Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:00

Ja, ach. Ik heb ook geen zin in drama’s.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:02

Tallie1979 schreef:
Ja, ach. Ik heb ook geen zin in drama’s.

Snap ik ook wel weer, maar nu blijf jij ermee zitten.

Het gebeurt me inmiddels iets te vaak dat ik hoor 'dierenarts moest komen/lig in het ziekenhuis omdat ik van mijn paard af ben gevallen/ ik liet niks horen omdat mijn oma-schoonvader-oom is overleden'..

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:06

Ik ben wel duidelijk geweest met mijn beoordeling. Heb haar maar 3 sterren gegeven.

En het eet geen brood verder. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:11

Ik snap wel dat je het terugstort, zou ik denk ik ook doen. Maar ik snap het ook als je het niet doet, je bent toch geen webwinkel waar je je koop kunt annuleren :+

Ik heb ook echt een grapjas nu. "Ik bied €50,00". Ik had blijkbaar niet snel genoeg gereageerd dus toen kreeg ik "ik bied €56,50 inclusief verzenden" :+ Gisteravond om 23:30 had diegene het eerste bericht gestuurd, vind je het heel gek dat mensen dan niet antwoorden :')

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:13

Wat ben jij een fijn persoon Tallie!
Van mij had ze geen 3 sterren gekregen, en niet haar geld terug :o

Hier weer voor het eerst wat dingen op 2ehands.be gezet. Naar mijn ervaring vind ik de Belgen toch prettiger om mee te handelen dan de Nederlanders Een pak vriendelijker en ze doen niet zo moeilijk over de prijs :o

Jitske schandalig dat je dan niet meer wakker bent of reageert :')

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:16

Ik denk/hoop dat ik even een rare koper ga worden....

Gister met iemand tot een prijs gekomen van 60 euro voor iets wat ik wil hebben maar we komen nog niet echt tot een afspraak om het op te halen. Mijn voorgestelde dag/tijd kwam voor hem niet uit.

En nu zie ik net het zelfde product op marktplaats voor 40 euro staan, ik heb er toch maar even een berichtje aan gewaagd......

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:44

als ik iets wil kopen op marktplaats, wat is dan t gebruikelijke om te betalen? en wat is het veiligste? ga voor het eerst wat kopen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:45

Betaalverzoek of gewoon ouderwets overmaken

Succes met je eerste aankoop :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:51

Trui schreef:
als ik iets wil kopen op marktplaats, wat is dan t gebruikelijke om te betalen? en wat is het veiligste? ga voor het eerst wat kopen

Of ophalen en contant betalen. Alles gecheckt op veiligheid? Succes!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:04

ophalen is wat ver :) gaat ook niet om een heel groot bedrag. vroeg me idd af dat stel zij stelt gelijk oversteken voor etc of dat dan veilig is

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:27

Ik denk dat een verkoper niet zelf voor stelt om gelijk over steken te gebruiken :=

Ik boek het liefst ouderwets over. Dan heb je de meeste gegevens.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:39

Trui schreef:
ophalen is wat ver :) gaat ook niet om een heel groot bedrag. vroeg me idd af dat stel zij stelt gelijk oversteken voor etc of dat dan veilig is

Ah, dan zou ik het "ouderwets" overmaken. Tegenwoordig staat het meteen op de rekening, tenzij het weekend is.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:33

3de keer goede keer.
Wou nog een extra Nintendo omdat er wat disscussie is met mijn vriend. Omdat hij ook wilt spelen... :o?

2x geen reactie 3de x binnen half uur een akkoord en een nette prijs. En hij is roze *\%/*

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:05

Dan wordt er vrijdag gereageerd met een vraag, ik antwoord deze en vervolgens hoor ik niks. Zaterdag product verkocht aan persoon 2. Krijg ik vandaag een reactie van persoon 1 die maar niet wil begrijpen waarom ik het al verkocht heb. >;)

Andersom ook. Ik had super veel interesse in iets, bericht gestuurd dat ik 20 euro boven op het hoogste bod plaats. Ik hoor er gewoon niets meer van... En nu is de advertentie gereserveerd. -O- er zijn wel groene vinkjes, reageer dan tenminste. :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:31

Bod ergens op gekregen, ga ik akkoord
Moet er eerst overlegd worden?
Toch ook omgekeerde wereld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:26

Hier mocht ik normaal 2 eenden adopteren. Gevonden via 2dehands. Vrouw wou via facebook verder communiceren. Geen probleem. Facebookpagina doorgegeven en gewoon profiel met de melding dat er regelmatig foto’s op de facebookpagina komen. Krijg ik bericht: Ik zie dat jullie ook dieren houden voor te eten. Ik twijfel nu toch want ik wil uiteraard niet dat ze geslacht worden.

Dus geantwoord dat ik het snap moest ze met andere mensen in zee gaan, maar dat ze zeker niet geslacht gaan worden. Dat ik anders ook geen open kaart had gespeeld met het doorgeven van de pagina.

En dan, geen reactie meer... Gisteren gevraagd of ik de stilte mocht opvatten als zijnde dat ik ze niet meer mag adopteren. Weer stilte. Is het nu zo abnormaal om even te sturen dat je er van af ziet? Heb echt zin om even een bericht te sturen dat beleefd zijn geen geld kost.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:40

Ellen nu ben ik benieuwd wat voor jas haha! Hier gister ook weer wat goede ervaringen, en mensen die vlot reageerden.
Iedereen vakantiegeld scheelt vast ook haha!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:36

.
Laatst bijgewerkt door Lori op 05-02-25 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:42

Hier ook iemand die dubbelwandige buis aanbiedt. Op vragen als welke maat, merk en lengte krijg ik geen antwoord. Hoe wil je dan een reël bod krijgen als je alleen de tekst dubbelwandige buis plaatst.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:56

Alja schreef:
Bod ergens op gekregen, ga ik akkoord
Moet er eerst overlegd worden?
Toch ook omgekeerde wereld

Dit heb ik ook... Zó vaak de laatste tijd..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:01

Ja raar is dat hè. Dan heb ik liever eBay wat het bieden aangaat, dat is bieden en ook niet meer terug krabbelen.

Het niet antwoord terug krijgen is ook een ergernis, want fatsoenlijk zijn kost inderdaad geen geld zou je denken.
Net zoals niet opdagen komen zonder enig bericht. Dat gebeurt zelfs nog wanneer je gratis iets weggeeft. -O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:05

Klopt zelfs als je het gratis weggeeft heb je dat nog regelmatig, heel irritant want ik geef ook niet graag aan jan en alleman mijn adres door.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:11

nouu maar stel je bent van ‘ja zou je t voor tien euro willen doen?’ kunnen zij gaan overleggen of ze t voor tien euro mogen kopen. ergens snap ik het dus wel. al vraag ik de laatste tijd eerst thuis wat ze goed vinden voordat ik dat bod uitbreng

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 07:23

maessie schreef:
Ellen nu ben ik benieuwd wat voor jas haha! Hier gister ook weer wat goede ervaringen, en mensen die vlot reageerden.
Iedereen vakantiegeld scheelt vast ook haha!

north face jas maar deze gaat naar Amersfoort? zo te zien woon jij de andere kant op :) wel fijn zulke aan/verkopen *\o/*

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 07:55

Een verwarming te koop, alleen een prijs erbij en is nieuw
ik vraag: wat is het aantal watt en de afm.
antw: Centrale verwarmimg
Ik reageer: Dat begrijp ik maar wat is de opbrengst
antw: warmte

_-:( _-:( _-:(