Stormchasen in Nederland, met een schuin oog naar Amerika!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:32

Heftig Tessa!

Ja Chantal mooi om te zien inderdaad maar wat eruit komt mag wel weg blijven :P

ApWi, nadat de bliksem insloeg bij ons ben ik ook bij het raam weggegaan...
Werd mij te veel haha..

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:33

Travellust

Re: Stormchasen in Nederland, met een schuin oog naar Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:36

Bizar he..

Inmiddels regent het hier weer lekker door, tussen door wat gerommel.
Regenmeter weer leeggegooid ben benieuwd hoeveel er valt thuis.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:37

Die bomen! :wow:
Blijft gaaf wat voor kracht zo'n wind heeft! Ik hoop dat de schade verder meevalt!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:40

Maar als ik er op in ga veroorzaakt het ook irritatie. En ik heb met mezelf afgesproken dat ik alleen reageer als ik zeker weet wat het is. Weet ik het niet zeker maar heb ik een heeeel sterk vermoeden, dan reageer ik heeel soms, en weet ik het niet, dan reageer ik niet.

Maar ik kan hier praktisch nooit meer reageren (ik zeg niet dat het jullie schuld is, het is mijn eigen schuld vooral.) omdat ik het gevoel heb dat ik geen tweede kans krijg. Ik heb dat halve jaar ban gehad. Dan kom ik terug en dan zie ik gewoon al mensen denken bij mijn posts, oh daar heb je DL weer. En dan denk je misschien dat je me een tweede kans geeft, maar dan kijk je nog steeds tegen me aan zoals je deed ipv mij zien als een 'nieuw' persoon. En dan wordt dus alsnog meteen alles tegen me gebruikt, terwijl de post misschien heel onschuldig is. Ik kan me maar 2x bedenken dat ik een wolk fout had sinds de ophef van de ban. Terwijl ik toch meerdere wolken heb gezegd. Dan zeggen jullie alsnog: 9 van de 10x. Dat vind ik niet. En ja, ik ben enthousiast, maar jullie weten niet eens de helft van wie ik ben. Ik ben altijd al heel anders geweest dan anderen. Ik uit mijn emoties dus ook heel anders. En ik ben er gisteren achter gekomen dat dat waarschijnlijk (deels) aan mij IQ ligt. Want ze denken dat dat ver boven het gemiddelde ligt. Ik zeg niet meteen dat het daar (volledig) aan ligt, maar er is een vermoeden. En dat weten jullie allemaal niet. Ik vind ook niet dat je daar op kan oordelen vanuit een computerscherm. Mensen hebben altijd meteen oordelen op elkaar, als je elkaar niet eens kent. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik zeg niet dat ik het zelf nooit doe, maar ik zeg wel dat ik het niet vind kunnen.

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:41

Hier was de lucht vamorgen aan de andere kant van de weilanden heel donker! Mijn vriend is vanacht bijna van de weg geslingerd in de vrachtwagen. Brrr moet er niet aan denken om met die wind in een vol beladen vrachtwagen te zitten.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:42

Welk verhaal je er ook bijhaalt, je doet 0,0 met datgene wat nu al zoveel personen tegen je zeggen.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:42

Wat een super mooie foto's!! <3

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:44

Joelle1996, Oh wat erg! Gelukkig is hij op de weg gebleven. Geen schade?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:47

Wow die shelfs <3

Hier in velp is volgens mij nog niks bijzonders gebeurd b

En drawerlover. Ik vind het heel vervelend als jij steeds wolkennamen gaat noemen die het geen eens zijn. Lees gewoon lekker mee net zoals ik meestal doe. Leer je meer en je wekt geen irritaties bij mensen op.

Tuurlijk kan je wel een post plaatsen met een foto van een wolk en gewoon vragen wat het is. Zijn jouw vermoedens altijd goed? Ga dan pas weer reageren op anderen als ze willen weten welke wolk het is ;)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:48

Chasey schreef:
Zag nav de link van Tessa ook deze reeks fotos voorbij komen.
http://nos.nl/artikel/2112949-in-beeld- ... rland.html

:oo

Toen was ik ineens blij dat ik die ellende niet heb gehad.

magda_90 schreef:
Welk verhaal je er ook bijhaalt, je doet 0,0 met datgene wat nu al zoveel personen tegen je zeggen.

