Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 17:01

Ik heb 4 dagen geleden een aankoop gedaan bij iemand die een week geleden voor het laatst online is geweest en sindsdien niet meer. Ook mijn bestelling nog niet aan het voorbereiden is.
Het is nu toch wel zover dat ik haar eens mag berichten of het hem nog gaat worden, toch? :')

BigOne

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 17:04

Je kunt zo’n bestelling ook annuleren met als reden dat verkoper niet reageert.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 17:07

Iemand had een paar artikelen voor mij gereserveerd. Ik moest mijn land nog aanpassen wegens verhuizing, maar dat kon ik niet zelf en moest door Vinted support gebeuren.
Nu kan ik elk artikel wel apart kopen, maar zou ze graag bundelen zodat ik niet voor alles apart verzendkosten hoef te betalen.
Maar hoe doe ik dit? Als ik bij 1 van deze artikelen ben, kan ik op dat artikel aangeven dat ik een bundel wil maken. Alleen dan krijg ik de andere gereserveerde artikelen niet te zien. :o

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 17:12

BigOne schreef:

Heeft dat dan gevolgen voor mijn reviews? Want dan zing ik de tijd wel uit tot hij automatisch geannuleerd wordt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 17:26

Arzil schreef:
Ik heb 4 dagen geleden een aankoop gedaan bij iemand die een week geleden voor het laatst online is geweest en sindsdien niet meer. Ook mijn bestelling nog niet aan het voorbereiden is.
Het is nu toch wel zover dat ik haar eens mag berichten of het hem nog gaat worden, toch? :')

Gewoon afwachten. Ik kocht een aantal weken terug iets en zag later pas dat diegene al een jaar niet meer online was geweest.

Gewoon gewacht en is vanuit Vinted geannuleerd. Als je zelf annuleert, krijg je een 1 ster.

Ik heb een mega sale gehad! :)) Vrijdag 8 pakjes weggebracht en vandaag 12! :')

Veel kleine bedragen, maar alles bij elkaar echt wel een flink bedrag. Ben wel finaal door mijn dozen heen nu :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 18:13

Arzil schreef:
BigOne schreef:

Heeft dat dan gevolgen voor mijn reviews? Want dan zing ik de tijd wel uit tot hij automatisch geannuleerd wordt.

Wachten!
Ik heb dit eens gedaan en kreeg een automatische review met één ster...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 19:37

Kaitlyn schreef:
Iemand had een paar artikelen voor mij gereserveerd. Ik moest mijn land nog aanpassen wegens verhuizing, maar dat kon ik niet zelf en moest door Vinted support gebeuren.
Nu kan ik elk artikel wel apart kopen, maar zou ze graag bundelen zodat ik niet voor alles apart verzendkosten hoef te betalen.
Maar hoe doe ik dit? Als ik bij 1 van deze artikelen ben, kan ik op dat artikel aangeven dat ik een bundel wil maken. Alleen dan krijg ik de andere gereserveerde artikelen niet te zien. :o

Zij moet ze vrijgeven en dan kan jij de bundel aanmaken .

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 23:47

Oké top, bedankt!
Iemand nog meer problemen met berichten sturen? :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 12:46

Nee dat niet, wel met het aanmaken van een Homerr label.... dat komt maar niet.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 13:14

Hebben meer mensen last van vertraging in Vinted? Ik heb net 3x Homerr, 1x MondialRelay en 1x DHL afgegeven, netjes verzendbevestiging op de mail maar in de app geen update.

Zelfde met de 2 Homerr pakketjes die ik heb opgehaald, die heb ik handmatig op ontvangen gezet.

Bugje actief? Of ben ik de enige?

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 13:26

Ik zag dat iemand een swarovski horloge te koop aanbied dat duidelijk namaak is. Ik heb dit gemeld bij Vinted maar zij doen er dus niks aan. Ik heb zelfs foto's toegevoegd waar de verschillen op te zien zijn. Vinted verdiend dus gewoon aan fake spullen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 19:33

Echt heel raar vind ik dat.... -O-

Heb zelf vandaag een shirt opgehaald, uit Italië. Een grote maat kindershirt van Molo, die er voor 29 euro op stond als nieuw zonder prijskaartje. Ik vond dat echt te veel want koop ze meestal een stuk goedkoper. Maar hij was wel heel leuk en in de 8 maanden dat hij er op stond, zag ik hem geen 1 keer door een ander aangeboden worden.....

