. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) best begrijpen, maar vraag dan rechtstreeks om er mee te stoppen en verpak het niet in een "algemene" post. prompter schreef:Ik vind vooral het niet rechtstreeks aanspreken, maar het erom heen praten hinderlijk. Ik kan de ergernis over de ergernis () best begrijpen, maar vraag dan rechtstreeks om er mee te stoppen en verpak het niet in een "algemene" post.
prompter schreef:Ik vind vooral het niet rechtstreeks aanspreken, maar het erom heen praten hinderlijk. Ik kan de ergernis over de ergernis () best begrijpen, maar vraag dan rechtstreeks om er mee te stoppen en verpak het niet in een "algemene" post.

wacht maar kinders. Met een kunstopleiding verlies je al je schaamte om in het openbaar te acteren
Little_Gif schreef:_San87_ schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd
Maar niemand heeft de vrijheid te vervallen in pesten en zéker niet in groepvorming te gaan pesten.
Little_Gift schreef:_San87_ schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd
Maar niemand heeft de vrijheid te vervallen in pesten en zéker niet in groepvorming te gaan pesten.
MarlindeRooz schreef:Mensen hun grenzen niet respecteren mag wel want “je mag posten wat je wil”.
Maar collectief grapjes maken over de gore dingen die iemand desondanks blijft herhalen mag niet want dat is “pesten”.
?
Bellatrix schreef:Sterkte en eenvoor iedereen die het kan gebruiken.
Stomme regen, wind en kou.
Zaterdag fotografeer ik de Masterclass van Equiday en het wordt ijskoud.![]()
Ik sta in de ring en de tribune is verwarmd dus dekentje mee en laagjes dragen.
Beetje jammer dat mijn winterjas bijna niet meer dichtkan door de kilo's die ik ben aangekomen.
cissy schreef:Bellatrix schreef:Sterkte en eenvoor iedereen die het kan gebruiken.
Stomme regen, wind en kou.
Zaterdag fotografeer ik de Masterclass van Equiday en het wordt ijskoud.![]()
Ik sta in de ring en de tribune is verwarmd dus dekentje mee en laagjes dragen.
Beetje jammer dat mijn winterjas bijna niet meer dichtkan door de kilo's die ik ben aangekomen.
Is het voor jou niet fijn om zo'n verwarmde bodywarmer met powerbank te dragen?
Little_Gift schreef:En van die zakjes met een soort gel in ofzo die je kan breken en die je dan opwarmen?
Als je meerdere zo'n zakjes meeneemt, kun je daar toch een paar uur mee overbruggen als je ze één per één na elkaar breekt telkens ene niet meer warm is...
En dat kost niet zoveel als een bodywarmer.