Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Postnl is een onderzoek gestart naar mijn vliegendeken ik ben benieuwd of het nog ergens boven water komt.
havermout schreef:Mmm, word even onzeker. Afgelopen donderdag een lens verkocht, de koper heeft dit overgemaakt met een betaalverzoekje met kopersbescherming. Afgelopen vrijdag heeft hij de lens ontvangen, was er erg blij mee. Maar we staat nog steeds niks op mijn rekening. Koor heeft screenshot gestuurd en daarop kan ik zien dat daar staat dat de betaling is vrijgegeven. Dit was afgelopen zaterdag. Maar inmiddels staat er dus nog niks op mijn rekening? Iemand hier ervaring mee?
) terwijl een tweedehands voor veel minder te koop wordt aangeboden maar de verkoper of helemaal niks meldt of stopt bij de vraag wat het kost inclusief verzenden. Geen rare vraag toch zou je zeggen als de eerste vraag is of het uit elkaar kan omdat de fotos niet zo duidelijk waren. Na het antwoord dat dat kon en het verzonden kon worden kwam dus mijn vraag. Hij is gelezen maar stilte daarna en het product staat nog steeds te koop.
karuna schreef:Ik heb geen ervaring met het betaalverzoek. Maar ik stuur pas op als het geld op mijn rekening staat.