Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik deed ze soms in mijn handschoenen als ik aan het fotograferen was. In palm gedeelte, dan kon ik camera bedienen met warme handen.
Anders liet ik de camera vallen want handen stoppen ermee in de kou
Captain schreef:Je kunt ook aardappels koken en die in alumiumfolie wikkelen.
F_T schreef:En dan iedereen zich afvragen waarom je naar ovenschotel ruikt?
[/quote]
Jolliegirl schreef:Guys... Zullen we allemaal ons hypocriet gedrag dan stoppen.
Dat was ik namelijk ook..besefte het me ietwat te laat, maar uiteraard netjes excuus gemaakt.
Oprecht vind ik het rot voor Marcella, ik hoop ook echt dat ze geholpen gaat worden.
En nogmaals, en dit is echt mijn laatste keer, als je hulp nodig hebt Marcella...een maaltijd...hulp met boodschappen whatever dan ook... Ik woon nog altijd maar enkele minuten bij je vandaan!
Maar op het moment dat je hulp afslaat terwijl iemand iets aanbied wat je op dat moment volgens jou écht nodig hebt.. moet je stoppen met klagen imo.
Dus pak wat je pakken kunt als je die hulp nodig hebt en zo niet, prima, maar accepteer je probleem dan.
Ik wilde laatst ook geen hulp accepteren met iets... en toen zei diegene heel simpel : dan kap je nu ook maar met klagen..wij willen tijd en energie in jou steken.
Uiteindelijk toch de hulp aangenomen...en gosh wat was dat fijn zeg!
Jolliegirl schreef:Captain schreef:Je kunt ook aardappels koken en die in alumiumfolie wikkelen.
Hahahaha slim!![]()
Guys... Zullen we allemaal ons hypocriet gedrag dan stoppen.
Dat was ik namelijk ook..besefte het me ietwat te laat, maar uiteraard netjes excuus gemaakt.
Oprecht vind ik het rot voor Marcella, ik hoop ook echt dat ze geholpen gaat worden.
En nogmaals, en dit is echt mijn laatste keer, als je hulp nodig hebt Marcella...een maaltijd...hulp met boodschappen whatever dan ook... Ik woon nog altijd maar enkele minuten bij je vandaan!
Maar op het moment dat je hulp afslaat terwijl iemand iets aanbied wat je op dat moment volgens jou écht nodig hebt.. moet je stoppen met klagen imo.
Dus pak wat je pakken kunt als je die hulp nodig hebt en zo niet, prima, maar accepteer je probleem dan.
Ik wilde laatst ook geen hulp accepteren met iets... en toen zei diegene heel simpel : dan kap je nu ook maar met klagen..wij willen tijd en energie in jou steken.
Uiteindelijk toch de hulp aangenomen...en gosh wat was dat fijn zeg!