heb er zelfs over gedroomd vannacht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus als ik weer een verkeerde gepakt hebt kan ik wat uit de vriezer halen of als ik spontaan trek in avocado heb.
Telpeva schreef:Waarbij de “eetrijpe” 9/10 keer ook niet eetrijp zijn.Ik zou bij de supermarkt kijken voor avocado's in plastic verpakking, dan staat er wel of niet 'eetrijp' op de verpakkingik heb die gave ook niet
Italiaanse bol + hüttenkäse + kipfilet + avocado =
TheNovelist schreef:Ik heb gisteren bedacht dat ik vandaag avocado op brood wil eten, maar ik heb die speciale kracht niet om een rijpe eetbare avocado uit de kiezen![]()
heb er zelfs over gedroomd vannacht
haal ze al bijna nooit meer omdat ik dus ook nooit de goede kies. Laatst had ik er een, die echt perféct was. Smaakt ie goor, echt naar aarde ofzo. Dus ook weg moeten gooien
. Dus goede vloeren naar de stort. _San87_ schreef:Net de vloeren uit ons huurhuis gehaald. Waren nog top vloeren, 5 jaar oud. Mocht de nieuwe huurder gratis hebben. Ze wil ze niet. Dus goede vloeren naar de stort.
.
. Zucht.

Menino schreef:_San87_ schreef:Net de vloeren uit ons huurhuis gehaald. Waren nog top vloeren, 5 jaar oud. Mocht de nieuwe huurder gratis hebben. Ze wil ze niet. Dus goede vloeren naar de stort.
Hadden wij ook. Moest van de woningcorporatie kaal opgeleverd worden, nieuwe huurder had ze niet eens gezien. Wij hadden ze overigens wél van de vorige bewoners (maar hebben er zelf 2 of 3 jaar gewoond).
Wij alles eruit halen en weggooien. Kwam er ‘s werelds meest lelijke plavuizenvloer met gebroken tegels onder vandaan. Niet onze probleem meer… Vond het wel een mooie dis.
~
Ben al 3 of 4 dagen helemaal ontregeld, sad, moet om alles huilen en uitgeput. Weet niet waarom (‘t is geen PMS dit keer) en hoe ik er weer uit moet komen. Zucht.
Komt ook wel weer goed. Maar bah.
. MarlindeRooz schreef:Net een ongeluk gehad op de A50. Iedereen is godzijdank oké.
Maar ben oké, auto is wel Total loss.
Foto in spoilerSpoiler:
[ [url=m/8311oo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:Even alles loslaten en in de zon zitten?
Maar ik ga kijken of ik een zonvakantie kan boeken on a shoestring want die gedachte maakt me wél extreem blij
.