Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Ik vond die wind echt dood eng. Heb een aantal jaar geleden een valwind meegemaakt hier in de straat en de wind van gisteren deed me daar zo erg aan denken. Hier in de omgeving ook wel wat bomen omgewaaid.
Ik hoop toch echt dat het vanavond niet weer zo waait, dan ben ik bang dat de pergola en witte regen het deze keer niet overleven... Witte regen is van de pergola gewaaid, terug kunnen leggen maar nog een keer die wind overleeft het ding het echt niet. Pergola heeft ook een goede klap gehad, allemaal scheuren in de palen... Net nu m'n ouders op vakantie zijn en ik alleen thuis ben
[ [url=m/7xoo1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aJXo9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
mirim schreef:WowAmigo schreef:Misschien heeeel erg mosterd na de maaltijd hoor, maar ik hoorde Jolien gisteren op radio 2, ik moest gelijk aan dit topic denken, grappig!
Gave foto's hier! Ik zat in de Achterhoek, op een plek waar het alleen maar heel even gewaaid heeft, verder niks...
Dezelfde plek als wij![]()
Jammer he ? Een beetje regen had fijn geweest.
poetser schreef:Nee, ik heb momenteel alleen mijn stiefzus in de buurt waar ik op kan rekenen en die heeft geen auto. Ik weet dat het belachelijk is, maar als ik zie wat er nog aan komt, dan weet ik niet hoe ik hier door moet komen.