Het is nu toch wel zover dat ik haar eens mag berichten of het hem nog gaat worden, toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arzil schreef:Ik heb 4 dagen geleden een aankoop gedaan bij iemand die een week geleden voor het laatst online is geweest en sindsdien niet meer. Ook mijn bestelling nog niet aan het voorbereiden is.
Het is nu toch wel zover dat ik haar eens mag berichten of het hem nog gaat worden, toch?
Arzil schreef:BigOne schreef:Je kunt zo’n bestelling ook annuleren met als reden dat verkoper niet reageert.
Heeft dat dan gevolgen voor mijn reviews? Want dan zing ik de tijd wel uit tot hij automatisch geannuleerd wordt.
Kaitlyn schreef:Iemand had een paar artikelen voor mij gereserveerd. Ik moest mijn land nog aanpassen wegens verhuizing, maar dat kon ik niet zelf en moest door Vinted support gebeuren.
Nu kan ik elk artikel wel apart kopen, maar zou ze graag bundelen zodat ik niet voor alles apart verzendkosten hoef te betalen.
Maar hoe doe ik dit? Als ik bij 1 van deze artikelen ben, kan ik op dat artikel aangeven dat ik een bundel wil maken. Alleen dan krijg ik de andere gereserveerde artikelen niet te zien.
Marjo schreef:Hebben meer mensen last van vertraging in Vinted? Ik heb net 3x Homerr, 1x MondialRelay en 1x DHL afgegeven, netjes verzendbevestiging op de mail maar in de app geen update.
Zelfde met de 2 Homerr pakketjes die ik heb opgehaald, die heb ik handmatig op ontvangen gezet.
Bugje actief? Of ben ik de enige?
Tallie1979 schreef:Marjo schreef:Hebben meer mensen last van vertraging in Vinted? Ik heb net 3x Homerr, 1x MondialRelay en 1x DHL afgegeven, netjes verzendbevestiging op de mail maar in de app geen update.
Zelfde met de 2 Homerr pakketjes die ik heb opgehaald, die heb ik handmatig op ontvangen gezet.
Bugje actief? Of ben ik de enige?
Homerr update krijg ik gewoon super laat. Ik heb gister wat weggebracht en 24 uur later pas bevestigd.