Let wel op dat je dan zelf je etiket moet aanmelden en printen etc.
Zoe_97
Geplaatst: 18-12-15 16:44
pas op met kiala! ik heb keer wat met hun verzonden/otvangen tussen belgië nederland. 1e keer wat ontvangen, geen probleem e keer verzond ik een winterdeken Bleef en op de t&t staan dat ik het nog niet afgeleverd had in het verzendpunt (wat ik al 2 weken eerder had gedaan), ik naar dat punt (brantano hier in de buurt), meisje was dezelfde die mijn pakje ad aangenomen en herinnerde het haar gelukkig nog Ze belt naar kiala, daar ene gezeur dat het niet waar is etc en beweren ze dat het punt waarnaar het verzonden is niet bestaat. Terwijl het wel op hun website staat en ik het ernaar kon verzenden. Uiteindelijk gingen ze een onderzoek starten en mij mailen. Ik heb nooit meer wat van hn gehoord, gelukkig toen de koper toch eens in et afhaalpunt ging checken bleek het er te liggen, maar t&t bleef aangeven dat ik het niet afgeleverd had...
3e keer ontving ik een zadel, was zeer goed verpakt, toch overal snedes in (je zag echt dat er met ene mes in gezeten was) en doos helemaal open gescheurd en zadel beschadigd.....
Ik verzend altijd via Kiala en heb er nooit problemen mee gehad. Heb meer problemen gehad met postnl die paketten over de poort gooien waardoor de Ipad die er in zit aan diggelen was
Ik heb met Kiala zelfs al naar Spanje verzonden, is toen ook prima aangekomen Dat de site het niet altijd goed doet klopt wel. Wanneer het wat lang duurt ga ik als ontvanger zelf even polsen. Ben ik verzender, dan helpt het meestal met een mailtje.
Ik heb ook een keer problemen gehad met Kiala. Ik had wat gekocht en na ruim een week nog niks gehoord van Kiala. Was voor mij de eerste keer dus heb de verkoper een bericht gestuurd of het normaal was dat ik nog geen bevestiging had gekregen. Die heeft toen contact voor mij opgenomen, bleek ook dat het er al gewoon lag.
Ik heb met kiala gehad dat het pakket naar het verkeerde depot was gebracht en pas na een week hadden ze onderling contact gehad waarna ik nog een week heb zitten wachten voor ik het eindelijk in hadden had (en toen paste het ook nog eens niet. maar daar kon kiala ook niets aan doen :p)
Gisteravond hebben mijn ouders mijn jas verkocht omdat ik toen niet thuis was. Het meisje was er helemaal blij mee maar nu krijg ik een berichtje dat er zwarte vegen zitten aan de binnenkant. Dit heb ik zelf nooit gezien. Ook klaagt ze dat er veel draadjes los zitten. Ik heb de jas helemaal gecontroleerd en toen was er niks aan de hand. Ik vind dat ze dat zelf had moeten nakijken voor ze m kocht, maar ik vind t wel vervelend dat ik nu gezeur krijg. Wat zouden jullie doen?
Ja ze is m zelf komen halen en ze heeft m ook gepast enzo. Nu zegt ze dat het licht niet goed genoeg was en dat er geen daglicht was en dat ze het daarom niet gezien heeft..
Zoe_97
Geplaatst: 19-12-15 13:08
Dikke pech. Komop zeg. Ze heeft de jas zelf gezien en gepast. Waarschijnlijk heeft ze nu gewoon spijt van de aankoop of is er bij haar al wat met de jas gebeurd.
Zo denk ik dus ook eigenlijk. Heb nog aangeboden om hem dan te wassen voor haar maar nee dat hoefde niet. Vind t alleen heel vervelend want ze blijft ook berichtjes sturen en ja weet niet vind t gewoon ook banketstaaf voor haar dat t niet bevalt
Dit heb ik ook een keer gehad op een deken. De persoon is in de woonkamer nog wezen kijken, voldoende licht, dus dan ga ik geen extra lichten aan doen. Maar de deken paste niet, kreeg ik dus mail terug van: "De deken past niet, en ik wil dat je hem terug neemt, want in een donkere woonkamer kon ik het niet zien. En als ik de deken niet terug nam dat ze de politie in zou schakelen."
Ik heb gewoon netjes gereageerd, dat ik de deken niet terug neem, dat dit risico van de aankoop is. (Deken was overigens de normale maat die haar paard had). En als ze het te donker vond dat ze had kunnen vragen of het licht oid aan mocht! Heb haar vriendelijk succes gewenst bij de politie, nooit meer iets van gehoord!!
Idd ze heeft hem gezien en gepast. Dan had ze op dat moment haar mond los moeten doen. Waarschijnlijk durfde ze het niet en probeert ze het nu via deze weg. Ik was er snel klaar mee geweest hoor.
Amira_
Geplaatst: 19-12-15 14:23
Ahh top heel erg bedankt! Maakt me toch wat zekerder haha.