Dus toch nog maar een keer geboden. Voor 22 euro ging verkoper akkoord.
Duurste niet wollen kindershirtje dat ik ooit op Vinted heb gekocht, inclusief verzending 29 euro :=

Nu komt hij aan. Ik zie gelijk een vage bruinige vlek bij de hals. En nog wat onopvallende vlekjes.
Balen maar dan hoop je dat die er nog uit zullen wassen. Even verder gekeken en ook een paar kleine gaatjes rond de stiksels van de mouwen. Dan wordt het wel echt balen -O-

Ik dus toch maar een geschil geopend. Daarin de problemen netjes gemeld en er ook bij gezet dat ik begrijp dat deze gebreken gemist konden worden, maar dat ik als ik het had geweten dit nooit zo gekocht had voor deze prijs. En gevraagd of het een optie is om op kosten van koper het shirt terug te sturen of een deel van het aankoopbedrag terug te krijgen.

Omdat hij echt heel leuk is en die kleine hem ook zo leuk vindt, zou ik er nog hooguit een tientje voor willen geven en hoopte dat dat zou lukken. Maar vreesde dat het een gevalletje zou worden van stuur maar terug op eigen kosten -O- Dat had ik namelijk van de week ook al met een andere aankoop dus ik zag de bui al hangen -O-

Maar nu heb ik al bericht terug met excuses en dat ze het bedrag terugstort en we het shirtje mogen houden, jeetje dat is wel heel erg lief *\o/*

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 20:11

Zo’n fijne verkoper heb ik ook eens gehad, cashmere trui, iets van 25 euro. Was bij de ellebogen zo dun dat je de huid kon zien. Alleen nog goed om ergens onder te dragen. Verkoper bericht, foto’s erbij en ze zei meteen, prima, houdt maar want echt niet op gelet en bij mij gaat hij de zak in. Draag hem nog steeds onder een fleecevest .

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 21:53

Ja precies, dan ben jij er nog blij mee tenminste +:)+

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 22:09

Oh fijn. Zo kan het ook.!
De dames van de parfum is inmiddels geblokkeerd op vinted.

Ik had ook een geschil van de week, maar de dames reageerde zo fijn, dat ik dat meer waardeerde dan de centen. Dus heb uiteindelijk de koop afgerond.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 23:57

Waar kan ik dat over de sterren vinden? Waarom kan je niet eerlijk zijn zonder gevolg?
Heb ooit op mp ook een slechte reactie gekregen, maar die vrouw was echt heel onredelijk. Kon me er niet druk om maken en verder geen last van, maar ben geen actieve verkoper of koper.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 18:07

Nou die boeken die ik had gekocht die gecanceld waren, waar ik een aantal pagina's terug over zeurde alsnog gekocht :').
Had nog gestuurd dat ik het erg jammer vond en onbeleefd om niks te laten weten en dan te cancellen, en zonde van m'n tijd. Geen reactie op gehad. Een aantal weken later vraagt ze of ik nog interesse heb. Ze zijn zowaar onderweg nu, ben heel benieuwd hoe het zal aankomen!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 08:05

Gisteren een homerr pakket ingeleverd en ook meteen een mailtje met dat ik het pakket heb ingeleverd, maar dat is een algemene mail zonder een pakketnummer. Als ik via die doorklik naar de t&t pagina dan wordt het blanco en in de Vinted app verandert de status ook niet. Noot gehad dit! Meer mensen dit ? Misschien is het iets tijdelijks van Homerr?

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 08:13

Ik las er meer klachten over op facebook, maar bij de meeste mensen lijkt het na verloop van tijd alsnog allemaal in orde te komen.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 08:16

Volgens mij heeft de tracking paging van homerr storing, ik wacht op een pakket maar kan niet meer naar de pagina, best irritant :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 08:59

Dank, dat stelt gerust!

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 10:25

Ik kreeg gisteravond ook mail dat mijn verzonden pakket is aangekomen bij het pakketpunt van de koper. Maar in de vinted app staat het nog altijd onderweg. Gisteravond deed de t&t pagina van vinted het ook niet maar nu wel. Alleen vinted app dus niet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 12:50

Marjo schreef:
Hebben meer mensen last van vertraging in Vinted? Ik heb net 3x Homerr, 1x MondialRelay en 1x DHL afgegeven, netjes verzendbevestiging op de mail maar in de app geen update.

Zelfde met de 2 Homerr pakketjes die ik heb opgehaald, die heb ik handmatig op ontvangen gezet.

Homerr update krijg ik gewoon super laat. Ik heb gister wat weggebracht en 24 uur later pas bevestigd.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 13:14

Tallie1979 schreef:
Marjo schreef:

Homerr update krijg ik gewoon super laat. Ik heb gister wat weggebracht en 24 uur later pas bevestigd.

Ja en wat nu het knullige er aan is. Homerr verwacht dat je de winkel niet verlaat voordat je bevestiging hebt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 13:22

Klopt, ik had ook later de bevestiging. Ik neem gewoon de verzendbewijsjes mee en dan komt het eigenlijk altijd goed. Zometeen weer 4 pakjes wegbrengen, dus eens zien of de bug is opgelost :)