Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:chips!
Weet niet of ze de pakketten voor elkaar ontvangen hebben?? Zou je anders voor kunnen stellen dat als jij de verzendkosten overmaakt, zij het naar elkaar willen sturen?!
pmarena schreef:Had ik een poosje geleden met een vrij specifieke jas... maar dan nog gekker
Stond gewoon duidelijk een lichte kleur jas op de foto, gewoon nette duidelijke foto's, thuis gemaakt.
En ik pak hem uit, komt er een zwarte jas uit
Die had de verkoper niet eens te koop staan
Kreeg ik de lauwe reactie dat de kleur wel eens wat kan vertekenen op foto's... ja right.... camel/gelig wordt dan ineens pikzwart zeker
bridgetF schreef:Ik heb het een keer gehad met een spijkerbroek, besteld en kreeg een hele andere broek dan op de foto.
Had de verkoper de verkeerde broek opgestuurd, dus ik de oude broek terug gestuurd, heeft ze verzendkosten voor over gemaakt en opnieuw kosten gemaakt voor het opsturen van de juiste broek, al om al heeft ze gewoon niks verdient op de broek. maakt mij niks uit, maar denk dat ze wel met haar hoofd tegen de muur heeft staan bonken
upendo schreef:Ik heb peesbeschermers in maat P van pagony te koop, zelfde idee als br, daar hebben ze ook alleen pony en full.
Dat maatje valt dus gewoon als cob.
Iemand wilde ze ondernemen. Extra foto's gemaakt met labeltjes van de maat, dat was prima. Daarna opeens radio stilte. Net nog maar een pb gestuurd.. 'Ik zoek toch verder naar cob.' AAAARGH.