Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMaxxiee schreef:Nikass schreef:
Weet iemand dit?
Gisteren was er bijvoorbeeld iets over AZ supporters op TV. Uiteraard wilden ze hun wedstrijden winnen, maar vooral van Ajax. Dat werd steeds benadrukt.
Ook bij andere clubs merk je die vijandigheid naar Ajax. Waarom is dat?
Ik ben voor Feyenoord dus ik heb sowieso al een vooroordeel
Maar ik denk aan de ene kant omdat ze al vaak landskampioen geweest zijn dat het voor de tegenstander een grote prestatie is om van ze te winnen. Aan de andere kant omdat ze door het vele winnen een tikje arrogant geworden zijn met uitspraken als "wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
Maar nogmaals, ik ben bevooroordeeld
miss_lizje schreef:Wat gebeurt er met het opgebouwde pensioen als de persoon in kwestie eerder overlijd dan pensioenleeftijd? Gaat dat geld alsnog naar de nabestaande of cashen de pensioenfondsen daar mee?
GarBel schreef:Stel in de vs komt een supergoed president en na 8 jaar zit ie er nog. Dan zijn de kandidaten allemaal slecht. Kunnen Amerikanen dan niet stemmen(allemaal) em blijft die ene dan president?
Nikass schreef:Nikass schreef:Waarom zijn supporters van andere clubs zo specifiek anti-Ajax?
Weet iemand dit?
Gisteren was er bijvoorbeeld iets over AZ supporters op TV. Uiteraard wilden ze hun wedstrijden winnen, maar vooral van Ajax. Dat werd steeds benadrukt.
Ook bij andere clubs merk je die vijandigheid naar Ajax. Waarom is dat?
Tivoli schreef:Emmaa_ schreef:Er moet gewoon gestemd worden voor een nieuwe kandidaat. Ook als er alleen maar uit slechte gekozen kan worden.
Thats basically what happend,right?![]()
GarBel schreef:Stel in de vs komt een supergoed president en na 8 jaar zit ie er nog. Dan zijn de kandidaten allemaal slecht. Kunnen Amerikanen dan niet stemmen(allemaal) em blijft die ene dan president?
germie schreef:Waarom doet een klein wondje of sneetje soms meer pijn dan een diepe jaap? En dat kleine spul bloedt ook meer.
femo schreef:purny schreef:Waarom hebben ze bij het ziekenhuis of de dokter altijd van die helse pleisters die er niet normaal zonder pijn afgaan??
Ik denk zodat ze er niet makkelijk loslaten. ze moeten natuurlijk stevig zitten!
je hebt leukotape remover!dat lost de lijm op!