Wie zegt dat? Kun jij beoordelen wat ik denk en doe met alle reacties? Kun jij beoordelen vanuit die kant of ik mijn best doe of niet? Ik dacht het niet. Jij kunt ook niet zien wat er in mijn gedachten omgaat. En je weet ook niet dat ik deze problemen in het echte leven ook heb. PUUR OMDAT IK ANDERS DENK DAN ANDEREN. EN DAAR KAN IK NIETS AAN DOEN. Ik word langzaamaan echt moe dat iedereen blijft zeiken. Ik ben niet perfect. Jij ook niet. En ik doe paasei hard mijn best om goed te reageren en om mezelf soms in te houden. Als ik mezelf niet zou inhouden, dan denk ik dat ik ondertussen voorgoed geband zou zijn op bokt. Ben blij dat ik ten minste iets probeer. En ja ik ga hulp krijgen, eindelijk, dus daar wil ik ook niets over horen.
EN ik ben nu mentaal uitgeput door allemaal gedoe, dus ik ben nu al helemaal vatbaar voor dingen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:48

Code oranje voor ook het Midden van het land,midden is toch Utrecht? ik heb eigenlijk geen idee waar Ermelo onder valt? soms horen we bij het Oosten en soms bij het midden,maar ik begrijp het nog steeds niet wáár we nou echt onder vallen.iemand die dit weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:49

Er komen gave foto's voorbij zeg! Wauw! Supercool zeg!

Even een vraagje:
Duidt dit op onstabiliteit? (Geen beweging/rotatie in de wolken)
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:51

drawerlover schreef:
EN ik ben nu mentaal uitgeput door allemaal gedoe, dus ik ben nu al helemaal vatbaar voor dingen.

Dan is het misschien om dit topic weg te klikken en niet te reageren. Scheelt irritatie van beide kanten :)

Hier is het nog altijd drukkend warm, pfff.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:53

Wij hebben alleen een beetje gerommel gehad tot nu toe. Ik zit alleen te dubben wanneer ik de paarden naar buiten gooi. Volgens weeronline komt er over een uur een flinke bui en volgens buienradar komt hij niet eens in de buurt.

Ik heb heel lang op mijn handen gezeten, maar ga dit toch zeggen. Kunnen degenen die zich aan dl storen haar niet gewoon in de foei zetten? Dit begint in mijn ogen inmiddels aardig op internetpesten te lijken en daar kan ik heel erg boos en verdrietig van worden. Laat iedereen gewoon in zijn waarde, ze is 15... Ik snap best dat het makkelijk is om mensen te veroordelen vanachter je schermpje, maar denk ook eens aan de ellende die je op die manier kan veroorzaken. Oftewel, als je niets aardigs te zeggen hebt... zeg dan maar niets.

CarinaR

Ik moet eigenlijk boodschappen doen.
Maar de lucht ziet er zo verdacht uit.
Ik vermoed dat Pluis en Mer een prachtige wolk te zien hebben nu.

magda_90

Joaltijd, asparatus toch? Volgens mij wel.

DL, er is zo belachelijk vaak tegen je gezegd dat je beter mee kunt lezen ipv te reageren met berichten die niet kloppen, desondanks ga je vrolijk door. Dus ja, imo doe je er 0,0 mee. En nu ga je op mijn foeilijst. :evaw:

Anoeska, nogmaals al maanden wordt dit door veel personen aangehaald. Tja.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 23-06-16 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:54

Cayenne schreef:
drawerlover schreef:

Dan is het misschien om dit topic weg te klikken en niet te reageren. Scheelt irritatie van beide kanten :)

Hier is het nog altijd drukkend warm, pfff.

