Krijg ik toch net gewoon de schuld van het feit dat het droog is hier:
Dochter van vriendin en klant K. tegen haar moeder over het feit dat de bak water moet hebben. "Mam, je weet toch waarom je dat moet doen he" K. verwacht een heel logisch relaas, maar nee... "Dat moet om dat Maaike al weken niet is geweest om te komen lesgeven, het regent altijd als Maaike er is."
Hm, ga het gewoon proberen. De wei staat dan toch helemaal onder schaduw en dat scheelt echt heel veel vergeleken met de zon. Doe wel lekker rustig aan met dit hete weer.
Ooo heerlijk dit! Die wind is echt prettig. Alleen je verbrand zo snel.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-14 15:16
Hmmmm... Ik vind dit niet lekker weer.... Veel te zonnig en veel te warm. Echt zo'n temperatuur waar je helemaal niets meer doet omdat het te warm is. BAH! Geef mij maar frisser met wat wolken.
Heerlijk weer volop zon, lekker windje, heerlijk les gehad vanmiddag,
tine10
Geplaatst: 03-07-14 19:35
Ik ben even heel erg blij met dit weer. Dinsdag is ons gras gemaaid en het droogt zo supersnel dat we toch hooibaaltjes kunnen laten maken ipv kuil. Normaal zou ik het te warm vinden, maar dat neem ik nu toch maar even voor lief
ik heb er nog 1 in een dikke vacht dat is dan wel jammer wel geschoren maar zitten nog wat plukken.... ga hem maar afsponzen steeds en veel rossen.
quartel
Geplaatst: 03-07-14 22:06
ow bah...30 graden hoeft voor mij ook niet echt hoor. Maar ik zit toch binnen....druk aan de knutsel Vandaag was het wel heerlijk hoor, tikkie koeler was niet erg geweest. Ik heb geen airco in mijn oude brikkie en moest een uur rijden. Beetje jammer dat ik daar 1 uur en 45 minuten van moest maken door te verdwalen keer op keer
Laat ik het zo zeggen........ Mijn telefoon kreeg geen gps verbinding terwijl de gps wel aan stond....... Snel naar huis gereden en de tomtom gehaald. Tommie besloot steeds 2 km voor ik een afslag moest nemen de gps er ook uit te gooien en dan rij je zo heel wat kilometers om Bij een tankstation staan te piepen en iemand zei.....zet je foon even uit en dan weer aan. En ja hoor......hij deed het weer super En dat was iets wat ik had kunnen weten als ik er niet zo van gebaald had dat ik te laat zou komen op mijn afspraak.....