Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:06

idd ligt het eraan of ik er echt af wil.
Ik ben nu ook met meerdere dingen gezakt en merk dat het nu begint te lopen!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:54

-O- oepsie....

Gister pakketten door elkaar gehaald met verzenden...
Kreeg berichtje van iemand dat ze niet binnen had waar ze voor betaald had.

Domme ik -O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:56

chips!
Weet niet of ze de pakketten voor elkaar ontvangen hebben?? Zou je anders voor kunnen stellen dat als jij de verzendkosten overmaakt, zij het naar elkaar willen sturen?!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 16:10

Kentaro schreef:
chips!
Weet niet of ze de pakketten voor elkaar ontvangen hebben?? Zou je anders voor kunnen stellen dat als jij de verzendkosten overmaakt, zij het naar elkaar willen sturen?!

Volgens mij maar 2 door elkaar gehaald.
De persoon die ook iets fout ontvangen moet hebben al gemaild, maar ja niet iedereen zit dag en nacht achter de pc.
En het naar elkaar toe sturen is wel een goed idee, maar ik heb dan kans dat 1 van de 2 niks op stuurt, en die spullen kan ik niet meer aankomen.

Ga zelf even kijken hoe het zit met bij mensen afhalen en naar een adres zenden, weet dat ik dit kan met DPD, maar dan moeten de mensen dit willen en thuis zijn.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 16:14

Oef....da's zonde.... -O-

Ik heb dit ooit ook een keer gehad, zo ontzettend suf!

Waren gelukkig allebei hele fijne mensen die het geen ramp vonden, en het pakje gewoon naar elkaar gestuurd hebben op mijn kosten :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 16:58

Ik heb het een keer gehad met een spijkerbroek, besteld en kreeg een hele andere broek dan op de foto.
Had de verkoper de verkeerde broek opgestuurd, dus ik de oude broek terug gestuurd, heeft ze verzendkosten voor over gemaakt en opnieuw kosten gemaakt voor het opsturen van de juiste broek, al om al heeft ze gewoon niks verdient op de broek. maakt mij niks uit, maar denk dat ze wel met haar hoofd tegen de muur heeft staan bonken

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:01

Had ik een poosje geleden met een vrij specifieke jas... maar dan nog gekker :P

Stond gewoon duidelijk een lichte kleur jas op de foto, gewoon nette duidelijke foto's, thuis gemaakt.
En ik pak hem uit, komt er een zwarte jas uit :?

Die had de verkoper niet eens te koop staan :=

Kreeg ik de lauwe reactie dat de kleur wel eens wat kan vertekenen op foto's... ja right.... camel/gelig wordt dan ineens pikzwart zeker :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:11

pmarena schreef:
Had ik een poosje geleden met een vrij specifieke jas... maar dan nog gekker :P

Stond gewoon duidelijk een lichte kleur jas op de foto, gewoon nette duidelijke foto's, thuis gemaakt.
En ik pak hem uit, komt er een zwarte jas uit :?

Die had de verkoper niet eens te koop staan :=

Kreeg ik de lauwe reactie dat de kleur wel eens wat kan vertekenen op foto's... ja right.... camel/gelig wordt dan ineens pikzwart zeker :')

Dit had ik toen gelezen ja.
Maar heb nu gewoon echt 2 adressen (of meer) door elkaar gehaald.
Normaal zet ik altijd op het label wat er in de doos zit (korte omschrijving als hoofdstel, dekje of iets) maar nu dus niet gedaan, en het gaat fout.

bridgetF schreef:
Ik heb het een keer gehad met een spijkerbroek, besteld en kreeg een hele andere broek dan op de foto.
Had de verkoper de verkeerde broek opgestuurd, dus ik de oude broek terug gestuurd, heeft ze verzendkosten voor over gemaakt en opnieuw kosten gemaakt voor het opsturen van de juiste broek, al om al heeft ze gewoon niks verdient op de broek. maakt mij niks uit, maar denk dat ze wel met haar hoofd tegen de muur heeft staan bonken

Dat is leuk als je 1 verkeerd artikel verzend.
Maar nu is het zo dat het bij mij om 2 of meer pakketten gaat.
Dus minimaal 2x 6,75 euro om weer naar mij te zenden, en minimaal 2x 6,75 euro om weer opnieuw te verzenden.

Daar zit ik niet echt op te wachten.
Waren spullen die voor 15 tot 20 euro verkocht zijn, en normaal meer dan het dubbele kosten.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:36

Mijn moeder heeft ook een keer een verkeerde broek binnen gekregen wel zelfde merk en maat maar een ander model. Dit heeft ze toen naar de verkoper gemaild en toen mocht me moeder gratis wat nieuws van de verkoper uitzoeken omdat de andere broek verdwenen was.. Toen heeft ze een jasje uitgezocht waar de verkoper 40 euro voor vroeg en die kreeg mijn moeder zomaar! Een top service vonden we het

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:36

lemanthia schreef:
Hoelang duurt een betaling van belgie naar nederland? Het is maandag overgemaakt en nog niks binnen

bij ons vanuit Belgie naar de NL rekening 2 dagen en ook van Belgie naar de portugese rekening. dit soms in 1 dag.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:42

Ik ben nog druk zoekende naar het mint halster van Eskadron (of ander merk zelfde kleur) in maat full, stond hier laatst op bokt te koop, dus snel bericht gestuurd.. Is er helaas een koper die in 1 koop alle halsters overneemt... tja, voor dat ene halster wat ik graag wilde ga ik niet nog 2 andere voor veel geld bijkopen...

Verder nog wel setjes gezien incl halster, maar met een dralon of een dekje erbij vragen de verkopers al snel boven de 100 euro :$

Dacht ik net op agradi een leuk minthalster te hebben gevonden, zelfde tint als Eskadron mint, is ie uitverkocht -O-

Nog maar even geduldig zoeken dus.

