denisesilver schreef:Pff ik ga even een pauze inlassen en vanavond weer verder met werken. Moet nog een uur, maar het is niet te harden en ik wil nog het een en ander afmaken.
Wat irritant Siggislief. Heb je geen mailadres van je fysio en de praktijk, dat je een mail kan sturen geadresseerd aan beide? Dan kunnen ze het eventueel onderling uitvechten en staat het ook nog eens zwart op wit.
Ze hebben een mail, en als het weer gebeurt kan ik ze weer bellen en anders eens proberen te mailen.
Little_Gift schreef:Siggislief schreef:Ik krijg hopelijk nog een telefoontje terug van de praktijk, die zou er achter aan gaan.
Maar ik blijf het vreemd vinden.. en gelukkig zit 1 van de 2 praktijken hier bijna om de hoek,
dus kan daar dan nog aankloppen want blijf het vreemd vinden.
Maar als ik na vandaag weer een melding krijg, dan ga ik het wel betalen want ik blijf niet melden bij de fysio.
Nee joh!! Je gaat toch niet betalen voor iets wat je absoluut niet hoeft te betalen? Zij hebben hun administratie niet op orde en jij gaat ze dan nog belonen door ze ervoor te betalen?
Gekkie!!! Niet doen hoor!!! Echt niet!
Edit, lees nu pas je laatste update maar hoe dan ook, absoluut niet betalen hoor.
Ik weet het alleen soms word ik er zo kriegel van omdat er eigenlijk niks van terug hoort of het gelukt is.
En heb er ook niks aan als er dan kort daarna/later weer 1-2 rekeningen open staan.
Maar er zouden ook 2 verschillende dingen zijn, de een voor mijn rug
en de andere voor mijn frozenshoulder en voor die laatste hebben ze chronisch.
Pleur gewoon alles op chronisch zou ik zeggen dan heb je dat hele gezeik niet.