Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik heb het geweldige buitenspeelset gevonden voor de krijs kinderen.
Krijsen maar even daarna is het heerlijk stil![]()
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:Ik heb het geweldige buitenspeelset gevonden voor de krijs kinderen.
[ Afbeelding ]
Femke_Tweety schreef:Eik schreef:Het is hier heerlijk rustig in de straat. Geen krijskinderen![]()
Geen idee waar ze zijn maar ik geniet van de rust.
Volgens mij zijn hier en daar de eerste vakanties begonnen.
Misschien zijn ze drie weken opgehoepeld...
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:Het woord moederhart
Sherivey schreef:DuoPenotti schreef:Het woord moederhart
Ja, dat is een ander type hart. Staat in directe verbinding met de hersenen, wat soms ruis oplevert bij het helder denken, waardoor je dus een shock krijgt als je kind zn haar laat knippen
Tancreda4 schreef:Wow ij ga nooit zondag ochtend boodschappen doen. En nu weet ik waarom. Er waren naar mijn idee wel 100 kinderen in de supermarkt!! Realiteit waren het er maar 4 maar deden niet onder voor 100.... dann. Rennen, gillen, krijsen.... ben gelijk shaggo
Tancreda4 schreef:Wow ij ga nooit zondag ochtend boodschappen doen. En nu weet ik waarom. Er waren naar mijn idee wel 100 kinderen in de supermarkt!! Realiteit waren het er maar 4 maar deden niet onder voor 100.... dann. Rennen, gillen, krijsen.... ben gelijk shaggo
MarlindeRooz schreef:Dat zijn vaak van die mensen die een eigen instagram hebben voor hun kind.
Want ze zijn ook altijd #gifted. En sowieso #hoogsensitief en #hoogbegaafd.
Amber_anne schreef:#boymom is wel de ergste die er bestaat. Dat is een hashtag om een soort rare incestueuze relatie met je zoon goed te praten