Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 21:02

Marocje schreef:
Tja, dat snapte ik ook nooit. Juist voor puur seks had ik echt wat hoge eisen, het moet echt goed klikken. Vandaar dus ook dat ik altijd praatte over sekspartners.

Ja precies en over seks praten hoeft juist helemaal niet, laat ze dat in de praktijk maar bewijzen, want de blabla op de app kan ik toch niks mee. Maar dan wil ik wel eerst een normale kennismaking, zowel qua chat als date..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 21:10

Mwah, over seks praten deed ik wel, maar dat was ook omdat bleek dat veel mannen dachten dat ze veel ervaring hadden, maar als ik ergens serieus op inging bleek dit (heel vaak!) helemaal niet zo te zijn..

Maar die simpele chats waar je na zinnen al de vraag kreeg (of niet eens) of ze een foto zouden sturen ( <<) ) was ik ook wel klaar mee. Filterde zichzelf wel lekker trouwens :Y)

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 21:21

Nou daarom heb ik niet zoveel met vragen als, welk standje vind je het lekkerst.. :z
En qua ervaring valt het idd meestal tegen, daarom denk ik meestal eerst zien dan geloven :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 21:44

Marocje schreef:
Mwah, over seks praten deed ik wel, maar dat was ook omdat bleek dat veel mannen dachten dat ze veel ervaring hadden, maar als ik ergens serieus op inging bleek dit (heel vaak!) helemaal niet zo te zijn..

Maar die simpele chats waar je na zinnen al de vraag kreeg (of niet eens) of ze een foto zouden sturen ( <<) ) was ik ook wel klaar mee. Filterde zichzelf wel lekker trouwens :Y)

Nou loop ik wel 14 jaar achter hoor maar is dat het enige waar ze over kunnen praten? :')

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 23:46

Nee je hebt er ook wel serieuzer tussen zitten, maar in de poel van fwb/casual daten denken ze vogelvrij te zijn

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 14:38

palousa_boy schreef:
Marocje schreef:

Nou loop ik wel 14 jaar achter hoor maar is dat het enige waar ze over kunnen praten? :')

Veel wel ja. Maar zoals gezegd: dat filtert wel lekker.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:25

Hoii, ik heb even een vraagje. Wanneer hadden jullie na een breakup weer het gevoel dat je toe was aan daten?

Ik twijfel soms.. begin dit jaar was mijn relatie uit gegaan, maar het was een korte relatie, echter wel pas de eerste serieuze voor mij. (Daarvoor bleef het alleen wat bij daten).

Ik ben niet meer echt verdrietig en wil ook niet naar hem terug, maar het voelt nog wel gek als ik denk aan daten met een nieuw iemand, om dan weer bv intiem te zijn met een nieuwe persoon. Maar ik denk ook omdat dit de eerste serieuze relatie was, ik heb die ervaringen dus nog niet met iemand anders.

Anderzijds vind ik het wel enorm leuk om nieuwe mensen te leren kennen, op dates te gaan en samen leuke dingen te beleven :) ik zou ook graag op zoek gaan naar een (levens)maatje.

Naja, beetje dubbel dus.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:29

Fearn schreef:
Hoii, ik heb even een vraagje. Wanneer hadden jullie na een breakup weer het gevoel dat je toe was aan daten?

Eerlijk antwoord of gewenst antwoord? :D
Ik heb nooit meer een nieuwe relatie gehad daarna. Maar daar is in de nasleep ook wel echt veel gebeurd wat best voor mij een grote impact heeft gehad, jarenlang eigenlijk. En toen ik daar uit was heb ik veel tijd besteed aan het zelf ‘helen’. En toen tot de conclusie gekomen dat ik het niet meer wil.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:33

Suzanne F. schreef:
Fearn schreef:

Eerlijk antwoord of gewenst antwoord? :D
Ik heb nooit meer een nieuwe relatie gehad daarna. Maar daar is in de nasleep ook wel echt veel gebeurd wat best voor mij een grote impact heeft gehad, jarenlang eigenlijk. En toen ik daar uit was heb ik veel tijd besteed aan het zelf ‘helen’. En toen tot de conclusie gekomen dat ik het niet meer wil.

Haha, eerlijk is altijd beter :)

Ja het ligt er misschien ook wel aan hoe je eruit kwam/waarom het uit ging etc. Ben je dan nog wel aan het daten?

