Captain schreef:Ik wil met mijn vriend nog een fotoshoot doen dit jaar, met blauwe en roze balonnen en confetti en dan "weer een jaar kindvrij".
HAHAHAHA, DOE HET!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Ik begrijp best dat mensen een verloren kindje willen memoreren. Zeker als je al verder in de zwangerschap was toen het mis liep. Dat ik geen koters moet wil niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het afgrijselijk is en dat je er een plekje voor zoekt.
Vjestagirl schreef:Qimm schreef:Ik begrijp best dat mensen een verloren kindje willen memoreren. Zeker als je al verder in de zwangerschap was toen het mis liep. Dat ik geen koters moet wil niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het afgrijselijk is en dat je er een plekje voor zoekt.
Mee eens. Maar de partner die je meer dan een decennium later ontmoet is niet "de papa van"
Vjestagirl schreef:Qimm schreef:Ik begrijp best dat mensen een verloren kindje willen memoreren. Zeker als je al verder in de zwangerschap was toen het mis liep. Dat ik geen koters moet wil niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het afgrijselijk is en dat je er een plekje voor zoekt.
Mee eens. Maar de partner die je meer dan een decennium later ontmoet is niet "de papa van"
idinn schreef:Ik heb dan wel het idee dat je het jezelf heel moeilijk maakt, om maar in elke foto een vlinder te gaan photoshoppen. Het lijkt mij heel logisch dat zo'n kindje er wel bij hoort. Maar als absoluut niet de vader dat zo continu verkondigen... klinkt meer als interessant proberen doen op een hele foute manier.
Ken ook iemand die is heel duidelijk.. ik heb 2 kinderen, maar ben vader van 3 kinderen.
Mars schreef:Lokale basisschool heeft blijkbaar als opdracht ‘schilder je naam’ oid. Wat daar allemaal tussen hangt… G’Lion, Djamaira, Sheyènne, Givano…uiteraard ook een Jayden en tot slot een Floor en een Jan. Sneu voor die laatste twee dat ze zo’n basic naam hhebben gekregen
Cayenne schreef:Cayenne schreef:Jeetje, ik stond net even met mijn oren te klapperen
Een kennis van mij is vorig jaar december bevallen van haar eerste dochter.. En ze vond het zo lastig om gebonden te zijn nu ze een kind had etc etc. Alles was moeilijk en het bleek ook nog eens een huilbaby en niemand biedt zich aan om op te passen blabla.. Nee, ze wilde echt geen tweede meer, want dat zou ze niet trekken..
Inmiddels is ze bijna 20 weken zwanger van de tweede(Ja, reken maar even uit hoe snel dat gegaan is
).
Zij en haar vriend waren stomdronken en geen voorbehoedsmiddelen gebruikt en tja, toen bleek ze opeens zwanger![]()
En ze vinden het zo'n wondertje dat ze het toch maar laten komen..
Een wonder?Nee, dat is gewoon dommigheid en laksheid geweest.. En straks maar weer zuchten en zeuren over het zware leven met twee kinderen..
De oudste moet nog 1 jaar worden en ze zit alweer op de helft van de tweede zwangerschap. Dat gaat een zware tijd worden idd.
Ik quote deze post even, want ik hoorde vandaag dat haar vent de relatie niet meer ziet zitten omdat de kinderen zo snel na elkaar komen.
Best heftig. Zij zit nu bij haar ouders thuis omdat hij tijd voor zichzelf wil en tot rust wil komen (die is gek trouwens. Ik had hem terug naar zijn ouders geskupt)
Goh, we zagen dit niet aankomenIk hoop voor de baby en het nog ongeboren kind dat het goed komt, maar ik vrees ervoor.
Waarom denken sommige mensen niet na voordat ze zwanger worden