Mjetterd schreef:tienus63 schreef:@mjetterd,
Volgens mij voldoe je aan alle omschrijvingen om juist de testlijn te bellen.
Vooral je opmerking dat je nooit hoofdpijn ervaart en nu dus wel.
Succes en beterschap.
Ik heb gebeld. Mijn klachten gaven geen reden om te testen.
Dus toch de huisarts maar eens bellen
Aan de ene kant vind ik het prima. Ik hoefde niet perse getest te worden, wou alleen duidelijkheid omdat ik het vervelend vind met het idee rond te lopen misschien anderen te kunnen besmetten.
Aan de andere kant valt het misschien wel onder de milde klachten die voornamelijk jongeren hebben. Ze willen het coronavirus toch zoveel mogelijk in beeld hebben om verspreiding te voorkomen.
Zeker aandringen hoor!
Vrienden van mij hebben met aan zekerheid grenzende mate van waarschijnlijkheid al vrij aan het begin van de uitbraak Covid-19 gehad*. En zij hadden dus vooral hoofdpijnklachten. En anders ook nooit hoofdpijn. Zij was de eerste in het gezin, had ook de zwaarste hoofdpijnen. Ze wist niet meer waar ze kruipen moest van de hoofdpijn, en kampt nog steeds met vermoeidheid. Haar man had wat mildere klachten en beide (jong volwassen) zoons nog milder.
*Ze zijn niet getest, dat deden ze toen nog niet. Maar zij had een dag heel nauw samengewerkt, als in letterlijk de hele dag naast elkaar zitten en naar 1 scherm turen, met een collega. En de vrouw van die collega werd enige dagen later positief getest. Collega is ook niet getest, maar ook ziek geweest.