Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:05

Ik ga je blog zo even lezen RianC.

Heftige ziekte Kimberley! Hoe gaat het nu met je? Vind je het niet moeilijk om er zo openbaar over te spreken? Ik mankeer lichamelijk helaas ook genoeg maar ik vind het zelf juist fijn om een blog te hebben die daar juist volledig los van staat.

Ik heb vandaag OPI Purple Perspective op mijn blog. Een mooie paarse uit de Color Paints collectie.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:14

Tazzey schreef:
Ik ga je blog zo even lezen RianC.

Heftige ziekte Kimberley! Hoe gaat het nu met je? Vind je het niet moeilijk om er zo openbaar over te spreken? Ik mankeer lichamelijk helaas ook genoeg maar ik vind het zelf juist fijn om een blog te hebben die daar juist volledig los van staat.

Ik heb vandaag OPI Purple Perspective op mijn blog. Een mooie paarse uit de Color Paints collectie.

Op het moment gaat het weer een beetje heb 4 hele slechte weken achter de rug. En nee ik vind het juist heel fijn om het van me af te kunnen schrijven.. Ik heb zojuist mijn 2e lotgenoot gevonden.. en omdat de ziekte zo onbekend is kunnen artsen samen gaan kijken naar hoe of wat ze er mee willen.. en misschien is behandeling wel mogelijk. dus het voelt voor mij heerijk!

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:16

Ik kan me voorstellen dat het in jouw geval fijn is om een lotgenoot te vinden. Ik zal voor je duimen dat er een behandeling mogelijk is!!

Ze zijn in de VS bezig met een techniek die mijn probleem zou kunnen verhelpen. Nu ja, deels.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:20

Rian, heb er twee tot dusver gelezen, lekker positieve berichten. Heerlijk om te lezen. :D

Dapper dat je erover blogt, kimmie. Mooie blog indd :)

Oeh ik vind de kleur best heftig. Heb zelf een soort gelijke kleur, Tazzey, iets matter. Maar weet nooit zo goed hoe ik het met mijn kleding moet combineren. (doe uit voorzorg altijd maar natural maar tof, oftewel, huidkleurig roze met witte nagels) Hoe doe jij dat?

Gister had ik een bericht geschreven van een persoonlijke update tot ik mij bedacht dat het vandaag een jaar terug is dat MH17 is neergestort. Daarom een kort berichte met een kaarsje.
https://motosu.wordpress.com/2015/07/17 ... 17-7-2015/

Morgen maar een persoonlijke update.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:21

Dat soort kleuren combineer ik in mijn vrije tijd met met zwarte of witte kleding. Overigens draag ik die kleuren nooit als in een afspraak heb of ga dineren oid. dan ga ik liever voor een meer subtiele en verzorgde look. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:25

Hmm met zwart inderdaad is wel tof ja.
Nee precies, ben zelf dan ook wat van de minder opvallend en verzorgde look :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:33

Tazzy, ik vind de kleur wel echt super gaaf!
Zal ik je anders ff pb'en als je dat goed vind??

Nayomie, Dankjewel=3

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:36

Nayomie; Wat mooi geschreven ook!! super mooi... t is en blijft voortaan elk jaar herhaald worden..

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:51

Tazzey: Die kleur vind ik echt super gaaf! Moet alleen nog even mooie nagels kweken haha.
En Nayomie goed dat je weer aandacht besteed aan de MH17. Het is inderdaad iets dat we niet mogen vergeten.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:16

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:33

Kimberley, PB-en mag altijd hoor. :j

Ik sta vandaag wel stil bij de slachtoffers ik heb er alleen voor gekozen om het niet op mijn blog terug te laten komen. Ik heb vorig jaar geen normaal artikel gepost maar een speciaal artikel.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:47

Ligt ook aan je blog. Ikzelf doe eigenlijk hetgeen wat ik leuk vind, maar als je echt een doelgerichte blog hebt zoals jij, kan ik me dat ook wel voorstellen.

Waar hebben jullie eigenlijk jullie host?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:53

Ik host vanuit huis en een backup bij een hostingbedrijf.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:09

xkimmieejj schreef:
Hoii,,

Mag ik me hier ook melden. Ik blog nu ruim 7 maanden. En tja waarover..

Ik heb een zeldzame ziekte, waarvan er over de hele wereld maar 25 personen bekend zijn die dit hebben. De ziekte heet '' Melkersson-Rosenthal Syndroom''. Dit maakt het allemaal niet echt heel makkelijk voor me.. het beheerst mijn leven. dus heb ik besloten om dit van me af te gaan schrijven doormiddel van bloggen. Je kan op mijn blog kijken door de volgende link: http://www.levenmetmelkersson.nl

En een reactie achterlaten mag natuurlijk ook!

En tot slot als ik dan toch even bezig ben, ik heb hier over ook een facebook pagina gemaakt, zodat ik het met facebookers kan delen.. Dus als je me wil volgen ; http://www.facebook.com/levenmetmelkersson

X

Dapper om er zo over te schrijven, ikzelf heb ook een zeer zeldzame ziekte, ik ben ooit met een blog begonnen, maar kwam daardoor alleen maar in een neerwaartse spiraal, ik kon echt niks positiefs schrijven.

