Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Wat vervelend iirrssjjee.
Hopelijk vind je een een goede vervanger!
Ergens wel grappig, maar ik kan gewoon geen ramen zemen. Nu was mijn man laatst bezig geweest met de onderkant van het balkon en zaten er op de ramen beneden allemaal 'druipers' over de volledige ramen. Mijn man gaf aan dat hij na zijn werk de ramen wilde gaan doen. Dus ik gezegd het wel te doen als ik me goed genoeg voelde.
Bij de eerste poging kon ik geen wisser vinden. Dus ik dacht. Ajoh gewoon even met een zeem en gedemineraliseerd water. Dan ziet het er vast beter uit. Nou niet dusNet bij poging twee wel een wisser gevonden. Nu zitten er slechts 'wat' strepen op, ik keur het goed voor deze keer
Ergens wel grappig, maar ik kan gewoon geen ramen zemen. Nu was mijn man laatst bezig geweest met de onderkant van het balkon en zaten er op de ramen beneden allemaal 'druipers' over de volledige ramen. Mijn man gaf aan dat hij na zijn werk de ramen wilde gaan doen. Dus ik gezegd het wel te doen als ik me goed genoeg voelde.
Bij de eerste poging kon ik geen wisser vinden. Dus ik dacht. Ajoh gewoon even met een zeem en gedemineraliseerd water. Dan ziet het er vast beter uit. Nou niet dusNet bij poging twee wel een wisser gevonden. Nu zitten er slechts 'wat' strepen op, ik keur het goed voor deze keer
_Karlijn schreef:Sterkte Telpevaen alvast succes met je operatie.
Ik heb een paar paginas terugggelezen en de zoekfunctie gebruikt maar kon hier niks over vinden...
Maar waar ik me echt aan erger is sinds de nieuwe update van Whatsapp, mensen hun 'online' kunnen uitzetten. Je ziet dus alleen iets onder de naam staan ".. is aan het typen" wanneer er getypt wordt, niet wanneer iemand dus ook online is na het typen van een bericht, online wachtende op een antwoord.
Weet niet precies wat me eraan stoort maar ik vind het gewoon irritant