Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:25

Ik heb het zelf na 3,5 jaar uitgemaakt omdat de liefde bij mij al een jaar over was, das nu 1?5 jaar jaar geleden en nu ook nog niet persee opzoek. Vond het heerlijk vrijgezel zijn

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:44

Yvankaxx schreef:
Ik ben heel netjes ja haha, ben wel open verder. Maar ik had hem al eerder gezegd dat hij dat sekspraat maar voor zich moet houden want too much information, begint ie nu dus weer. Dus ik heb gezegd dat ik opzoek ben naar iemand die serieus is, niet iemand die zijn puberteit nog niet ontgroeid is. Die gozer is 25, hoe dan

Jibbel, ik durf het ook niet meer te zeggen, ik trek te vaak bovenstaande types aan :Y)

Ik ken genoeg mannen die dat doen.. ook wel ouder dan 25 jaar hoor :D heeft in mijn optiek niet zoveel met pubertijd te maken maar meer met lust. Maar ik snap dat als je serieus op zoek bent naar een relatie dit niet je favoriete gesprekken zijn. Althans.. zolang je elkaar niet zo goed kent dan :Y) Het kan nml best leuk zijn om elkaar zo te teasen. Al moet het je liggen natuurlijk.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 19:12

Ben ik het mee eens hoor Sophie! Alleen hij had wat andere verhalen dan wat ik wilde weten (waaronder dus wanneer hij zich ging aftrekken en dat ie een natte droom had gehad) dat ik denk, wat moet ik met die informatie := Beetje ressentiment ed doe ik ook, en wat dat betreft ben ik wel open daarin ook wbt mijn ervaring. Maar dat doe ik wel pas als ik iemand daadwerkelijk ook al eens gezien heb zegmaar.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 19:32

Lees mee maar kan niet laten hierop te reageren. Tsja wat moet je met deze info. :') maar je kende hem via via toch? Misschien ziet hij je als al iets langer kennen.

Ik zou me overigens weinig aantrekken van deze info of vragen waarom denk je dat ik dit wil weten. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 19:54

Weinig van aantrekken _O-

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:18

Hij kan ook overdrijven inderdaad :') nu krijgt het een averechts effect Haha!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:19

Oh tjsa fijne woordspeling zo. Oeps. :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:26

Nee nieteens viavia, ik heb alleen bijna met z'n broer gedate ook via tinder. Denk dat hij dat nieteens wist. Hij verteld het gewoon tegen een "vreemde" _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:45

Hele leuke date appte dat hij twijfels had of hij al wel toe was aan een nieuwe relatie(poging).

Dus...

Heb je eens een écht leuke date -O- Houd het wel gewoon op kattenvrouwtje ofzo. Poes houdt tenminste wel van me, en vindt me wel leuk genoeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:52

Balen berdien.. :( wel eerlijk, maar k*t..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:57

Nasty Berdien :(

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:10

Oh wat rot berdien!! :(

Ik heb stoute schoenen aan getrokken match die verwegt woont gevraagd of hij keer in de buurt is voor een drankje haha hij zei dat niet op de planning stond maar dat hij wel zou willen.

We hebben best leuke gesprekken en hij vertelt best veel ook serieuse dingen, en ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe hij in het echt is.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:33

Ik ben er ook weer. Ik had Tinder een tijdje links laten liggen maar nu ben ik weer wat actiever bezig. Ik heb nu een paar gesprekken lopen, maar kijken of er een date in zit voor komend weekend...

Wat balen Berdien!

Over het algemeen lijkt het me wel verstandig om wat tijd te nemen tussen 2 relaties in. Maar het maakt inderdaad wel uit op wat voor manier je relatie beëindigd is.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:57

Wat klote Berdien, tis je echt niet gegund he -O- :(:)

Spannend Janine! En anders misschien een keer in het midden afspreken? Scheelt voor hem reistijd.
Had dat met mijn match waar ik zaterdag wat mee ga drinken, die wilde naar hier komen, maar kon er dan pas tegen 10/11 zijn ofzo, terwijl de laatste trein half 1 gaat. Dus heb aangeboden om daarheen te gaan, dan ben ik er zodra hij klaar is met werken en dan hebben we iets langer, plus dat hij dan niet zo hoeft te vliegen :) Hebben we 3 uurtjes tot mijn laatste trein gaat.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 05:42

Berdien schreef:
Hele leuke date appte dat hij twijfels had of hij al wel toe was aan een nieuwe relatie(poging).

Dus...

