken maar dat is even goed om af te remmen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:33

Dat gaat inderdaad snel haha maar als het goed voelt lekker van genieten toch

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:39

Farjen, je hebt inderdaad een lekkere snelle start. Al snap ik wel dat als je elkaar al lang kent, het sneller gaat. Je slaat het ‘elkaar leren kennen’ stuk over.

Ik ben nu maand aan daten. Elkaar ongeveer 10/12 keer gezien. Heerlijk rustig aan en vooral niet teveel over toekomst praten. Geloof dat we daar beiden nog niet mee bezig zijn. Genieten van hoe nu gaat en dan zien we met paar weken wel.

En pannenkoeken met spek en kaas zijn de beste!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:40

Nu heb ik zin in een pannenkoek met spek en kaas....

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:42

Het is dat ik mijn eten al op heb, maar pannenkoeken waren best een goed idee..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:44

Kom maar door met die pannekoeken :~

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:45

Mijn date gaat ook pannenkoeken bakken. Nu 1,5 week aant daten en 4x gezien, waarvan ik 5 dagen op vakantie was :+

En nu heb ik 2 late diensten en hij moet snachts 3 uur op. Dus dat is niet handig maar ook hier het gevoel van al zo lang kennennn

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:47

Haha en onze ouders zijn nog veel erger :') de zijne vroegen aan hem waar we gaan wonen en die van mij vroegen het ook al aan mij, dus zij waren ermee begonnen _O- Zijn mama zei al dat hij voorzichtig moest zijn als we naar ons hotel reden want de mama van haar toekomstige kleinkinderen zat erbij :')
Normaal was ik dan al 10 000km ver weg mezelf gaan verstoppen en nu vind ik het alleen maar leuk..

Linoleum, lekker van genieten! De beginperiode en elkaar leren kennen is zo leuk dus niets overhaasten!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:52

Doe lekker rustig aan! Mijn vorige relaties altijd vol enthousiasme halsoverkop ingerold, wil het nu graag wat rustiger aan doen.

En ouders zien het ook wel zitten dus!