Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anomien schreef:F_Orumster schreef:De koper heeft betaald aan marktplaats. Dit beschermt haar een beetje. Bij de volgende stap geven jullie aan dat het is overgedragen en dan betaald marktplaats het aan jou.
Er is geen overgedragen.… op mp.
Century schreef:Dat is fijn!
Heeft iemand een idee voor een honden-kauw-snack die uitelkaar getrokken kan worden? Mijn hond vindt het fantastisch als spul stuk kan. Vooral hout (splintert) is leuk. Hij heeft al koffiehout dus dat is prima. Maar ik zoek nog iets anders wat niet erg is als hij het kapot trekt. Hij slikt de stukjes wel in namelijk.
Dus knuffels gaat de vulling uit, flostouwen worden de touwtjes uitgetrokken, etc. Ook dingen die stevig lijken krijgt hij kapot en gaat dan het helemaal uit elkaar trekken.
Ik zoek een gezond alternatief voor hem
Cayenne schreef:Voor mensen raden ze na een geboorte aan om een half jaar tot een jaar te wachten met zwanger worden omdat je lichaam moet herstellen.
Is dit voor paarden ook niet het geval? Aangezien ik vaak zie dat mensen hun merrie meteen weer zo snel mogelijk laten dekken? Soms zelfs nog tijdens de eerstvolgende hengstigheid?
Hoe lang heeft een paard nodig om te herstellen van een dracht?
axel_1997 schreef:Af en toe zit ik in de vreemde situatie dat iemand iets tegen mij zegt, dat ze duidelijk spreken en de geluiden duidelijk binnen komen maar de woorden gewoon niet geregistreerd worden. En dan kunnen ze het wel vijf keer herhalen maar ik versta het niet. Alsof ze chinees spreken.
Het gebeurt maar heel af en toe. En ik heb er geen last van. Maar ik vraag me af of anderen dit ook meemaken en of het fenomeen een naam heeft.