Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 20:02

Marocje schreef:
Tja, dat snapte ik ook nooit. Juist voor puur seks had ik echt wat hoge eisen, het moet echt goed klikken. Vandaar dus ook dat ik altijd praatte over sekspartners.

Ja precies en over seks praten hoeft juist helemaal niet, laat ze dat in de praktijk maar bewijzen, want de blabla op de app kan ik toch niks mee. Maar dan wil ik wel eerst een normale kennismaking, zowel qua chat als date..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 20:10

Mwah, over seks praten deed ik wel, maar dat was ook omdat bleek dat veel mannen dachten dat ze veel ervaring hadden, maar als ik ergens serieus op inging bleek dit (heel vaak!) helemaal niet zo te zijn..

Maar die simpele chats waar je na zinnen al de vraag kreeg (of niet eens) of ze een foto zouden sturen ( <<) ) was ik ook wel klaar mee. Filterde zichzelf wel lekker trouwens :Y)

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 20:21

Nou daarom heb ik niet zoveel met vragen als, welk standje vind je het lekkerst.. :z
En qua ervaring valt het idd meestal tegen, daarom denk ik meestal eerst zien dan geloven :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 20:44

Marocje schreef:
Mwah, over seks praten deed ik wel, maar dat was ook omdat bleek dat veel mannen dachten dat ze veel ervaring hadden, maar als ik ergens serieus op inging bleek dit (heel vaak!) helemaal niet zo te zijn..

Maar die simpele chats waar je na zinnen al de vraag kreeg (of niet eens) of ze een foto zouden sturen ( <<) ) was ik ook wel klaar mee. Filterde zichzelf wel lekker trouwens :Y)

Nou loop ik wel 14 jaar achter hoor maar is dat het enige waar ze over kunnen praten? :')

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 22:46

Nee je hebt er ook wel serieuzer tussen zitten, maar in de poel van fwb/casual daten denken ze vogelvrij te zijn

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

palousa_boy schreef:
Marocje schreef:

Nou loop ik wel 14 jaar achter hoor maar is dat het enige waar ze over kunnen praten? :')

Veel wel ja. Maar zoals gezegd: dat filtert wel lekker.