Ik merk wel dat ik erg de behoefte nog voel aan een levensmaatje. Ik ben op zich heel goed in dingen alleen doen en heb ook leuke vrienden, maar gewoon iemand met wie je net wat meer tijd doorbrengt en een leven kan opbouwen :D

Maar ik ben dan ook eind 20

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:36

Fearn schreef:

Ik twijfel soms.. begin dit jaar was mijn relatie uit gegaan, maar het was een korte relatie, echter wel pas de eerste serieuze voor mij. (Daarvoor bleef het alleen wat bij daten).

Ik ben niet meer echt verdrietig en wil ook niet naar hem terug, maar het voelt nog wel gek als ik denk aan daten met een nieuw iemand, om dan weer bv intiem te zijn met een nieuwe persoon. Maar ik denk ook omdat dit de eerste serieuze relatie was, ik heb die ervaringen dus nog niet met iemand anders.

Anderzijds vind ik het wel enorm leuk om nieuwe mensen te leren kennen, op dates te gaan en samen leuke dingen te beleven :) ik zou ook graag op zoek gaan naar een (levens)maatje.

Naja, beetje dubbel dus.

Mijn vorige relatie nu nu al iets van 2 jaar geleden uitgegaan. Ik was diegene die het uitgemaakt heeft en hoef hem ook echt niet meer terug. Ook had ik toen helemaal bedacht dat ik oud zou worden met mijn 2 katten en dat ik echt geen relatie meer wilde :o

Het laatste halfjaar ben ik toch wel gaan tinderen/Bumble, 2 dates gehad maar dat liep op niks uit. Nou moet ik zeggen dat ik daten ook wel spannend vind. Nieuwe mensen leren kennen en en niet allerlei verwachtingen scheppen := En nu ben ik al een paar weken met iemand intensief aan het appen en de date staat gepland. Helemaal zin in, maar toch ook wel weer spannend mocht het serieus worden. Ik kan mij namelijk goed in mijn eentje vermaken dus ben benieuwd hoe het af gaat lopen.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:50

Maureen95 schreef:
Fearn schreef:

Naja, beetje dubbel dus.

Mijn vorige relatie nu nu al iets van 2 jaar geleden uitgegaan. Ik was diegene die het uitgemaakt heeft en hoef hem ook echt niet meer terug. Ook had ik toen helemaal bedacht dat ik oud zou worden met mijn 2 katten en dat ik echt geen relatie meer wilde :o

Het laatste halfjaar ben ik toch wel gaan tinderen/Bumble, 2 dates gehad maar dat liep op niks uit. Nou moet ik zeggen dat ik daten ook wel spannend vind. Nieuwe mensen leren kennen en en niet allerlei verwachtingen scheppen := En nu ben ik al een paar weken met iemand intensief aan het appen en de date staat gepland. Helemaal zin in, maar toch ook wel weer spannend mocht het serieus worden. Ik kan mij namelijk goed in mijn eentje vermaken dus ben benieuwd hoe het af gaat lopen.

Haha, dat is sowieso iets dat je meestal aan het begin bedenkt :D

Maar ik snap wel die spanning, wanneer je beiden besluit serieus voor iets te gaan, hangt daar altijd een risico aan. Je hebt idd meer verwachtingen, je stelt je open dus kan opnieuw gekwetst worden etc. Anderzijds is het onmogelijk om dat risico te vermijden..

Gelukkig leer je door veel te daten en van een vorige relatie wel beter wat je wel/niet wilt (merk ik). Bij een 1e date kan ik vaak al wel merken dat het er niet in zit. Bij twijfel doe ik vaak wel een 2e date hoor, soms is het dan toch leuker dan bij de 1e keer.

Leuk dat je weer een date hebt gepland! :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:51

Fearn schreef:
Ja het ligt er misschien ook wel aan hoe je eruit kwam/waarom het uit ging etc. Ben je dan nog wel aan het daten?

Ik merk wel dat ik erg de behoefte nog voel aan een levensmaatje. Ik ben op zich heel goed in dingen alleen doen en heb ook leuke vrienden, maar gewoon iemand met wie je net wat meer tijd doorbrengt en een leven kan opbouwen :D

Nee, ik date niet. Omdat ik dat dus niet meer wil. Ik heb geen behoefte meer aan een levensmaatje of een leven samen met iemand. En ik was ook eind 20 toen. Inmiddels ben ik 19 jaar verder en denk er nog steeds niet anders over.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:55

Suzanne F. schreef:
Fearn schreef:

Nee, ik date niet. Omdat ik dat dus niet meer wil. Ik heb geen behoefte meer aan een levensmaatje of een leven samen met iemand. En ik was ook eind 20 toen. Inmiddels ben ik 19 jaar verder en denk er nog steeds niet anders over.

