Dus het is eigenlijk niet raar dat ik wel een soort behoefte heb om direct te gaan swipen?
Ik dacht dat je eerst alles moest verwerken en weer blij zijn op je eentje en zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schemerdier schreef:Hoe snel zaten jullie weer op tinder na een relatie?
En bleek dat dan achteraf te snel of deed het net deugd om te daten met andere mensen?
Mijn relatie is net uitgegaan en ergens ben ik wel al nieuwsgierig naar eens kijken 'wat er op de markt is' maar ik ben er nog niet overheen...
MarcoBorsato schreef:sabine1979 schreef:Dit was de eerste keer dat ik zo'n lijst kreeg, dus ook de laatste keer![]()
Knap kan ik ook niet zeggen, grote piemel ook niet![]()
Rijk, geen idee, had ik beter kunnen informeren, had ik er nog iets aan over kunnen houden
Maar er was toch wel iets leuk aan hem?
Schemerdier schreef:En dat is iets wat ik absoluut wil vermijden, been there, done that![]()
![]()
Dus het is eigenlijk niet raar dat ik wel een soort behoefte heb om direct te gaan swipen?
Ik dacht dat je eerst alles moest verwerken en weer blij zijn op je eentje en zo
MyWishMax schreef:Ik heb dan weer een tijd gewacht en toen ik het eenmaal geïnstalleerd had bleek ik alsnog echt geen behoefte te hebben haha. Wel geswiped, maar gesprekken vond ik al helemaal niks.
Ik werd juist raar aangekeken dat ik echt wel half jaar gewacht heb. Wilde het eerst echt afsluiten (maar goed, dat was dus scheiding en alles dus langer nog met elkaar te maken en alles regelen)
Britt_Sisi schreef:Ik kreeg van de week een mail dat als ik niets zou doen mijn Tinder account zou worden verwijderd..![]()
Ik ben bijna geneigd nog even in te loggen en dingen terug te lezen, gesprekken van jaren geleden! Het eerste gesprek met mijn vriend etc. Maar volgensmij heeft hij dat hele gesprek ergens opgeslagen
@ sabine wat super raar van die SWOT analyse, ik snap ook niet helemaal wat zijn bedoeling er nou mee was. aparte gozer dus.. fijn dat je er zelf positief in staat nu!