Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 08:56

Superleuk Colien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:01

Spannend colien! :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:05

Gaaf Colien! Klinkt goed.

Wij zijn vandaag alweer 21 maanden samen. Gaat hard.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:51

Wij ook al weer bijna 2 jaar. Nog steeds heel blij met mn mannetje

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:57

Wat leuk Colien! Gefeliciteerd!!

Lange tinderrelaties hier zo te horen :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:41

Dankjewel iedereen :D Wij zijn eigenlijk stiekem pas 1,5 jaar samen. Maar het voelt zoooo goed! En.... we hebben nog steeds geen ruzie gehad -O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:05

Ach Colien, wij hebben onze 1jaar samen gevierd in ons koophuis :+ Als het voor jullie goed voelt, dan is dat zo en niemand dat dan zegt dat het te vroeg is ofzo..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:07

Ik vind 1,5 jaar helemaal niet zo snel hoor, gewoon prima tempo lijkt me.... als het goed blijft gaat met vriend en mij dan zal er ook wel binnen die periode samen gewoont gaan worden.... vooral omdat je beide toch al wat ouder bent. Zou nu al wel samen willen wonen _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:59

Ik vind 1,5 jaar vrij snel haha, mijn vorige relatie was 3,5 jaar en toen kwamen de samenwoon plannen. Maar toen zat ik inderdaad in een hele andere levensfase (studerend). Ons plan was om eigenlijk eerst in het appartement van mijn vriend samen te wonen maar dat appartement is gewoon niet zo geschikt daarvoor plus we irriteerde ons dood aan andere bewoners in het complex. Plus daarbij kwam dat ik mijn droom heb om mijn pony's aan huis te houden, dit was gewoon een super mooie kans. We zijn helemaal blij, alles valt ineens op zijn plekje. We zijn 25 en 27 dus een prima leeftijd denk ik om samen te gaan wonen :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:12

Colien, mooie stap!
Levensfase en leeftijd vind ik wel bepalend idd.

Mij lijkt samenwonen heel eng. :oo
Of eigenlijk vooral het opgeven van je appartement, je meubels weg etc..
Straks flopt het en ben je alles kwijt.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:28

Mandyy schreef:
Colien, mooie stap!
Levensfase en leeftijd vind ik wel bepalend idd.

Mij lijkt samenwonen heel eng. :oo
Of eigenlijk vooral het opgeven van je appartement, je meubels weg etc..
Straks flopt het en ben je alles kwijt.

Ik vind het samenwonen ook onwijs eng hoor, maar ik verhuis van "bij mijn ouders wonen" naar het samenwonen. Dus voor mij is er weinig kwijt te raken.
Mijn vriend geeft wel zijn appartement op maar zijn spulletjes nemen we gewoon mee naar ons huis :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:33

Levensfase is heel belangrijk denk ik inderdaad. Wij wonen beide in een appartement maar ik zie ons in 2019 of 2020 wel al samenwonen := Waar wordt nog wel even uitvechten ~~}> Maar ik ben ook al bijna 29... en kinderwens... en tja dat kan ook niet eeuwig. Maar voorlopig is het sowieso niet aan de orde :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:44

Levensfase maakt zeker uit..

Ik postte in augustus nog over m'n nieuwe date.. Ondertussen wonen we half samen en ben ik 3,5 maand zwanger (gevalletje oepsie, maar zeer gewenst). :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:50

Wow dat is wel heel snel :=
Vanaf augustus, dan kennen jullie elkaar 4 maanden?? Wel fijn dat het gewenst is!! :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:54

Oeps :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:02

Swah schreef:
Levensfase maakt zeker uit..

Ik postte in augustus nog over m'n nieuwe date.. Ondertussen wonen we half samen en ben ik 3,5 maand zwanger (gevalletje oepsie, maar zeer gewenst). :')

Super leuk zeg!
Als het zo moet zijn moet het zo zijn

Had jij niet een barkeeper uit de plaatselijke kroeg ontmoet?
Geniet ervan !

