Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:00

En dat is iets wat ik absoluut wil vermijden, been there, done that :+ :+
Dus het is eigenlijk niet raar dat ik wel een soort behoefte heb om direct te gaan swipen?
Ik dacht dat je eerst alles moest verwerken en weer blij zijn op je eentje en zo :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:01

Nee joh, lekker doen. Ik vond Tinder heerlijk na een lange relatie.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:17

Trek je niks aan van wat zogenaamd zou moeten. Doe waar je je zelf goed bij voelt. Zolang je eerlijk bent over je intenties doe je er niemand kwaad mee als je lekker gaat swipen en daten

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:18

Ik zat na een maand weer op Tinder. Puur om het swipen en benieuwd naar wat er op de markt is :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:31

Ik heb dan weer een tijd gewacht en toen ik het eenmaal geïnstalleerd had bleek ik alsnog echt geen behoefte te hebben haha. Wel geswiped, maar gesprekken vond ik al helemaal niks.

Ik werd juist raar aangekeken dat ik echt wel half jaar gewacht heb. Wilde het eerst echt afsluiten (maar goed, dat was dus scheiding en alles dus langer nog met elkaar te maken en alles regelen)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:36

Tussen het moment dat ik tegen mijn ex zei dat ik de stekker eruit trok en daadwerkelijk op Tinder zat, zat denk ik ruim 2 jaar. Ik had er eerder geen behoefte aan. Moest nog zoveel oliebol wegwerken en eerst eens mijn eigen rust vinden.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:20

Schemerdier schreef:
Hoe snel zaten jullie weer op tinder na een relatie?

En bleek dat dan achteraf te snel of deed het net deugd om te daten met andere mensen?

Mijn relatie is net uitgegaan en ergens ben ik wel al nieuwsgierig naar eens kijken 'wat er op de markt is' maar ik ben er nog niet overheen...

Ik heb dik een half jaar gewacht

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:47

Bedankt iedereen voor de antwoorden!

Oh jezus, Tinder is veranderd sinds mijn laatste keer :')
Mijn oude profiel met matches bestaat blijkbaar nog... Confronterend haha. Hoe verwijder ik die berichten/matches?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:49

Gewoon ontmatchen.
Match aanklikken en rechtsboven het blauwe dingetje aanklikken en dan ontmatchen
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 28-03-21 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:49

Ja ik had het net gevonden! Durfde niet echt zomaar op tekentjes duwen uit schrik dat het iets zou doen :')

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 23:10

MarcoBorsato schreef:
sabine1979 schreef:
Dit was de eerste keer dat ik zo'n lijst kreeg, dus ook de laatste keer _/-\o_
Knap kan ik ook niet zeggen, grote piemel ook niet :=
Rijk, geen idee, had ik beter kunnen informeren, had ik er nog iets aan over kunnen houden :x

Maar er was toch wel iets leuk aan hem?

Tot het SWOT briefje vond ik hem leuk, gewoon een normale man om te zien.

Ik zat een dag erna ook al op tinder, kwam vele bekende gezichten van 1,5 jaar geleden tegen :j

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 23:11

Ik kreeg van de week een mail dat als ik niets zou doen mijn Tinder account zou worden verwijderd.. :')

Ik ben bijna geneigd nog even in te loggen en dingen terug te lezen, gesprekken van jaren geleden! Het eerste gesprek met mijn vriend etc. Maar volgensmij heeft hij dat hele gesprek ergens opgeslagen :P

@ sabine wat super raar van die SWOT analyse, ik snap ook niet helemaal wat zijn bedoeling er nou mee was. aparte gozer dus.. fijn dat je er zelf positief in staat nu!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 04:55

Heb je tinder niet zelf verwijderd dan toen je een relatie kreeg? Of staat het op inactief? Lijkt me raar als mensen je nog steeds tegen komen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:41

Wie kent Breeze?

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:45

Schemerdier schreef:
En dat is iets wat ik absoluut wil vermijden, been there, done that :+ :+
Dus het is eigenlijk niet raar dat ik wel een soort behoefte heb om direct te gaan swipen?
Ik dacht dat je eerst alles moest verwerken en weer blij zijn op je eentje en zo :D

MyWishMax schreef:
Ik heb dan weer een tijd gewacht en toen ik het eenmaal geïnstalleerd had bleek ik alsnog echt geen behoefte te hebben haha. Wel geswiped, maar gesprekken vond ik al helemaal niks.

Ik werd juist raar aangekeken dat ik echt wel half jaar gewacht heb. Wilde het eerst echt afsluiten (maar goed, dat was dus scheiding en alles dus langer nog met elkaar te maken en alles regelen)

Dat ligt er toch ook aan hoe je relatie uit is gegaan, wie jij bent, waar je behoeften aan hebt en hoe je leven verder in elkaar zit?