En zit nog steeds te wachten op het geld van een onder rembours verstuurd pakket (noemen ze tegenwoordig pakket met betaalservice)
Op de site staat dat het binnen 10 werkdagen wordt overgemaakt, die zijn morgen om :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:50

Vraag gewoon eens of die koper de halsters wellicht door gaat verkopen? Of in ieder geval diegene die jij graag wil hebben :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:55

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:59

Hier weer een vaag persoon op mp

heb een partijtje frontriemen te koop staan, zie vroeg of ze ivp de hele partij ook 10 stuks over mocht nemen, dat kon wel, maar dan wel tegen een goed bod, krijg ik dus een laag bod incl. verzenden, als ik het met DHL zou verzenden naar een DHL punt dan zou het net uitkunnen dus dat teruggemaild,

zij weer terug mailen dat ze dat niet wilde dus dan nog maar minder frontriemen voor dat bedrag, ik heb gezegd dat ik het niet ga doen gezien ze het zo ingewikkeld maakt.

voor die paar cent laat ik ze nog maar mooi ff staan,

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:04

Mensen die liegen omdat ze niet durven te zeggen dat ze het te duur vinden of omdat ze het om een andere reden niet meer willen hebben nadat ze een bod gedaan hebben... zeg gewoon dat je het niet meer wil, je gaat zo af als je liegt en ik vind het helemaal niet erg als je afzegt voordat er van alles is afgesproken. "Ik heb gegoogled en het is geen echt leer, ik zoek verder"... nou schat, je kunt googelen wat je wilt, maar deze staan niet meer online, al een jaar niet meer.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:58

Ben het nu wel zat om telkens spullen vast te houden voor mensen die uiteindelijk niks meer van zich laten horen.
Ik stop sowieso even met de verkoop aangezien ik het deze maand heel druk heb
:')

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:22

VragenKop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:28

2 kopen, 1 extra betalen en je krijgt der een extra bij xD

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:13

*zucht*

Ik wordt gek van mensen die alles goedkoop willen hebben. Ik heb een fleecedeken voor 7,50 op mp staan en die wilt ze komen bekijken. Maar ik heb ook een hoofdstel te koop en daar vraag ik 45 euro voor, is in goede staat schrijft ze 'past het hoofdstel ook een d pony? Als die zou passen wil ik die wel hebben maar dan voor 25 euro' ja doei :\

Heb nu voor haar 5 euro eraf gedaan, ben eens benieuwd..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:33

Had een bod op een nieuw dekje van 10 euro.
Van mij mocht die daarvoor weg, dus ik gemaild.
Blijkt ze ook op een vliegenmasker geboden te hebben waar ik 5 euro voor wil.
Maar bod van haar was lager.

Krijg ik mail, voor 13,50 wil ik beide spullen.
Dus terug gezonden dat ze het voor 15 mag hebben, krijg ik mail terug met:

Helaasssss.

Verder niks. Dus terug gestuurd dat dat voor haar is, de spullen liggen mij niet in de weg.
En zijn al goedkoop genoeg.
Dekjes is normaal al 25 euro, en het masker 10 euro.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:41

groot gelijk, er komt wel iemand die het er wel voor over heeft

Ik had dat gisteren ook, heb een anatomische dressuursingel (leer) te koop staan, ding ziet er uit als nieuw en was vrij prijzig dus heb als vp €40,-

krijg ik een bod van €20,- dus ik terug gemaild dat ik het bod te laag vind en dat mijn minimum prijs €30,- is, krijg ik terug zullen we het verschil delen.

Dat soort mensen kent de waarde niet, daarnaast is het ook nog eens een hele lastige maat waar je slecht aan kunt komen dus ik wacht mooi af

ik baal trouwens wel dat op mijn huidige paard alle singels niet passen, alles is veeeel te groot, dus heb nu al die grote maten te koop staan maarja daar is veel minder vraag naar

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:20

Wat zijn er een asociale mensen op marktplaats.

Mevrouw geeft 7,50 voor zweetdeken, wilde ze morgen komen halen, we hadden afgesproken om 4 uur bij mij en opeens heeft mevrouw ook op een andere deken geboden. Nu gaat ze zich bedenken maar ondertussen heeft ze wel mijn adres. Ik heb haar vriendelijk bedankt en gezegt dat ik nu niks meer aan haar verkopen. *zucht* vermoeiend..

En heb ik een kingsland vest te koop bied iemand 20 euro inclusief verzenden terwijl ik hooguit 30 euro vraag...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:56

Ik heb peesbeschermers in maat P van pagony te koop, zelfde idee als br, daar hebben ze ook alleen pony en full.
Dat maatje valt dus gewoon als cob.

Iemand wilde ze ondernemen. Extra foto's gemaakt met labeltjes van de maat, dat was prima. Daarna opeens radio stilte. Net nog maar een pb gestuurd.. 'Ik zoek toch verder naar cob.' AAAARGH.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 02:41

Hoe verkopen jullie iets op MP? :+
Ik krijg nooit biedingen ofzo.. Heb ook geen hoge prijzen. En heb gewoon foto's + informatie in de advertentie staan. :')

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 09:49

upendo schreef:
Ik heb peesbeschermers in maat P van pagony te koop, zelfde idee als br, daar hebben ze ook alleen pony en full.
Dat maatje valt dus gewoon als cob.

Iemand wilde ze ondernemen. Extra foto's gemaakt met labeltjes van de maat, dat was prima. Daarna opeens radio stilte. Net nog maar een pb gestuurd.. 'Ik zoek toch verder naar cob.' AAAARGH.

Tja........sommige mensen :(