Aha, ik dacht omdat je in dit topic reageerde. Casual daten kan natuurlijk ook (of fwb en dergelijke).

Heel mooi dat je content bent met hoe het nu is. Niet iedereen voelt die behoefte natuurlijk. En hoeft hetzelfde levenspad te bewandelen.

Lees ook vaak over vrouwen die gewoon een aantal dieren hebben en daarmee voorzien zijn :D ik snap dat ook best

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:59

Ik was vrij snel denk ik.

Mijn relatie officieel half januari uitgegaan, eigenlijk was er zeker 2/3 maand daarvoor voor mij de vlam wel uit.

Eind april gaan daten en 17 mei is onze 'officiele' datum. Inmiddels wonen we denk ik 6/7 maand samen en hebben we net gisteren 2 dagen na ons 9 maanden lange ( :+ ) jubileum een tattoo gezet.

Ik heb het destijds ook uitgemaakt, bij hem duurde het wat langer voor hij er vrede mee had. Denk overigens dat hij dat nog niet heeft, aangezien hij een paar maanden terug nog contact wou zoeken en zijn gevoel op papier wou zetten.

Toen hij hoorde dat ik een nieuwe vriend heb was hij nogal onder de indruk, en verbaasd. Mind u, hij noemde mij altijd een slet als het hem uitkwam, dus eigenlijk had het toch niet als verrassing moeten komen toch :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 13:09

Bij mij heeft het jaren geduurd. Maar mijn relatie was toxisch. Dus dat heeft echt jaren gekost om te helen en te verwerken. Ik zag overal rode vlaggen en kapte het dan gelijk af.

Ik dacht eigenlijk van ik blijf lekker single en neem gewoon een scharrel. En die niet te dicht bij laten komen en geen gezeik. Maar dat werkte voor mij toch niet dus uiteindelijk wel op laag pitje gaan daten. Eigenlijk vooral als tijdverdrijf, want ik vond swipen altijd wel leuk :') en toen toevallig tegen een hele groene vlag aangelopen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 13:13

Fearn schreef:
Aha, ik dacht omdat je in dit topic reageerde. Casual daten kan natuurlijk ook (of fwb en dergelijke).

Heel mooi dat je content bent met hoe het nu is. Niet iedereen voelt die behoefte natuurlijk. En hoeft hetzelfde levenspad te bewandelen.

Lees ook vaak over vrouwen die gewoon een aantal dieren hebben en daarmee voorzien zijn :D ik snap dat ook best

Ik ben in dit topic terechtgekomen omdat iemand mijn foto had gebruikt voor een Tinderprofiel. Ik zocht toen naar informatie hierover. En eigenlijk blijven hangen omdat ik de verhalen hier zo leuk vind. :D

Ja helemaal prima hier. Ook geen behoefte ook casual daten of fwb. En geen dieren trouwens. Dat wil ik later nog wel als ik verhuisd ben. Dat blijft een droom voorlopig.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:15

Mijn ex was binnen een dag alweer aan het daten ook al "lag zijn hart aan gruzelementen" :') en had dus heel snel weer een relatie.

Bij mij duurde het iets langer en merk dat ik nu na een half jaar nog niet echt weet wat ik wil. Heb wel echt vrede met de situatie en mijn leven, maar heb er eerst vrij lang nog tegen zitten vechten en had ook eea te verwerken na een toxische relatie.
Ik tinder en heb ook wel al gedate, sta er open en onbevangen in en zie wel wat er komt.
Tot nu toe vind ik het teleurstellend, de gesprekken, maar mijn bullshit radar staat nu ook maximaal afgesteld, heel fijn maar dat maakt de spoeling ook wel heel dun.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:25

Suzanne F. schreef:
Ik heb nooit meer een nieuwe relatie gehad daarna. Maar daar is in de nasleep ook wel echt veel gebeurd wat best voor mij een grote impact heeft gehad, jarenlang eigenlijk. En toen ik daar uit was heb ik veel tijd besteed aan het zelf ‘helen’.

capopjekop schreef:
Bij mij heeft het jaren geduurd. Maar mijn relatie was toxisch. Dus dat heeft echt jaren gekost om te helen en te verwerken. Ik zag overal rode vlaggen en kapte het dan gelijk af.

