Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat een gewone pyjama tegenwoordig een twosie word genoemd.
Lau07 schreef:Een twosie? Nou aan die gekkigheid doe ik niet mee hoor, een pyjama is een pyjama.
Wat heftig MB. Zijn je schoonouders zich bewust van de documentaire? Als ze nog contact hebben met de desbetreffende personen hoop ik dat ze een beetje zijn voorbereid op wat er uitgezonden wordt.
xPabloBokt schreef:Weer zo'n filmpje van een kat in een rolstoel met verlamde achterpoten, chronische nierziekte en darmen waar hij geen ontlasting mee binnen kan houden waardoor hij elke dag in bad gesleept wordt. Alles reacties zijn alleen maar "oooh" en "aaah" en "hij heeft de wil om te leven"
Dat heet instinct en overlevingsdrang en dat dier weet niet beter. Vind het oprecht zo vreselijk om te zien als mensen maar blijven aanmodderen met dieren die eigenlijk door hun aandoening geen natuurlijk gedrag meer kunnen vertonen. Die kat kan niet stoeien, niet springen, niet rondrennen, niet jagen.. vind het oprecht heel zieligje moet toch niet alles willen redden.
Zo klaagmodus uit.
fotolijstje schreef:Zouden degene die reacties over mij hadden dit de volgende keer voor zich laten, ik word er niet fijner van namelijk.![]()
tuurlijk je mening uiten mag maar het komt ontzettend bot over voor mij.
MarcoBorsato schreef:fotolijstje schreef:Zouden degene die reacties over mij hadden dit de volgende keer voor zich laten, ik word er niet fijner van namelijk.![]()
tuurlijk je mening uiten mag maar het komt ontzettend bot over voor mij.
Het was niet bot bedoeld maar als je geen reacties wilt, moet je het niet op internet zetten.
Het is helemaal niet erg dat je verdrietig bent, dat is superlogisch.
Lestrange01 schreef:nou cardioloog heeft uiteindelijk toch nog gebeld, maar hij kan niks doen. Ik heb aan hem gevraagd wat ik moet doen als ik weer steeds flauwval, of dat er ook maar íéts is wat artsen kunnen doen in dat geval, maar niks. Had ook niets anders verwacht. Is blijkbaar ook niet zorgwekkend dat ik uit het niets zo verslechter terwijl het al maanden extreem goed ging.
Niobe schreef:Pandora2 schreef:Mijn ergernisje van vandaag : er was bij de selfcarwash wel zeep maar geen water. Stond ook nergens aangegeven
Huh, raaaaarrr
Dan kun je daar alleen wassen als het regent dus