Tancreda4 schreef:Waarom vinden honden eigenaren het prima dag hun hond zoveel blaft? Word je selectief doof zodra je een hond neemt? Ik snap echt niet dat due eigenaren zonder boe of bah er lekker bij in de tuin kunnen zitten terwijl hun felle keffer op alles afgaat.
Het is ook niet dat ze doof zijn, aangezien ik er pas geleden een gesprek mee heb gehad
Ik denk hetzelfde als bij mensen met van die herriekinderen.
Of mensen die aan het spoor wonen.
Ze filteren dat weg.
Begrijp dat ook niet. Er mag hier ook niet steeds geblaft worden, word je idd zelf toch gek van.
wyoming schreef:Het egoïstische gedrag van zoon. Hij gaat steeds meer op zijn vader lijken. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.
Ik wil op de switch dus zus moet van de tv af. Ik wil dit dus zij moet aan de kant. Ik wil dat dus zij past zich maar aan. Overigens alles zonder succes, maar leren doet hij er niet van. Hij wordt er alleen maar chagrijnig van. (Overigens ook precies zijn vader wat dat betreft)
Maar ooit zag je toch wat in je man....
Misschien kun je kijken naar hoe je je zoon er op kunt wijzen.
Hij 15 minuten, zusje 15 minuten.
Desnoods met idd de stekker/wifi eruit.
Maar zit hij er ook niet mee dat het tussen jou en je man niet ook steeds gedoe is?
Hoe moet een kind dan fijn functioneren?
hagelslag schreef:Planning had mij dus im 13.45 gebeld en sindsdien zit ik de hele tijd na te denken over de schade die ik misschien heb gereden....
Maar misschien ook niet....
Collega nog gebeld, goh was er schade aan jou oplegger(is niet mijn vaste vrachtauto).
Maar nee niks.
Werd ik net gebeld, ja nee de boer weet niet precies wanneer de schade gereden is.
En nu is er na mij een andere vrachtauto nog geweest die het zeer waarschijnlijk is geweest
Lekker naar als ze je wat in de schoenen gaan zitten schuiven zonder bewijs..
Heb dat ook eens gehad maar voelde dat aankomen dus heb telkens een einde dienst van mij op foto gezet.
Daar waar het speelde.
En ja hoor daar kwam de lompe maar verwachtte mail.
Naam van de klant stond ook op CC.
Reply all: foto.
Nog geen excuses ook niet hè. Bah.