Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:52

Maureen95 schreef:
:')

Vooral bij het stuk van de luier verschonen had ik al iets van NEE dat ga ik dus niet doen. Die wilt alleen maar dat ik aan zn piemel zit ofzo.

Nee hoor, deze mensen hebben daar over het algemeen geen seksuele gevoelens bij, juist niet.

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:21

Ik heb zo'n 10 jaar geleden letterlijk datzelfde mailtje gestuurd. Zelfs de leeftijd is hetzelfde gebleven. Zat toen ook even verbaasd naar mijn scherm te kijken. Maar vraag me dus af hoe serieus het is..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 09:03

ElizeVdS schreef:
Ik heb zo'n 10 jaar geleden letterlijk datzelfde mailtje gestuurd. Zelfs de leeftijd is hetzelfde gebleven. Zat toen ook even verbaasd naar mijn scherm te kijken. Maar vraag me dus af hoe serieus het is..

Huh...gestuurd ? Of bedoel je ontvangen ? _/-\o_

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 09:05

ElizeVdS schreef:

Gestuurd of gekregen? }:)

Hier gaat de verkoop redelijk, heb veel laatste spullen en het scheelt dat ik gratis verzenden aanbiedt bij bepaalde artikelen..

Ben nu wel zelf een slechte verkoper al zeg ik het zelf. Vind het zo erg!

Heb een borsttuig te koop, verkocht en geld al ontvangen. Wil ik het versturen, nergens meer te vinden!

Laatste optie is dat het in de opslag ligt... Koper bericht en die wilt gelukkig tot zondag wachten (dan gaan we naar de opslag). Maar jeetje.. Wat voelt dit knullig..

Nu hopen dat ik het terugvindt, kan het geld namelijk goed gebruiken.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:50

Vooral dat 'knuf van babytje' maakt het extra maf :')

Ah dat is vervelend Cardy, hopelijk vind je hem nog!

Ik had iemand die telkens tegen zichzelf op bood op een van m'n advertenties :+ Ik vroeg 20, hij begon met 5, toen 7, toen 10 en nu 15, verspreid over een paar dagen. Nu een mail gestuurd dat 'ie hem voor 15 mocht hebben. Komt vanavond als het goed is, is altijd spannend of ze echt komen :Y)

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 12:19

SpeechLess schreef:
Ik had iemand die telkens tegen zichzelf op bood op een van m'n advertenties :+ Ik vroeg 20, hij begon met 5, toen 7, toen 10 en nu 15, verspreid over een paar dagen. Nu een mail gestuurd dat 'ie hem voor 15 mocht hebben. Komt vanavond als het goed is, is altijd spannend of ze echt komen :Y)

Heb jij in tussentijd bericht gedaan of je het bod wel of niet accepteerde?
Want het kan natuurlijk ook dat hij geen reactie kreeg en zelf concludeerde dat je het bedrag te laag vond, om vervolgens het bod daarom steeds een beetje te verhogen..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 12:20

dat heb ik ook wel eens gedaan, als ze niet reageren op mijn bod, verhoog ik het.
Ik denk dat persoon dus graag wil hebben en zat te wachten op een reaktie.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 13:12

Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Ik had inderdaad geen reactie gegeven eerder. Ook omdat 'ie zo laag begon dat ik kans vrij klein achtte dat 'ie bereid was richting mijn vraagprijs te gaan. Ik zou zelf eerder geneigd zijn om dan een mail te sturen ipv te blijven bieden. Maar als ik jullie reacties zie, is het blijkbaar niet zo'n ongewone manier als ik dacht. Ik had het nog niet eerder meegemaakt op deze manier.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 14:00

bridgetF schreef:
ElizeVdS schreef:

Huh...gestuurd ? Of bedoel je ontvangen ? _/-\o_

Gestuurd aan mij, hihi.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 14:07

Hier ook weer hylarisch

Belt een man voor onze nieuwe broodrooster. Prijs adgesproken we wilde eraf dus voor 5 mocht hij het komen halen. Zegt hij: kan het vanavond nog om 9 uur?
Is goed.kwart over 9 app ik hem dat we een afspraak haddden en hij te laat was. Klopt zegt hij ik ben er over 3 kwartier..
Dat vonden wij veel te laat (je weet ook niet wat je in huis haalt zeg maar)
Dus afgezegd en afspraak voor de volgende dag gemaakt om 13.30. Krijg ik de volgende dag om 13.25 een app. ben er met een kwartier. Om 13.45 dachten wij die komt niet meer en toen was hij er om 13.55..
Nette man in pak echt heel apart

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 14:14

Zoiets had ik laatst ook. Mijn moeder had voor mij de kussens van mijn poang stoel verkocht. Zouden tussen 21.00 en 21.30 opgehaald worden. Gewoonlijk vind k dat niet zo'n fijne tijd, maar aangezien er een vriend van me over de vloer zou zijn was t wel oké. Ik de kussens van zolder gehaald en klaargelegd en toen zijn we fijn op de bank film gaan kijken.

21.00: niemand
21.30: niemand
21.45: niemand, en wij moesten ondertussen echt weg, want die vriend moest zijn trein terug halen en ik moest hem naar het station brengen.

