Suzanne F. schreef:Ik heb nooit meer een nieuwe relatie gehad daarna. Maar daar is in de nasleep ook wel echt veel gebeurd wat best voor mij een grote impact heeft gehad, jarenlang eigenlijk. En toen ik daar uit was heb ik veel tijd besteed aan het zelf ‘helen’.
capopjekop schreef:Bij mij heeft het jaren geduurd. Maar mijn relatie was toxisch. Dus dat heeft echt jaren gekost om te helen en te verwerken. Ik zag overal rode vlaggen en kapte het dan gelijk af.
Zijn jullie mij? 
Het is nu 4 - 4,5 jaar na mijn relatiebreuk, ik heb daar helaas wel de sticker PTSS door gekregen. Af en toe ontmoet ik iemand in het echte leven en om de paar maanden open ik onder druk wat dating apps, maar niemand kan tot nu toe iets in me losmaken. Ik zie alleen maar beren op de weg en kap iedereen af. Bij mijn ex bestond er vanaf dag 1 niemand anders meer in mijn hoofd, dat was zo bijzonder mooi om mee te maken.
Moderatoropmerking:
Imaginaerum heeft ons verzocht om de situatie met deze persoon te verwijderen, aangezien ze het hebben uitgepraat en ze het bij nader inzien niet respectvol vindt om het bericht te laten staan