Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:09

denisesilver schreef:
Thanks MWM en Femke! Ik loop dus tegen die hoeveelheden aan die je volgens Pavo moet geven. Dat geven we bij lange na niet, dus misschien is vital niet verkeerd om erbij te geven. Dacht eerst altijd dat dat spul stervens duur was, maar je hoeft er dus maar weinig van te geven :')

Mijn merrie krijgt ook maar een halve schep per dag. Ik vind het veel belangrijker dat het ruw voer goed is.

De 25 jarige pony van mijn zusje krijgt ook pavo vital en zij doet idd bijna een jaar met zo'n zak.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:23

denisesilver schreef:
Little_Gift schreef:
En dat dan nog op een doordeweekse avond ook, die durft! :')

Het is nog geen 8 uur geweest, dan is het voor mij nog niet echt avond :')

Dan heeft ie toch nog punten weten scoren :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:50

Nou hij heeft met de hele familie ruzie lopen maken, dus ik denk het niet. Blij dat ik gewoon aan het werk was. Wordt tijd dat hij gewoon gaat werken in plaats van dat dagje vaderschapsverlof.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:40

denisesilver schreef:
Pff ik ga even een pauze inlassen en vanavond weer verder met werken. Moet nog een uur, maar het is niet te harden en ik wil nog het een en ander afmaken.

Wat irritant Siggislief. Heb je geen mailadres van je fysio en de praktijk, dat je een mail kan sturen geadresseerd aan beide? Dan kunnen ze het eventueel onderling uitvechten en staat het ook nog eens zwart op wit.

Ze hebben een mail, en als het weer gebeurt kan ik ze weer bellen en anders eens proberen te mailen.

Little_Gift schreef:
Siggislief schreef:
Ik krijg hopelijk nog een telefoontje terug van de praktijk, die zou er achter aan gaan.
Maar ik blijf het vreemd vinden.. en gelukkig zit 1 van de 2 praktijken hier bijna om de hoek,
dus kan daar dan nog aankloppen want blijf het vreemd vinden.

Maar als ik na vandaag weer een melding krijg, dan ga ik het wel betalen want ik blijf niet melden bij de fysio.

Nee joh!! Je gaat toch niet betalen voor iets wat je absoluut niet hoeft te betalen? Zij hebben hun administratie niet op orde en jij gaat ze dan nog belonen door ze ervoor te betalen?
Gekkie!!! Niet doen hoor!!! Echt niet!

Edit, lees nu pas je laatste update maar hoe dan ook, absoluut niet betalen hoor.

Ik weet het alleen soms word ik er zo kriegel van omdat er eigenlijk niks van terug hoort of het gelukt is.
En heb er ook niks aan als er dan kort daarna/later weer 1-2 rekeningen open staan.

Maar er zouden ook 2 verschillende dingen zijn, de een voor mijn rug
en de andere voor mijn frozenshoulder en voor die laatste hebben ze chronisch.

Pleur gewoon alles op chronisch zou ik zeggen dan heb je dat hele gezeik niet.

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:42

Ik moet morgen toezichthouden bij een wedstrijd van 13-17…. Ik had ergens stiekem gehoopt dat ze het zouden aflassen ivm de warmte, maar nope en stiekem vind ik daar wat van :o

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:42

het ov...
ik moest vandaag naar Brussel (ik woon in België in het antwerpse) van half 2 tot 6 moest ik er zijn dus ik dacht och ik neem wel het ov.
Tot in Brussel ging het prima, daar de bus zoeken was al een ramp (hier werken wij in Brussel ook met 2 vervoersmaatschapijen voor bus en tram)
heb ik op 1 of andere manier mijn bus gewoon zien voorbij rijden... terug een kwartier wachten & ik ging te laat zijn...
uiteindelijk volgende bus gehaald en daarna was het nog een stukje wandelen wandelde ik nog de foute kant uit _/-\o_
nou uiteindelijk geraakt en om 6 uur terug vertrokken met nog 3 mensen die er ook waren en ook naar het station en 2 ook naar antwerpen moesten.
nou bus een kwartier te laat, aansluiting met de rechtstreekse trein naar een buurtgemeente van waar ik woon gemist dus een andere trein genomen (die er ook nog eens langer over deed om naar antwerpen te gaan dan naar de buurtemeente) en in antwerpen dan de tram genomen.
kom ik aan de tramhalte rijd de tram die ik moet hebben echt net weg terug 10 minuten wachten...
nou het was mijn dagje wel

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:48

Wat een pech Flinstones

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:10

OV is sowieso gezeik je bent vaak langer onderweg dan dat je aanwezig bent.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:26

Ik had jullie ontstipt |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Letterlijk te moe om te gaan slapen. :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:52

denisesilver schreef:

We dachten al, wat is het lekker rustig hier :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:54

denisesilver schreef:

Potver!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:50

imaudy schreef:
denisesilver schreef:

We dachten al, wat is het lekker rustig hier :+

:')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 51 min geleden

Ergernis is misschien niet helemaal passend maar ergens ook wel weer omdat bij ons in de familie niks normaal gaat :+

We zijn een weekend in de Efteling. Het wordt bloedje heet en met name op mijn opa en oma had dat vandaag al behoorlijke invloed. Tel daarbij op dat met name mijn oma zich druk maakt om alles. Ze wil alles zelf blijven doen en is ook nog eens stront eigenwijs.

We staan in de rij voor een attractie. We waren al laat in het park maar het was nog wel wat warm. Opeens valt ze en ik dacht van de trap, en wordt gelukkig goed gevangen door mensen om haar heen. Ik dacht dus dat ze van het stapje afviel, maar ze viel dus even weg. Super gehandeld door de medewerkers en alles werd stilgezet en gelijk bhv opgeroepen. Nu hebben we zelf ook bijna allemaal bhv dus het verliep heel kalm en rustig en ook mensen om ons heen hielpen top mee!

Bhv erbij wat testjes gedaan en alles was goed. Daarna een flinke preek van ons allemaal dat mijn grootouders dit weekend meer tijd in een restaurant of in het huisje door gaan brengen. Er waren wel meer familleden die aangaven de heetste uren liever rustig door te brengen dus mijn oma heeft ook geen keuze meer.

Inmiddels is ze weer als vanouds per uur kreeg ze meer praatjes en kwam haar bazige gedrag weer naar boven. Dus dat is een goed teken.

Maar die eigenwijze oudjes... soms wordt je er echt niet goed van ( letterlijk in dit geval). Gelukkig met een sisser afgelopen door de top hulp van iedereen. Mijn ergernissen om het samen te vatten zijn : eigenwijze bejaarden die niks over willen laten nemen en die doen alsof ze nog 30 zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 44 min geleden

Ik weet weer waarom ik een poosje geen patat gegeten heb. :+