Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:09

Cynn schreef:
"Lekker weer" is ook een mening. Wat jij lekker vindt, is voor iemand anders heel slecht voor de gezondheid. Warmte niet kwijt kunnen, benauwd hebben tot echt serieuze ademhalings- en hartproblemen. Ouderen en zieken kunnen dit heel slecht hebben, zoals onder andere mijn eigen vader, om een voorbeeld te nemen. Om hem maak ik me vreselijk veel zorgen met deze hitte - maarja, het is 'lekker weer' dus ik mag niet klagen als hij wederom in het ziekenhuis belandt... toch?

Dus om iedereen dan heel respectloos letterlijk zeikers en aanstellers in het topic te benoemen, vind ik ook gewoon echt heel grof. Het is namelijk een persoonlijke mening en voor iedereen is deze warmte per situatie heel erg anders.

Je kunt het leven en de comments ook wel heel serieus nemen....
Sorry... :')

Dat neemt niet weg dat ik het voor je pa wel vervelend vind.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:11

theadora99 schreef:
Dit soort temperaturen horen ook helemaal niet in mei, dit zijn juli/augustus temperaturen {:}

Ja! Wanneer je vrij bent! En niet de hele dag op kantoor hoeft te zitten!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:34

HelmerG schreef:
hagelslag schreef:
@helmerG _/-\o_ _/-\o_

De hitte is nog niet eens zo echt mijn probleem maar dat ik zo ontiegelijk hard verbrand is dat ik een hekel heb aan deze temperaturen.
Ik heb mij braaf ingesmeerd met factor 50 van nivea ben helaas nog wel een aantal uren buiten aan het werk. Dus tsja...
Ik zeur ook over het weer ... De zon is veel te sterk geworden

Jaa ik snap je! Als je snel verbrand is het gewoon echt niet leuk zo.

Ik ben ook zo voorzichtig met mijn zoontje nu bv. Better safe than sorry toch?!
Laatst las ik overigens ook ergens dat het zelfs met temperaturen van 17 graden nog gevaarlijk kan zijn wat UV betreft als de zon sterk is - schokkend - en dan ook gewoon hier in Nederland!
Ik ben als jong meisje zijnde behoorlijk verbrand geweest, ondanks insmeren en zwemmen met shirt aan e.d. dat ik ook voorzichtig ben geworden met de zon dus ik snap je afkeer voor dit weer volledig haha.
Zoonlief heeft echt super lichte haren enz dus die smeer ik nu ook goed in. Maar tja, wie zijn wij om wat te zeggen nu.. het is hier immers geen 50 graden :')
Maar goed, ik ga er maar verder niet meer op in. Het was leuk om me even in het puberale gedrag te storten en ik ga nu maar weer verder tot de orde van de dag haha.

Jaaa ik heb dus rode haren. Naja vroeger knalrood nu wat lichter... Maar ik ben vroeger al erg verbrand en nu verbrand ik nog altijd. Bruin word ik gewoon echt niet.
En inderdaad beter safe... Ik heb mij gister 5 keer ingesmeerd omdat ik natuurlijk ook flink zweet.... Was wel moeilijk die troep avonds weer eraf te krijgen

Waikiki

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:47

Nederland is ook best grappig vanuit een ander land. Is het eindelijk een keer zomer is het te warm, wordt het wat kouder is het ook niet goed, meer geklaag want de treinen rijden niet met alle blaadjes op het spoor, waar ze in de zomer haast sneeuw willen wordt er geklaagd wanneer het er echt ligt, en ga zo maar door :)
Hier klaagt niemand over het weer, behalve het feit dat we al in een paar maanden geen regen hebben gehad...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 13:38

Ik erger me aan vliegen in huis en katten die hun werk niet doen maar hun brokjes delen met een muis :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:02

Asociaal volk hier in de buurt wat super hard muziek draait en ik hier gewoon last van mijn oren krijg. |o

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:21

Ik laat dit even hier....

Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:23

Hahaha, goed mogelijk _O- Ik vind mezelf inderdaad een stuk prikkelbaarder met heet weer :j

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:29

Amira_ schreef:
Dat er niemand thuis is behalve mn broertje en die dus de hond moet uitlaten tussen de middag. Je kan hem er nooit op vertrouwen of ie t ook daadwerkelijk gedaan heeft

Dit dus, kwam net thuis en vroeg hoelaat ze was uitgeweest. Zegt ie doodleuk ' nog niet, het is nog niet zo laat'. Ze had om 12 uur uit gemoeten. Vind dit zo moeilijk, waarom neem je niet gewoon je verantwoordelijkheid -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:40

Dat PostNL mijn pakketje om 4 over 1 geleverd zou hebben, er toen niemand thuis was, er geen niet thuis berichtje in de bus zit maar mijn pakketje wel geleverd zou zijn met een handtekening die ik niet ken. Yay.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:04

Ik klaag in stilte over hoe ik mij voel. %)

LoeOrange

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:36

Jikkeee schreef:
Dat PostNL mijn pakketje om 4 over 1 geleverd zou hebben, er toen niemand thuis was, er geen niet thuis berichtje in de bus zit maar mijn pakketje wel geleverd zou zijn met een handtekening die ik niet ken. Yay.

Hier ook al 2 dagen problemen met postnl _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:54

De kleuterschool is weer open!
Netwerk ligt deels plat en het is een groot feest met bijbehorend kabaal. Ik heb nog genoeg te doen, maar kan me er niet op concentreren vanweg het kabaal achter mij.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:05

We hebben een app van de uni met rooster, cijfers, mededelingen enz. Besluiten ze het rooster weg te halen, moet je eerst naar aparte website en inloggen :roll:

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 17:35

Jikkeee schreef:

Ik zou even kijken in jr tuin, ligt vaak beschut

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:05

Dat ik net zeik en zeik nat ben geregend, en toen het was droger was en mijn reis naar huis kon voortzetten. Er overal bomen en takken op de weg lag en we moesten wachten op de brandweer...

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:05

Dat het hier nog steeds niet gaat onweren/regenen. Te warmmmm

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:31

Dat het hier momenteel zo gruwelijk benauwd is dat ik maar amper fatsoenlijk kan ademen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:47

Hier regent en onweert t ook nog niet echt maar heb straks mn eerste les sinds 2 jaar geplant staan en precies om die tijd zal het gaan losbarsten dus ik bid dat het niet gaat regenen en onweren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:16

Mensen die in Facebook groepen gaan smeken voor likes voor 1 of ander winactie. Ga even ergens anders likes verzamelen, maar niet in een groep die er niet voor bedoeld is.

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 20:30

Dorus schreef:
_Zidane schreef:
Mijn energie-zuigende collega, die werkelijk overal negatief over is.. Ook nog over onbeduidende dingen. Mens, er zijn ook mensen met échte problemen. En dan ook nog non-stop je scheur open hebben. blablabla.. Please, HOU OP!

Zit jij achter mij toevallig?

Ik ben gisteren serieus van mijn bureau weg moeten lopen om aan het gezeur te ontkomen, ik werd er zelf gewoon stik chagrijnig van en ik voelde de spanning in m’n nek al weer oplopen.
Ik zou er haast van gaan fluiten (kan zij niet tegen }:) ), maar ik fluit alleen als ik vrolijk ben en dat ben ik op dergelijke momenten absoluut niet.

Haha zou het? :=

Nou, ze is niet zozeer bepalend voor mijn stemming, maar mijn geduld raakt zo onderhand op. Ze is geen vijf minuten stil en alles wat eruit komt is bedroevend negatief. Ugh.. waarom zo zwaar op de hand leven? Ze appte me laatst speciaal dat ze baalde; ze stond 5 sec in de lift met iemand die ze niet mag.. So what??? Stap uit op je verdieping and move on!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 20:56

Wij hebben sinds halverwege dit jaar een nieuwe NL docent. Zijn al zoveel klachten over geweest dat ze nu alweer ontslagen is. Ik heb netjes toen ze er net was mijn betoog ingeleverd. Heb ik nu ineens een 1.0 staan... moet ik daar weer achteraan pfff waarschijnlijk is ze hem zelf kwijt geraakt en moet ik hem weer helemaal opnieuw maken etc..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 21:12

De laatste aflevering van Lucifer. |( :\ |o

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 21:18

Aan hoe mensen blind kunnen zijn voor hun eigen aandeel in situaties.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 21:30

Het tweede seizoen van 13 reasons why. Ben er misselijk van.