Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:14

Jorex schreef:
Dat mijn ene pony maar half uit zijn wintervacht is gekomen en niet verder lijkt te verharen.

Herkenbaar. Even een bloedje laten trekken en laten controleren op PPID (cushing)?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:20

Mensen die zeggen 'bloedje laten trekken'. :') Niks persoonlijks!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:29

Mensen die richting aan geven terwijl ze gewoon de weg volgen.

en met mensen, bedoel ik eigenlijk mezelf

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:32

Roodvos schreef:
Jorex schreef:
Dat mijn ene pony maar half uit zijn wintervacht is gekomen en niet verder lijkt te verharen.

Herkenbaar. Even een bloedje laten trekken en laten controleren op PPID (cushing)?

Hij is pas 5 jaar oud en verder vertoont hij geen symptomen. Vacht is ook niet lang en krullerig, want de bovenvacht met lange haren is er wel af. Dit is pluizige ondervacht. Maar als jaarling dacht deze ook dat alleen augustus voor zomervacht was. Zijn maat is wel goed doorgegaan met verharen en die zit wel in de zomervacht. Ik denk dat het ook met het weer te maken heeft dat zo wisselend is geweest. Vorige week vroor het weer bijna s nachts.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:34

Captain schreef:
Mensen die zeggen 'bloedje laten trekken'. :') Niks persoonlijks!

Hetzelfde....

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:37

Dat ik graag een bepaalde functie wilde, nu heb ik dat soort van, en ben ik er na een half jaar eigenlijk helemaal niet gelukkig in. Ik ben van mezelf perfectionistisch, ik wil het graag goed doen. Zodra ik het gevoel heb dat dit niet zo is, heb ik echt een naar gevoel, en het lukt me niet om los te laten. Nu heb ik een manager die vooral aangeeft wat je niet goed doet, waardoor ik iedere keer als er iets kleins geweest is helemaal in de stress schiet, en mijn basis stress niveau ook omhoog gaat (af en toe een piek vind ik normaal, maar basis niveau omhoog is niet goed). Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk meer, maar ik wil ook niet opgeven. Voelt banketstaaf naar degene die ik vervang, naar mijn moeder (want via haar via via hier terecht gekomen), eigenlijk naar iedereen. Maar zo door blijven gaan werkt ook niet. Nu loop ik tegen meer dingen aan, en sta ik op een wachtlijst om getest te worden op bepaalde dingen. Nu iets anders zoeken lijkt me ook niet verstandig tot ik daar uitsluitsel over heb, want grote kans dat ik dan tegen dezelfde dingen aan blijf lopen als ik dan niet al hulp heb hiervoor. Met het oog op de toekomst is ander werk zoeken wellicht sowieso handig, het werk wat ik doe kan ik niet veel uren maken, en ondanks dat mijn man fulltime werkt en een vast contract heeft, verdien ik niet genoeg zodat we hier in de buurt een huis kunnen kopen, wat we wel heel graag willen.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 11:00

Gebeld door anoniem en geen voicemail achterlaten. Zo irritant :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 11:21

Love_Laugh schreef:
Gebeld door anoniem en geen voicemail achterlaten. Zo irritant :')

Heb alle onbekende nummers geblokkeerd. Werd helemaal gek gebeld door de energie maatschappijen. :')

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 11:32

Collega. Die verwacht van mij dat ik wederom een boel dingen voor haar typ, wat ze al eigenlijk zelf moet doen. En als ik dan zeg dat iets niet gaat omdat onze ‘contracten’ nog niet verlengd zijn, zegt ze; ik begrijp je niet je moet het toch gewoon schijven? Contracten worden toch wel verlengd.

Sure, en dan wordt de stagiaire er straks op aangekeken |o

En ik erger me er aan dat mijn lontje super kort is de laatste dagen. Gewoon door de hele situatie. Ik doe allemaal dingen en taken die ik eigenlijk niet mag, prima vind het wel best en maakt het interessant. Ik krijg een baan aangeboden, gaat toch niet ivm juridisch proces. Prima. Manager; ik ga toch even met de directeur zitten want ik wil jou heel graag houden. Gaat ze dat ws pas op mijn laatste dag met de directeur overleggen. Ik wil gewoon duidelijkheid kunnen geven aan mezelf en ook aan mijn projecten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:21

Dat er een monteur vandaag langs zou komen tussen 10:00 en 12:00. Het is nu 12:20.