Mijn blog is dood wegens tijdgebrek, maar ik blijf hier nog wel volgen en bijlezen. Alhoewel ik graag verder zou bloggen over paarden en dergelijke, maar ik heb er echt gewoon de tijd niet voor.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:47

Ik heb vandaag Layla Stone op mijn blog, ik vind hem zo ontzettend gaaf.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:23

Ik schreef vandaag een blog over mijn spontane hardloopactie en ik heb ook niks terug laten komen op mijn blog over de MH17. Heb er wel bij stilgestaan, maar ik had het gevoel daar het verder geen toegevoegde waarde was. En Tazzey weer zo een gaaf kleurtje!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:29

Terug van vakantie en ik ben weer bij. :)

Tazzey schreef:
Ik ben even niet veel online geweest. Ik heb op z'n plat Hollands gezegd gewoon een poedersuiker weekend gehad.
Ik heb een van mijn caafjes moeten laten inslapen. Hij was gewoon te oud, het baasje was hard onderweg om 7 te worden.

Sterkte! Wat erg en dan ook nog zo'n nare reactie van iemand.

Ik ben lekker naar NL op vakantie geweest. Ik had grote plannen vooruit te werken, maar het kwam er niet van. Jammer, maar ik heb dus even 2 weken niets geblogd. Ik baal er wel van, maar soms is het niet anders.

corrina1994 schreef:
Hey iedereen!
Ik lees nog steeds mee :D en ik schrijf ook nog steeds weleens wat op mijn blog, maar niks bijzonders...
Alleen heb ik van de week te horen gekregen dat ik aangenomen ben als blogger bij een website van de hogeschool :D
Echt super leuk, ik krijg ervoor betaald en ik ben vrij om te schrijven wat ik wil. Het mag van alles zijn. Maar het moet gericht zijn op studenten en ook soort van uit studenten perspectief. Binnenkort komt m'n eerste blog daar online *\o/*

Gefeliciteerd met je baan als blogger! Super zeg!

Knudd schreef:
Hoe krijg je eigenlijk een persoonlijke userURL op YT? :)

YT biedt je dat na een tijdje aan, anders kun je zelf iets maken met tinyurl.com

Yasmine schreef:
Vandaag in de krant *\o/* En de bijbehorende post: Van blog naar boek – Van droom naar realiteit

Gefeliciteerd! Leuk zeg.

happypaardje schreef:
Mijn blog is vandaag precies één jaar geworden, tijd voor een feestje dus. De taart is nog niet klaar, maar mijn post staat al wel online. :D
One Year of Pure Cottongrass

Jij ook gefeliciteerd! Een jaar: een mijlpaal!

xkimmieejj schreef:
Hoii,,

Mag ik me hier ook melden. Ik blog nu ruim 7 maanden.

Welkom, Kimmieeejj

liliekska schreef:
Mag ik me hier ook melden? Heb vroeger een blog gehad en in januari besloten om opnieuw te beginnen, toen vanwege wat persoonlijke gebeurtenissen niks meer mee gedaan en nu besloten om er toch maar wat mee te gaan doen. Ik ga nu op vakantie ook nog vloggen (ook gedaan vroeger maar mee gestopt) en dan actief posten. Mijn (nog redelijk lege) blog is: http://mylifeaslieke.weebly.com

Jij ook welkom, liliekska.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 12:25

Welkom terug Sandra! Heb je een leuke vakantie hier in NL gehad? Ik kan me niet voorstellen dat als je in zo'n prachtig land als Canada woont dat je dan nog terug wilt komen. :D

Ik heb vandaag een nailart tutorial op mijn blog. Ik leg uit op je een ombre striping op je nagel kunt maken.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 14:35

Dat ombre-effect is mooi, tazzey! Ik zou bij mezelf denk ik de witte strepen weglaten, maar dat komt omdat ik liever niet al te opvallende nagellak draag. Maar ik ga het ombre zeker een keertje proberen binnenkort!

Welkom terug Sandra! Jammer dat het vooruit bloggen niet zo gelukt was, maar opzich kan het ook wel goed zijn even helemaal vrij te hebben van je blog. Dan gewoon nu weer lekker bezig. :)

Ik heb vandaag een gedichtje van Tolkien op mijn blog. Ik vond het wel bij het weer passen. "With morning mist and silver sun"

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 15:46

IK heb het heerlijk gehad: even weer familie en vrienden zien. Ik kom ook niet echt terug voor het land, maar wel voor de mensen. :) Alhoewel ik intens genoten heb van schapen en koeien in het weiland. En natuurlijk paarden achter schriklint op een GROENE weide. Hier in Canada is alles geel, ze eten hooi uit het land, zo verdord is het. Hier, waar ik woon, heb ik nog nooit een koe of schaap (of schattige lammetjes in de lente) gezien. Dat mis ik dus wel.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 21:01

Welkom Lieke!

Ik heb gisteren een nieuw blogbericht geplaatst. Anderhalf week na mijn operatie, hoe ik het ervaren heb en hoe het nu gaat (hoe het nu écht gaat post ik nu nog niet. Wil eerst echt bevestiging van een arts maar ik heb al mijn vermoedens). Blogbericht over de kaakoperatie

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 09:53

Ik hoop dat het wel goed gaat met je en dat jouw idee positief is. Beterschap meis!!

Ik heb vandaag Catrice Love Me Tender op mijn blog.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 10:29

Thanks! Mijn vermoeden is helaas niet positief en dit is min of meer bevestigd, alleen niet door de arts die mij behandelt. Over 2 week weet ik hopelijk meer :)

Wat een fijne kleur, staat ook wel netjes vind ik. Alleen wel jammer van het kwastje. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 10:32

Oh dat is wel balen! Kan dat nog wel hersteld worden?

Thanks :o De kwastjes zijn inderdaad niet heel erg fijn, ik kan er wel netjes mee lakken maar ik kan me voorstellen dat het voor minder ervaren lakkers een uitdaging kan zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 10:42

Hoog tijd dat ik eens zo'n matte coat ga aanschaffen. Vind het echt een tof effect geven :))

Geen idee. Ik zal het maar moeten zien. Ik wacht eerst alles even af :D