Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Ik ben heel netjes ja haha, ben wel open verder. Maar ik had hem al eerder gezegd dat hij dat sekspraat maar voor zich moet houden want too much information, begint ie nu dus weer. Dus ik heb gezegd dat ik opzoek ben naar iemand die serieus is, niet iemand die zijn puberteit nog niet ontgroeid is. Die gozer is 25, hoe dan
Jibbel, ik durf het ook niet meer te zeggen, ik trek te vaak bovenstaande types aan
Yvankaxx schreef:Wat klote Berdien, tis je echt niet gegund he![]()
![]()
Spannend Janine! En anders misschien een keer in het midden afspreken? Scheelt voor hem reistijd.
Had dat met mijn match waar ik zaterdag wat mee ga drinken, die wilde naar hier komen, maar kon er dan pas tegen 10/11 zijn ofzo, terwijl de laatste trein half 1 gaat. Dus heb aangeboden om daarheen te gaan, dan ben ik er zodra hij klaar is met werken en dan hebben we iets langer, plus dat hij dan niet zo hoeft te vliegenHebben we 3 uurtjes tot mijn laatste trein gaat.
Jester_ schreef:Mijn date is net weg voor de 2e nacht op rij (leuk dat vrachtwagenleven) en hijs echt zo leuk. Voelt echt al heel vertrouwd
Ik heb hem meteen geshockeerd en de allergrootste blunders laten zien, dus als ie nu niet gillend wegrendwe gingen samen douchen en ik ging gewoon tot 2x toe volledig nokkie onder die douche. Iets met warm en oververmoeid, oeps arme jongen