Ik heb afgelopen nacht 3 uur geslapen, als ik dit had geweten had ik heel die wekker niet hoeven zetten grr

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:53

Hunkemöller, ze hebben mijn maat haast niet meer -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:54

Telpeva schreef:
Dat er een monteur vandaag langs zou komen tussen 10:00 en 12:00. Het is nu 12:20.

Ik heb afgelopen nacht 3 uur geslapen, als ik dit had geweten had ik heel die wekker niet hoeven zetten grr

Hij is er nu, 54 minuten te laat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:57

Nayomie schreef:
Hunkemöller, ze hebben mijn maat haast niet meer -O-
Story of my life. :+

Lightroomfrustraties... ik ben echt te incompetent om m’n foto’s te krijgen zoals ik ze hebben wil. -_-

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:19

Dat mijn belafspraak al 2x niet doorgegaan is. Zit ik me telkens (mentaal) voor te bereiden, wordt het weer uitgesteld. En ik ben al niet zo'n beller :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:26

Mijn uitstel gedrag, heb een dag vrij en kan dus heel veel doen. Maar ik zit hier weer te zitten en te surfen.... Als ik eenmaal buiten ben en aan mijn klusjes begin, ben ik helemaal gelukkig. Hoewel de kat zo snurkt met rotgeluid dat ik vanzelf zo wel naar buiten ga.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:47

Aan een vriend van me die nooit goed afspraken kan maken. Laatst vroeg hij om af te spreken en zeg ik ja, waarna ik hem 3 dagen niet meer hoor, en pas een uur voor we normaal zouden afspreken vraagt hij wanneer ik kom, waarop ik zeg dat ik intussen andere plannen heb omdat ik niks meer van hem hoorde. Is hij vervolgens boos.

Normaal gingen we vandaag weer afspreken, vroeg hij gisteren hoe laat hij me moet oppikken waarop ik zeg 13u, reageert hij niet op en begint over iets anders. Vraag ik voor de zekerheid of hij me zeker komt oppikken en zegt hij ja. Nu zit ik al 3 kwartier op hem te wachten en app ik hem waar hij blijft, zegt hij dat hij nog een videocall had en ruim 2 uur later gaat zijn. Hier erger ik me dus kapot aan...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:53

Dat de kippenboer geen sussex haan binnen heeft gehad, maar dat er ook haast geen sussex haan te koop staat (op 1 na en heb ik al op geboden) op dit moment. En ik wil eigenlijk geen kruisingen fokken, maar gewoon binnen het ras de verschillende kleuren fokken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:58

Maden tussen de zoete aardappelen in de supermarkt :r

En de laconieke houding van een medewerkster toen ik het door gaf. 'Oh ik zeg het zo wel tegen de groentenman'' en vervolgens alles zo laten liggen.... Haal het schap dan gelijk even leeg of dek het af, supersmerig en nog gevaarlijk ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:14

Dat ik helemaal naar lauwersoog ben gereden, het pokke weer was. Er niets te zien was en ik thuis ben en de zon schijnt -_- tsja had ik beter thuis foto's kunnen maken. Nu heb ik niets hahaha

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:46

Mars schreef:

En de laconieke houding van een medewerkster toen ik het door gaf. 'Oh ik zeg het zo wel tegen de groentenman'' en vervolgens alles zo laten liggen.... Haal het schap dan gelijk even leeg of dek het af, supersmerig en nog gevaarlijk ook.

:wow: :oo Had denk gekeken of het ergens anders had kunnen melden, want dat zou echt niet mogen. Met gevaar voor de volksgezondheid.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:20

De eeuwige, schijnbaar onmogelijke, zoektocht naar een geschikte lesgever voor paard en mij |o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:24

Marcella schreef:
Mars schreef:

:wow: :oo Had denk gekeken of het ergens anders had kunnen melden, want dat zou echt niet mogen. Met gevaar voor de volksgezondheid.

Ja joh, vliegen er omheen en alles. :r
Echt super smerig.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:25

Dat sommige discussie echt niet op een normale manier gevoerd kunnen worden. :evaw:

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:42

Mijn nicht, ze zet nooit wat op Facebook, alleen als ze naar het ziekenhuis moet. En als ze vragen krijgt over wat er scheelt ze geen antwoord geeft.... WAAROM??

En idd mannen, lastige gevallen. Ze weten iets zeker en een uurtje verder weten ze het niet :O meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:08

Mannen zijn gewoon rare wezens, die pas volwassen worden als ze de 30 gepasseerd zijn