Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:09

Sterkte Telpeva, hopelijk voel je je morgen iets beter.

Ik ben ( voor de verandering O:) ) heel moe. Deze week ook veel moeten doen voor therapie. Ik kan nu al gaan slapen, maar kan toch niet, want tussen 19 en 20 uur word er nog iets bezorgd en ik ben ook bang dat ik niet doorslaap in de nacht.

Dus ik zit al geeuwend op de bank

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:13

Ineke2 schreef:
ElfBeau_067 schreef:
Een houtsplinter tussen m’n nagel en mn vel in. En het doet pijn :n en om het nog erger te maken, de splinter is gebroken. -O-

Edit: nu ook dik en warm

Weken in soda helpt :(:)

Dankjewel voor de tip Ineke! Ga het zo proberen maar eerst eten.

Eapy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:22

Heeeerlijk, dat anderen niet kunnen zien dat je online bent. Gelijk uitgezet :evaw:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:30

Helpt een powernap voor jou Ineke? Dat je bijvoorbeeld even gaat liggen en een wekkertje zet op 20 minuten, als je dat nu doet dan ben je nog op tijd voor de bezorger. Voor mij is 10 a 20 minuten gewoon even liggen en de ogen sluiten en even helemaal niks hoeven (niet per se ook gaan slapen, maar het zou niet erg zijn als het gebeurd want je wekker is ingesteld) vaak al voldoende om weer wat energie op te doen om dan tot de avond wakker te blijven

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:39

Wanneer leren mensen toch eens dat je mening geven een recht is en geen plicht

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:43

Niobe schreef:

Freedom of speech!!@!!@!!!!!!

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:44

Niobe schreef:

Nooit.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:51

Lieszje schreef:
Wat vervelend iirrssjjee.
Hopelijk vind je een een goede vervanger!

Ergens wel grappig, maar ik kan gewoon geen ramen zemen. Nu was mijn man laatst bezig geweest met de onderkant van het balkon en zaten er op de ramen beneden allemaal 'druipers' over de volledige ramen. Mijn man gaf aan dat hij na zijn werk de ramen wilde gaan doen. Dus ik gezegd het wel te doen als ik me goed genoeg voelde.

Bij de eerste poging kon ik geen wisser vinden. Dus ik dacht. Ajoh gewoon even met een zeem en gedemineraliseerd water. Dan ziet het er vast beter uit. Nou niet dus :+ Net bij poging twee wel een wisser gevonden. Nu zitten er slechts 'wat' strepen op, ik keur het goed voor deze keer _O-

Ik kreeg ooit kranten in de handen gedrukt, en werd gezegd dat het nog beter was dan een doek. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:52

Aan mijzelf,ik maak mij nu al zorgen omdat ik morgen over het Keizer Karel plein in Nijmegen moet :(

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:53

_Karlijn schreef:
Sterkte Telpeva :(:) en alvast succes met je operatie.

Ik heb een paar paginas terugggelezen en de zoekfunctie gebruikt maar kon hier niks over vinden...

Maar waar ik me echt aan erger is sinds de nieuwe update van Whatsapp, mensen hun 'online' kunnen uitzetten. Je ziet dus alleen iets onder de naam staan ".. is aan het typen" wanneer er getypt wordt, niet wanneer iemand dus ook online is na het typen van een bericht, online wachtende op een antwoord.

Weet niet precies wat me eraan stoort maar ik vind het gewoon irritant :P

Dat staat bij mij al tijden uit...
Zelfs al voor de update kon je dat volgens mij uitzetten

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:55

Aan mensen die het blijkbaar normaal vinden om een paar minuten voor een training af te zeggen. Ik vind het zo respectloos.. Heb echt moeite om er niks van te zeggen. :x

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:01

iirrssjjee schreef:
Sporthorloge opgestuurd voor reparatie, krijg ik bericht dat dat niet kan ik geld als tegoed terugkrijg. Heel fijn, behalve dat dat horloge niet meer te koop is en ik dus nu op zoek moet naar een andere :(

Vervelend zeg, ik had mijn polar ignite 2 laatst opgestuurd, zou na beoordeling offerte krijgen voor reparatie. Geen offerte gehad maar alleen track en trace code, hadden ze een volledig nieuwe opgestuurd, daar was echt super service gezien ie met 2 en half jaar buiten garantie viel

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:01

Britta31 schreef:
Aan mijzelf,ik maak mij nu al zorgen omdat ik morgen over het Keizer Karel plein in Nijmegen moet :(

Daar kan ik me iets bij voorstellen :j

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:08

Ik heb tegen dochter gezegd dat ik de schade niet ga betalen.
Zij gaat het vergoeden,stuurde ze.
Bij Venyard staat er gelukkig nog één waarvan ik een deur kan afhalen.Dat scheelt al.
Helaas heb ik zelf niet de tijd om hem te herspuiten.Ik heb er wel ervaring mee.Jammer,dat had ook honderden €'s uitgespaard.