Mijn relatie is al meer dan een half jaar uit en sommige mensen zijn verbijsterd dat ik nog steeds niet aan het daten ben. Geen bijzondere reden, gewoon geen behoefte aan. :+
Ieder zijn ding toch? Maar als ik tzt wel ga daten, zal het voor mij wel meewegen of iemands relatie net uit is. Maar dan vooral of iemand zijn zaken zowel emotioneel als praktisch op orde heeft. Of misschien is dat ook wel raar. Het is voor mij ook al weer 10 jaar geleden... :+

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:51

Het is inderdaad ook wel afhankelijk van hoe het is uitgegaan.

Ik heb Tinder opgestart, maar mezelf direct op onzichtbaar gezet, nog niet aan toe om echt te swipen. Heb wel al wat foto's toegevoegd, nagedacht over een tekstje.

Ik wou gewoon dat de tijd sneller ging, zodat ik over mijn ex ben en kan gaan daten,maar je kan het ook niet forceren natuurlijk.

Sommigen willen misschien nog helemaal denken aan opnieuw daten (al date ik ook niet graag, ben nogal introvert) en iemand nieuw leren kennen, maar dat wil ik juist wel.
Alleen wil ik ook niet daten terwijl ik ze nog steeds vergelijk met mijn ex of zo...

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:10

Dan kan je misschien beter nog even wachten. Iedereen vergelijken met je ex betekent dat je nog niet over hem heen bent, en je ook niet je volle aandacht aan een nieuw iemand kan geven. Tenzij je gewoon wilt scharrelen en geen relatie wilt, dan zou het niet zoveel hoeven uitmaken.
Dat soort dingen hebben gewoon veel tijd nodig. Ik was ook wel toe aan een nieuw iemand toen het vorig jaar uitging, maar ik wist dat dat niet eerlijk zou zijn tegenover de nieuwe persoon. Ik heb denk ik een maand of acht gewacht voordat ik er weer een beetje aan begon, en zelf nu, bijna een jaar later, heb ik er soms nog een beetje moeite mee. Het valt niet mee, maar uiteindelijk komt het wel :o

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:53

Ik ben een maand nadat mijn vriend het uitmaakte, na een relatie van 11 jaar, gaan Tinderen. Hij was daarvoor al 3 maanden uit huis, dus eigenlijk 4 maanden erna. Destijds was het misschien snel, maar ik werd voor het eerst in m’n leven vrijgezel op m’n 24ste. Ik ging puur op Tinder voor wat afleiding en vermaak. Weer een half jaar later merkte ik dat ik weer toe was aan wat serieus en ben toen serieus gaan swipen. Ondertussen een half jaar een relatie. :)

Het kan geen kwaad wat afleiding te zoeken als het net uit is, vind ik. Maar als je echt wat serieus zoekt is het wel zo fair tegenover de ander dat je echt over je ex heen bent.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:00

Hoe gaat het hier met swipen?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:16

ik heb al een week of 3 niet meer geswiped haha
Even geen zin

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:31

Ik had al genoeg matches on hold hold staan, daar eerst maar eens wat mee doen. <<)

Tot nu toe alleen die weekenddate gehad, (ja, die andere had ik dus afgezegd kort vantevoren) maar dit werd veel te intens. Verloor een beetje mijzelf. Nu alles weer helder en hopelijk hou ik er wel een hele mooie vriendschap aan over; het is echt een speciale man. Voor nu even afstand en dus weer andere verhalen hier :):)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:35

Wat zonde Marocje, hoe kan dat zo? Dacht dat jullie het juist heel leuk hadden.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 22:26

Britt_Sisi schreef:
Ik kreeg van de week een mail dat als ik niets zou doen mijn Tinder account zou worden verwijderd.. :')

Ik ben bijna geneigd nog even in te loggen en dingen terug te lezen, gesprekken van jaren geleden! Het eerste gesprek met mijn vriend etc. Maar volgensmij heeft hij dat hele gesprek ergens opgeslagen :P

@ sabine wat super raar van die SWOT analyse, ik snap ook niet helemaal wat zijn bedoeling er nou mee was. aparte gozer dus.. fijn dat je er zelf positief in staat nu!

Had ik ook met mijn happn account! Nou was ik afgelopen weken te druk om te swipen en na mijn laatste date (de kwallebabbel) ook niet zo veel zin meer om zo'n type tegen te komen. Toch de app weer aangezwengeld en ik krijg (vooral via de kruitvat) allemaal advertenties voor volwassen speelgoed :')

Dussss...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 22:38

Haha ik krijg die via happen ook om de 3 ongeveer :') maw, kansloos

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 22:47

Jester_ schreef:
Haha ik krijg die via happen ook om de 3 ongeveer :') maw, kansloos

Yep, kansloos!