Heeft de koper vervolgens mijn moeder weer gemaild dat hij voor de deur stond maar dat er niemand thuis was en dat hij nu helemaal voor niets gereden had. Dus k vroeg hoe laat hij er was geweest: 22.15. Ja, als je 3 kwartier na de afgesproken tijd komt kan het zijn dat mensen andere dingen zijn gaan doen. Vervolgens is hij het alsnog een week later bij mijn ouders thuis op komen halen. Daar zou hij tussen 3 en 4 zijn, was hij om kwart voor 6... Leren van je fouten zat er dus ook niet echt in.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 14:22

Ik snap dat niet := Als je een tijd afspreekt en je bent wat later dan geef je dat even door ofzo :') Zeker als dat verschil oploopt naar langer dan 15 minuten.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 20:12

Zo ontzettend sneu dit...
Een vriendin van ons moet haar paardjes weg doen, omdat de betalingen van de pgb gewoonweg niet binnen komen.
Ze heeft een kidscoachingsstal.
En dan zie je 2 van haar pony's op MP staan... -O-
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 17-12-15 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Directe verwijzing naar advertentie verwijderd.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 22:40

Hier weer een nieuw bod op mijn zadel.
Ben beniewd.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 23:28

Net vanalles op MP gezet, gelijk al iets verkocht! Heb ook vanalles in een partij op de BM en los op marktplaats. Ben benieuwd waar ik het eerste reactie op krijg :)

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 00:44

Ik heb een recreatiewagentje op mp staan, doet iemand een bod van €60, mail ik dat hij voor €75 opgehaald mag worden.., geen reactie
Volgende dag een bod van €61, ook die persoon een mail gestuurd, ook geen reactie...
Je kunt toch wel even antwoorden als je het bedrag te hoog vindt, of je er van af ziet of zo...

Laatst ook iets te koop, kinderkleertjes voor weinig, kreeg een leuk bod, gemaild dat ik het accepteerde, geen reactie.
Week later mail van mp dat bieder het bod had verwijderd, ik ietwat op de kast een mail gestuurd, waarom ze biedt als ze toch geen interesse had..., nou ze ging tekeer, poeh
Als ik zo'n mail stuurde hoefde ze de kleertjes niet meer..., nee dûh, dát idee had ik al nadat je je bod verwijderde :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 08:52

Ik had een tijd geleden dat ik een deken voor mijn paard ging ophalen. Had op de vrijdag afgesproken eind van de middag. Ze zei dat ze gewoon thuis was dus ging ik vanuit. Hoefde geen tijd af te spreken want ze was wel thuis.

Nou ten eerste, gewoon geen parkeerplek want het huis stond gewoon aan een weg, dus ik heb een aantal keer heen en weer gereden om te kijken wat de auto weg te zetten :=
Nou dus ik aanbellen, wordt er niet open gedaan. Nog een aantal keer aangebeld nog steeds niet. Ik balen het was best even rijden. Had haar nr moeten vragen bedacht ik me, had de mijne wel gegeven. Dus we gingen even in de auto zitten en stuurde even een mailtje maar was bang dat ze dat niet zou leven. Dus wij voor de laatste keer nog een keer aanbellen en op het raam ook maar even kloppen. Wordt er opengedaan.... Ze was aan het bellen, wat ik zo nodig aan de deur moest, ik zeg ik kom de deken ophalen := ze hoorde de bel gewoon maar deed gewoon niet open.... Ik was blij dat we het nog een keer probeerde anders had ik helemaal voor niks gereden. Dit vond ik een beetje apart!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 12:37

Noujaa batlow wat raar! Als je toch weet dat er iemand komt. Heb ook al wel eens gehad hoor dat ik ergens een rijbroek op kwam halen. Kom ik daar. Moest de broek nog gezocht worden.. Dat leg je toch klaar als er iemand komt...

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 12:42

Ach ja. Dat had ik vd week met een auto. Alles overeengekomen, zou hem gister ophalen. Willen naar postkantoor om over te schrijven, mist ie een deel van de papieren voor overschrijven. En daar kwam ie toen achter. Dan denk ik ook: dat leg je toch klaar?
Heb nu dus nog geen nieuwe auto

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 13:33

Nouja zeg wat vreemd Batlow!
Gelukkig dat je niet voor niets gereden had.

Lekker slim Dott...
Ga je de auto nu nog wel kopen?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 13:36

Ja dat wel. De auto is in hele goede staat en scherp qua prijs. Maar anders was ik miss afgehaakt

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:22

Pff lekkere acties!

Ik had op mijn fb groep iets lomps. Werd een oranje KNHS jas aangeboden, maar alleen foto van internet. Dus ik vragen om eigen foto. Krijg ik wat foto's dat ze een model van een jaar eerder aan heeft. Uh,.. laat maar!

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:28

vandaag wat "duurs" verkocht, gisteren mailde ze mij en vanmorgen stipt op tijd waren ze er.
Dus het kan....en ook nog eens zonder gezeur de vraagprijs betaald. Zulke kopers zijn zeldzaam en ik heb deze zeldzaamheid ontmoet *\o/*

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:33

weet iemand de verzendkosten van een pakketje (fleecedeken) naar Brussel?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:37