Ik ga die auto echt niet weg doen.Dochter betaalt de verzekering zolang zij ermee rijdt.Hij kan nog 100.000 km mee tot met de nieuwe distributie.Het motorblok zelf haalt met gemak 300.000km.Daar zit die nog lang niet aan en hij is heel goedkoop in onderhoud.
Jongste dochter mag binnenkort ook rijlessen gaan volgen.Moet ik daar nu een extra wagen voor aanschaffen,kost die 3x zoveel dan wat ik deze betaalt heb,voor dezelfde wagen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:14

Wat dacht je van die wagen terughalen in plaats van een nieuwe aan te schaffen? Kan je misschien ook die laptop voor je dochter kopen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:21

Schuur_ schreef:
Wat dacht je van die wagen terughalen in plaats van een nieuwe aan te schaffen? Kan je misschien ook die laptop voor je dochter kopen.

Ik ga geen andere aanschaffen voor mijn jongste dochter.Deze moet dan terug komen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:33

prompter schreef:
Britta31 schreef:

Daar kan ik me iets bij voorstellen :j

Gewoon rechts houden, dan ben je altijd in je recht als er schade komt heb ik mij laten vertellen door een schadeverzekeraar die notabene aan de keizerkarel zit.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:34

Lieszje schreef:
@Rien10
Zoiets heb ik ook liggen, alleen geen idee waar :=

Sterkte Telpeva :(:)
Hopelijk gaat het morgen beter!

Dat kon toch al Karlijn? :o

https://izi-clean.com/ Hier!!!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:34

Merlen schreef:
Bij Venyard staat er gelukkig nog één waarvan ik een deur kan afhalen.Dat scheelt al.
Helaas heb ik zelf niet de tijd om hem te herspuiten.Ik heb er wel ervaring mee.Jammer,dat had ook honderden €'s uitgespaard.

Ik ga die auto echt niet weg doen.Dochter betaalt de verzekering zolang zij ermee rijdt.Hij kan nog 100.000 km mee tot met de nieuwe distributie.Het motorblok zelf haalt met gemak 300.000km.Daar zit die nog lang niet aan en hij is heel goedkoop in onderhoud.
Jongste dochter mag binnenkort ook rijlessen gaan volgen.Moet ik daar nu een extra wagen voor aanschaffen,kost die 3x zoveel dan wat ik deze betaalt heb,voor dezelfde wagen.

Waarom moet jij een auto voor je dochter aanschaffen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:35

rien10 schreef:
Merlen schreef:

Waarom moet jij een auto voor je dochter aanschaffen?

Dat doet ze niet. Ze houdt deze auto en dochter mag ermee rijden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:37

Telpeva schreef:
Helpt een powernap voor jou Ineke? Dat je bijvoorbeeld even gaat liggen en een wekkertje zet op 20 minuten, als je dat nu doet dan ben je nog op tijd voor de bezorger. Voor mij is 10 a 20 minuten gewoon even liggen en de ogen sluiten en even helemaal niks hoeven (niet per se ook gaan slapen, maar het zou niet erg zijn als het gebeurd want je wekker is ingesteld) vaak al voldoende om weer wat energie op te doen om dan tot de avond wakker te blijven

Dat heb ik uiteindelijk maar gedaan, omdat ik echt niet wakker kon blijven. Was bang dat ik de wekker niet zou horen, dus heb er 2 gezet :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:37

Daar denkt ze wel over, zie haar laatste zin: Jongste dochter mag binnenkort ook rijlessen gaan volgen.Moet ik daar nu een extra wagen voor aanschaffen,kost die 3x zoveel dan wat ik deze betaalt heb,voor dezelfde wagen.

Waarom heb je een auto voor je kinderen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:42

Klopt Suzanne.Met deze moet de andere dochter ook nog gaan rijden.
Rijlessen betalen ze zelf.

Deze auto blijft om de kinderen op weg te helpen na hun rijlessen tot ze zelf wat aankopen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:44

rien10 schreef:
Daar denkt ze wel over, zie haar laatste zin: Jongste dochter mag binnenkort ook rijlessen gaan volgen.Moet ik daar nu een extra wagen voor aanschaffen,kost die 3x zoveel dan wat ik deze betaalt heb,voor dezelfde wagen.

Waarom heb je een auto voor je kinderen?

Er staat dat als ze daar een extra wagen voor zou aanschaffen, deze dan 3 x zo duur is dan de huidige. Dus dat ze dit dus niet doet. Ze houdt de huidige wagen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:46

Rien10.Ik heb het misschien wat onduidelijk geformuleerd.
Ik koop geen auto aan speciaal voor de kinderen.Moest ik dat wel kunnen betalen,zou deze wagen die ik nu houd 3x zoveel kosten,zo fors zijn de prijzen van tweedehands wagens gestegen.