Ja Chantal mooi om te zien inderdaad maar wat eruit komt mag wel weg blijven

ApWi, nadat de bliksem insloeg bij ons ben ik ook bij het raam weggegaan...
Werd mij te veel haha..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chasey schreef:Zag nav de link van Tessa ook deze reeks fotos voorbij komen.
http://nos.nl/artikel/2112949-in-beeld- ... rland.html
magda_90 schreef:Welk verhaal je er ook bijhaalt, je doet 0,0 met datgene wat nu al zoveel personen tegen je zeggen.
Cayenne schreef:drawerlover schreef:EN ik ben nu mentaal uitgeput door allemaal gedoe, dus ik ben nu al helemaal vatbaar voor dingen.
Dan is het misschien om dit topic weg te klikken en niet te reageren. Scheelt irritatie van beide kanten
Hier is het nog altijd drukkend warm, pfff.
Anoeska27 schreef:Wij hebben alleen een beetje gerommel gehad tot nu toe. Ik zit alleen te dubben wanneer ik de paarden naar buiten gooi. Volgens weeronline komt er over een uur een flinke bui en volgens buienradar komt hij niet eens in de buurt.
Ik heb heel lang op mijn handen gezeten, maar ga dit toch zeggen. Kunnen degenen die zich aan dl storen haar niet gewoon in de foei zetten? Dit begint in mijn ogen inmiddels aardig op internetpesten te lijken en daar kan ik heel erg boos en verdrietig van worden. Laat iedereen gewoon in zijn waarde, ze is 15... Ik snap best dat het makkelijk is om mensen te veroordelen vanachter je schermpje, maar denk ook eens aan de ellende die je op die manier kan veroorzaken. Oftewel, als je niets aardigs te zeggen hebt... zeg dan maar niets.
gohya schreef:Code oranje voor ook het Midden van het land,midden is toch Utrecht? ik heb eigenlijk geen idee waar Ermelo onder valt? soms horen we bij het Oosten en soms bij het midden,maar ik begrijp het nog steeds niet wáár we nou echt onder vallen.iemand die dit weet?
Chasey schreef:gohya schreef:Code oranje voor ook het Midden van het land,midden is toch Utrecht? ik heb eigenlijk geen idee waar Ermelo onder valt? soms horen we bij het Oosten en soms bij het midden,maar ik begrijp het nog steeds niet wáár we nou echt onder vallen.iemand die dit weet?
Heb je hier misschien wat aan?
[ Afbeelding ]
MarjanB schreef:@gohya je zit wel echt in het midden van het land hoorOosten is meer Achterhoek en aan de grens
@DL Heel veel mensen zijn anders dan anderen. Ik heb daar vaak ook last van en heb ook vaak last van mensen die het irritant vinden dat ik wat zeg omdat ik het vaak niet helemaal goed verpak. Dit is vanuit mijn kant dan niet zo bedoeld maar ik ben soms gewoon niet zo handig en zie ook niet altijd de gevoelens van mensen daarin. Daarom vraag ik vaker wat in plaats van dat ik mijn mening geef. Op die manier ben je minder betweterig en bedreigend voor andere mensen. En probeer soms even te lezen en te kijken wat andere mensen zeggen in plaats van als eerste te reageren.