Dat heb ik vaker geprobeerd maar dan is de verleiding om terug te komen te groot

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:56

Anoeska27 schreef:
Wij hebben alleen een beetje gerommel gehad tot nu toe. Ik zit alleen te dubben wanneer ik de paarden naar buiten gooi. Volgens weeronline komt er over een uur een flinke bui en volgens buienradar komt hij niet eens in de buurt.

Ik heb heel lang op mijn handen gezeten, maar ga dit toch zeggen. Kunnen degenen die zich aan dl storen haar niet gewoon in de foei zetten? Dit begint in mijn ogen inmiddels aardig op internetpesten te lijken en daar kan ik heel erg boos en verdrietig van worden. Laat iedereen gewoon in zijn waarde, ze is 15... Ik snap best dat het makkelijk is om mensen te veroordelen vanachter je schermpje, maar denk ook eens aan de ellende die je op die manier kan veroorzaken. Oftewel, als je niets aardigs te zeggen hebt... zeg dan maar niets.

Precies. Ik ben ongelooflijk gevoelig. En het kwetst me enorm. Ik zit wel eens vaker huilend alles te lezen. Heb ik dat ooit gezegd?

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:57

gohya schreef:
Code oranje voor ook het Midden van het land,midden is toch Utrecht? ik heb eigenlijk geen idee waar Ermelo onder valt? soms horen we bij het Oosten en soms bij het midden,maar ik begrijp het nog steeds niet wáár we nou echt onder vallen.iemand die dit weet?

Heb je hier misschien wat aan?
Afbeelding

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:58

magda_90 schreef:

Ja bent 10 jaar ouder, gedraag je dan ook zo... Echt, jullie maken iemand kapot op deze manier.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:58

Anoeska27 schreef:
magda_90 schreef:

Ja bent 10 jaar ouder, gedraag je dan ook zo... Echt, jullie maken iemand kapot op deze manier.

Kijk, iemand die het begrijpt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:59

@gohya je zit wel echt in het midden van het land hoor :) Oosten is meer Achterhoek en aan de grens

@DL Heel veel mensen zijn anders dan anderen. Ik heb daar vaak ook last van en heb ook vaak last van mensen die het irritant vinden dat ik wat zeg omdat ik het vaak niet helemaal goed verpak. Dit is vanuit mijn kant dan niet zo bedoeld maar ik ben soms gewoon niet zo handig en zie ook niet altijd de gevoelens van mensen daarin. Daarom vraag ik vaker wat in plaats van dat ik mijn mening geef. Op die manier ben je minder betweterig en bedreigend voor andere mensen. En probeer soms even te lezen en te kijken wat andere mensen zeggen in plaats van als eerste te reageren. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:00

Chasey schreef:
gohya schreef:

Heb je hier misschien wat aan?
[ Afbeelding ]

Jaaa dank je wel.Idd. in het Midden van het land.Fijn dat ik dat nu zeker weet.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:01

MarjanB schreef:
@gohya je zit wel echt in het midden van het land hoor :) Oosten is meer Achterhoek en aan de grens

@DL Heel veel mensen zijn anders dan anderen. Ik heb daar vaak ook last van en heb ook vaak last van mensen die het irritant vinden dat ik wat zeg omdat ik het vaak niet helemaal goed verpak. Dit is vanuit mijn kant dan niet zo bedoeld maar ik ben soms gewoon niet zo handig en zie ook niet altijd de gevoelens van mensen daarin. Daarom vraag ik vaker wat in plaats van dat ik mijn mening geef. Op die manier ben je minder betweterig en bedreigend voor andere mensen. En probeer soms even te lezen en te kijken wat andere mensen zeggen in plaats van als eerste te reageren. :)

Dat doe ik al. Maar het is blijkbaar niet goed genoeg. En ik weet zelf ook dat ik dingen uitleg op een manier waar niemand het mee begrijpt. En leg je mij iets uit op een normale manier, dan begrijp ik het vaak ook niet (helemaal). En dat weten hier veel mensen ook niet. En dat zal dus natuurlijk ook botsen