Heb je eens een écht leuke date -O- Houd het wel gewoon op kattenvrouwtje ofzo. Poes houdt tenminste wel van me, en vindt me wel leuk genoeg :')

Klote zeg :(:)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 05:45

Mijn date is net weg voor de 2e nacht op rij (leuk dat vrachtwagenleven) en hijs echt zo leuk. Voelt echt al heel vertrouwd

Ik heb hem meteen geshockeerd en de allergrootste blunders laten zien, dus als ie nu niet gillend wegrend :') we gingen samen douchen en ik ging gewoon tot 2x toe volledig nokkie onder die douche. Iets met warm en oververmoeid, oeps arme jongen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 06:40

:')

Klinkt als iets wat mij zou kunnen gebeuren!
Geniet ervan, klinkt fijn!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:16

Ik heb een hekel aan samen douchen :') Dat doen we dus ook niet hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:35

Samen douchen is heerlijk, als de ruimte er is :+ In mij douche kan het wel, maar als ik met mijn kont tegen de cabine of muur aan moet staan dan niet ;)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:46

Yvankaxx schreef:
Wat klote Berdien, tis je echt niet gegund he -O- :(:)

Spannend Janine! En anders misschien een keer in het midden afspreken? Scheelt voor hem reistijd.
Had dat met mijn match waar ik zaterdag wat mee ga drinken, die wilde naar hier komen, maar kon er dan pas tegen 10/11 zijn ofzo, terwijl de laatste trein half 1 gaat. Dus heb aangeboden om daarheen te gaan, dan ben ik er zodra hij klaar is met werken en dan hebben we iets langer, plus dat hij dan niet zo hoeft te vliegen :) Hebben we 3 uurtjes tot mijn laatste trein gaat.

Jaa klopt het is voor mij ook al bijna een halfuur met de auto we hebben bijde een auto scheelt wel maar ben niet echt een held via snelwegen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:47

Jester_ schreef:
Mijn date is net weg voor de 2e nacht op rij (leuk dat vrachtwagenleven) en hijs echt zo leuk. Voelt echt al heel vertrouwd

Ik heb hem meteen geshockeerd en de allergrootste blunders laten zien, dus als ie nu niet gillend wegrend :') we gingen samen douchen en ik ging gewoon tot 2x toe volledig nokkie onder die douche. Iets met warm en oververmoeid, oeps arme jongen :(:)

Wat leuk haha, nouja kan gebeuren toch?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 09:37

Janine, grappig dat verschillende idee over afstanden. Mijn date woont halfuur bij me vandaan met de auto en ik vind dat heel dichtbij :')

Jester, ach heb jij gelijk kunnen zien of hij een beetje zorgzaam is!

Berdien, toch jammer dat je date liever toch nog niet wil. Maar liever dat hij eerlijk is dan er later allemaal rare problemen van komen.

Temeraire, welkom terug!

En de rest reageer ik even niet op. Waren gewoon 3 pagina’s bij na een drukke dag!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 10:13

Berdien wat jammer zeg.. hij twijfelt, betekent dat dat jullie wel contact houden en/of afspreken of betekent dat dat het helemaal stopt nu?

Jester_ oeps haha! Wel herkenbaar trouwens, ik heb datzelfde eens gehad, bij de 1e keer samen douchen flauw gevallen, ook door de warmte/benauwdheid in een douche. Ben overigens bijna 7 jaar daarna samen geweest met hem dus hopelijk schrikt het jouw date ook niet af haha!

Ik hou ook niet heel erg van douchen samen.. vind het maar onhandig :+

Ik zie m'n date vanavond weer! Konden eigenlijk pas vrijdag weer afspreken maar dat vonden we toch wel heel lang duren. Ik ga vanavond naar de bios met m'n zus en moeder, maar daarvoor nog even gezellig eten samen <3

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 10:40

Aaah gezellig anne <3

Ik hou er ook niet van hoor maargoed vooruit dan maar. Meteen duidelijk gemaakt niet nog een keer :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:15

Berdien, wat balen dat je date er niet aan toe is!

Samen douchen vind ik ook echt heel vervelend, de helft van de tijd sta je het koud te hebben en ik heb mijn douche ook graag standje heet, vinden mannen meestal niet zo leuk := . Na de daad is samen douchen wel gezellig maar dan ook snel er weer onder uit. Ik had een ex die elke dag samen wilde douchen, vond ik echt vreselijk. Dat nooit meer :n

Ik heb gisteravond gekletst met een nieuwe match, echt serieus twee uur over pannenkoeken gepraat. Zo grappig eigenlijk want verder weet ik nog helemaal niks van hem, maar het gaat er dus mogelijk op neerkomen dat hij pannenkoeken voor me gaat bakken :')