Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Waarbij de “eetrijpe” 9/10 keer ook niet eetrijp zijn.Ik zou bij de supermarkt kijken voor avocado's in plastic verpakking, dan staat er wel of niet 'eetrijp' op de verpakkingik heb die gave ook niet
Italiaanse bol + hüttenkäse + kipfilet + avocado =
TheNovelist schreef:Ik heb gisteren bedacht dat ik vandaag avocado op brood wil eten, maar ik heb die speciale kracht niet om een rijpe eetbare avocado uit de kiezen![]()
heb er zelfs over gedroomd vannacht
_San87_ schreef:Net de vloeren uit ons huurhuis gehaald. Waren nog top vloeren, 5 jaar oud. Mocht de nieuwe huurder gratis hebben. Ze wil ze niet. Dus goede vloeren naar de stort.
Menino schreef:_San87_ schreef:Net de vloeren uit ons huurhuis gehaald. Waren nog top vloeren, 5 jaar oud. Mocht de nieuwe huurder gratis hebben. Ze wil ze niet. Dus goede vloeren naar de stort.
Hadden wij ook. Moest van de woningcorporatie kaal opgeleverd worden, nieuwe huurder had ze niet eens gezien. Wij hadden ze overigens wél van de vorige bewoners (maar hebben er zelf 2 of 3 jaar gewoond).
Wij alles eruit halen en weggooien. Kwam er ‘s werelds meest lelijke plavuizenvloer met gebroken tegels onder vandaan. Niet onze probleem meer… Vond het wel een mooie dis.
~
Ben al 3 of 4 dagen helemaal ontregeld, sad, moet om alles huilen en uitgeput. Weet niet waarom (‘t is geen PMS dit keer) en hoe ik er weer uit moet komen. Zucht.
Komt ook wel weer goed. Maar bah.
MarlindeRooz schreef:Net een ongeluk gehad op de A50. Iedereen is godzijdank oké.
Maar ben oké, auto is wel Total loss.
Foto in spoilerSpoiler:
[ [url=m/8311oo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:Even alles loslaten en in de zon zitten?