Jorex schreef:Dat mijn ene pony maar half uit zijn wintervacht is gekomen en niet verder lijkt te verharen.
Herkenbaar. Even een bloedje laten trekken en laten controleren op PPID (cushing)?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Jorex schreef:Dat mijn ene pony maar half uit zijn wintervacht is gekomen en niet verder lijkt te verharen.
Herkenbaar. Even een bloedje laten trekken en laten controleren op PPID (cushing)?
Mars schreef:Maden tussen de zoete aardappelen in de supermarkt
En de laconieke houding van een medewerkster toen ik het door gaf. 'Oh ik zeg het zo wel tegen de groentenman'' en vervolgens alles zo laten liggen.... Haal het schap dan gelijk even leeg of dek het af, supersmerig en nog gevaarlijk ook.
Marcella schreef:Mars schreef:Maden tussen de zoete aardappelen in de supermarkt
En de laconieke houding van een medewerkster toen ik het door gaf. 'Oh ik zeg het zo wel tegen de groentenman'' en vervolgens alles zo laten liggen.... Haal het schap dan gelijk even leeg of dek het af, supersmerig en nog gevaarlijk ook.
![]()
Had denk gekeken of het ergens anders had kunnen melden, want dat zou echt niet mogen. Met gevaar voor de volksgezondheid.