Zijn jullie mij? :')

Het is nu 4 - 4,5 jaar na mijn relatiebreuk, ik heb daar helaas wel de sticker PTSS door gekregen. Af en toe ontmoet ik iemand in het echte leven en om de paar maanden open ik onder druk wat dating apps, maar niemand kan tot nu toe iets in me losmaken. Ik zie alleen maar beren op de weg en kap iedereen af. Bij mijn ex bestond er vanaf dag 1 niemand anders meer in mijn hoofd, dat was zo bijzonder mooi om mee te maken.

Moderatoropmerking:
Imaginaerum heeft ons verzocht om de situatie met deze persoon te verwijderen, aangezien ze het hebben uitgepraat en ze het bij nader inzien niet respectvol vindt om het bericht te laten staan
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 22-02-26 08:52, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Aangepast op verzoek

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:32

Oei, veel toxische relaties dus. Hoor wel vaker dat mensen daar echt ptss of een zeker hechtingsprobleem aan overhouden.

Bij mij was het juist andersom. Ik vertrouwde mensen nooit en liet niemand toe, tot aan mijn ex. Het was eigenlijk een vernieuwende ervaring. Maar ik heb dan ook veel therapie gevolgd, bij mij komt het door jeugdervaringen.

Maar mijn ex en ik hadden andere ideeën over de toekomst dus daar liep het vooral op stuk. Maar toxisch was het niet. Dus nu voelt het alsof ik me misschien beter kan openstellen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:34

Je onderbuik waarschuwt je niet voor niks. Als iemand al liegt over kleine dingen dan wil ik niet weten hoe dat met echt belangrijke dingen is. Ik zou het persoonlijk afkappen en blokkeren. Iets te veel rode vlaggen in dit verhaal.

Dat het je raakt is niet gek. Ik vind het een gebrek aan respect als iemand je bewust voor liegt.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:36

Fearn schreef:

Las laatst een onderzoek dat 62% van de single vrouwen geen zin meer in een relatie hebben.

Dat is best veel!

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:40

Dat hij na 1 date nog op Tinder zit vind ik niet vreemd, je hebt immers nog geen relatie met hem.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:41

Imaginaerum schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik heb nooit meer een nieuwe relatie gehad daarna. Maar daar is in de nasleep ook wel echt veel gebeurd wat best voor mij een grote impact heeft gehad, jarenlang eigenlijk. En toen ik daar uit was heb ik veel tijd besteed aan het zelf ‘helen’.

capopjekop schreef:

Zijn jullie mij? :')

Het is nu 4 - 4,5 jaar na mijn relatiebreuk, ik heb daar helaas wel de sticker PTSS door gekregen. Af en toe ontmoet ik iemand in het echte leven en om de paar maanden open ik onder druk wat dating apps, maar niemand kan tot nu toe iets in me losmaken. Ik zie alleen maar beren op de weg en kap iedereen af. Bij mijn ex bestond er vanaf dag 1 niemand anders meer in mijn hoofd, dat was zo bijzonder mooi om mee te maken.

Moderatoropmerking:
Imaginaerum heeft ons verzocht om de situatie met deze persoon te verwijderen, aangezien ze het hebben uitgepraat en ze het bij nader inzien niet respectvol vindt om het bericht te laten staan

Oh, klinkt voor mij als een eventueel getrouwde man die dat probeert te verbergen.. waarom anders vage foto's op z'n profiel en geen achternaam delen? Ik vind het stukje weinig initiatief nemen nog daaraan toe (ik bedoel, na een poosje zou ik daar ook flauw van zijn en het opgeven) maar allerlei dingen verbergen vind ik not done.
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 22-02-26 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:44

Benzz schreef:
Fearn schreef:

Las laatst een onderzoek dat 62% van de single vrouwen geen zin meer in een relatie hebben.

Dat is best veel!

Een hoop Cat lady's in de toekomst :+ ik heb er al 3....

Ik lat al 7 jaar, bevalt nog steeds prima.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:46

Dat is idd veel Benzz!

Ik had nadat ik mijn relatie verbrak van 20 jaar, juist wel zin om te daten. Al was ik heel duidelijk dat ik absoluut geen relatie meer wilde en dat het puur seks was.

Imaginaerum: hier zou ik echt niks mee kunnen. Boel afkappen want dit zijn wel erg veel rode vlaggen.