Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Nou dat valt wel mee hoor, het is maar net hoe je het leest. Het valt mij gewoon op dat bij veel h&m broeken en ook bijv broeken van de only bij veel mensen wat uitlubberen bij de kont. Bij mezelf vind ik ook dat ik er met die broeken meer last van heb dan bij echt goede spijkerbroeken, terwijl ik ze wel gewoon strak koop. En er zit ook nog wel verschil tussen een broek van 20,- of 50,-.
Tuurlijk zal het niet bij iedereen en bij elke 'goedkopere' broek zijn. Maar dat is gewoon mijn mening en ik val er niemand persoonlijk mee aan. Want ik geloof best dat die super stretch broeken wel strak zitten. Maar ik vind dat je op straat gewoon best veel mensen ziet met van die losse broeken om de kont en dat vind ik gewoon zonde.
Davinia_ schreef:Ik heb ontzettend veel moeite met het kopen van een broek die mooi zit, of ie nu 10 euro is of 100. Ik heb nu een broek van de Only en een broek van Zara die mooi zitten, maar ik hoop er nog wel meer te kunnen kopen
Grease, ik vind je schoenen echt niet mooi, dat is totaal mijn smaak niet. Maar de rest van je outfit vind ik juist wel leuk
xSwanHeart schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat Dewi het allemaal heel netjes en neutraal verwoord en dat het duidelijk om haar mening gaat. Maar zal wel de enige zijn dan.