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:12

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Mooi dat het zeker gewenst is en allemaal goed gaat :)

Ik vond het ook wel een stap nu om samen te wonen, het was mijn plekje al (ook mijn huis) en hij moest zijn huurhuis en veel spullen opzeggen en zijn vrienden wonen ook allemaal in Leeuwarden, en die zouden nu een half uur moeten rijden.
Wel veel over gehad en ook wat nieuwe meubels gekocht en hij is zelf ook wel veel in huis bezig met dingen aanpassen dus het voelt gelukkig ook wel als zijn huis.. Maar vond het wel lastig!

Ik vond het makkelijker toen ik met mijn ex nog elk thuis woonde en samen uit huis gingen.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:40

Thanks! Whaha ja achterlijk snel, maar heel blij nu en we worden nog steeds verliefder! Hij is zo stoer en lief en wil niets liever dan papa worden. Alja ja, maar hij is ook echt de eigenaar (samen met een compagnon) van de toko. Ja vanaf eind juli Yonker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:28

Wauw swah! Gefeliciteerd!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 17:10

Colien spannend! Maar heerlijk dat jullie droomplekkie opeens voorbij kwam!
Wij kenden elkaar 11 maanden toen ik bij mijn vriend ben ingetrokken. Ik kwam van mijn ouders dus inderdaad "weinig opgegeven" wat dat betreft.

Swah gefeliciteerd! Ook een spannende tijd voor de boeg.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:21

Ik zou ook liever vanaf ouders gaan, maar dat kan niet meer. :P
Qua woonplaats moeten wij ook nog vechten. Al wil hij écht niet naar mijn woonplaats, maar ik ook écht liever niet zijn woonplaats. Hij heeft een koophuis, ik een huurappartement.
Hij wil liever ook niet verhuizen en samen iets nieuws. Ik wil liever niet in een huis waar hij eerder met iemand heeft gewoond. Misschien met een andere inrichting wel.
Verwacht wel dat wij in 2019 gaan samen wonen.
Maar doodeng! :oo :=

Swah, ik wist het al natuurlijk maar nogmaals gefeliciteerd! ;) :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:27

Ik snap nooit waarom je niet in een huis wil wonen waar een ex heeft gewoond.. Als je toch de herkenbare/gezamelijke dingen eruit haalt is er toch niks aan de hand?
Mijn vriendin deed daar echt enorm moeilijk over bij haar vriend, ze laten nu een huis bouwen, duurt nog een jaar voordat dat klaar is. En toch hebben ze zijn huis nu verkocht, wonen in een dure huurwoning, maar dat is schijnbaar echt beter dan nog een jaartje goedkoop wonen in zijn huis, want ja, daar woonde ook de ex.. :')

Qua woonplaats zou ik trouwens wel kiezen voor een plek waar 1 van jullie wel echt iets heeft qua binding.. Met ex gingen wij centraal wonen, was qua werk handig en zaten tussen vrienden en familie lekker centraal :+ Nou dat is geen aanrader, voor ieder wissewasje rijd je weer op en neer en in je woonplaats heb je eigenlijk niets.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:29

Relaxed schreef:
Ik snap nooit waarom je niet in een huis wil wonen waar een ex heeft gewoond.. Als je toch de herkenbare/gezamelijke dingen eruit haalt is er toch niks aan de hand?

Er zit toch een geschiedenis aan het huis. Er lag een andere toekomst visie en is gekocht uit liefde met iemand anders.
Ik snap dat wel.

Verbouwen en er je eigen draai aan geven helpt daarin natuurlijk al wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:37

Maar die geschiedenis en herinneringen heb je zelf toch ook? Die mogen er toch ook best zijn? Iedereen heeft immers een geschiedenis op wat voor manier dan ook :) Ik snap niet waarom dat altijd iets negatiefs is..
En bij haar vriend thuis was werkelijk helemaal niets vrouwelijks te zien, was echt een mannenhuis.. Dat zit dan toch echt tussen je oren..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:55

Nou vriend zei van dag gaan we toch in het midden wonen???? Maar dat lijkt me helemaal niet praktisch want dan heb je beide niks met de plaats waar je gaat wonen...... gelukkig is t bij ons niet een heel grote afstand, zo’n 20km. Maar wel het verschil tussen Brabant of geen Brabant en dat is een dingetje bij mij _O-