Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 15:10

Deze schade is haar eigen domme fout.Je zal zien,ze gaat geen geld hebben om hem te laten maken.
Ze tankt met haar geld.
Begin dit jaar heb ik hem nog tip top laten onderhouden; nieuwe distributie,schokdempers,bougies,
bougiekabels ....
Ik kan wel janken,zo zonde vind ik het van mijn auto.

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 15:33

Les geleerd, niet meer uitlenen.
Hoe oud is je dochter? Is ze volwassen?

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 15:33

Merlen, als ik jou was zou ik deze auto verkopen.
Je schrijft vaker dat je niet uitkomt met je geld, dus voor je dochter een auto financieren (inclusief de schades die ze eraan veroorzaakt), dat lijkt me nu geen luxe die jij je momenteel kunt veroorloven.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 15:41

Sporthorloge opgestuurd voor reparatie, krijg ik bericht dat dat niet kan ik geld als tegoed terugkrijg. Heel fijn, behalve dat dat horloge niet meer te koop is en ik dus nu op zoek moet naar een andere :(

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 15:56

Wat vervelend iirrssjjee.
Hopelijk vind je een een goede vervanger!

Ergens wel grappig, maar ik kan gewoon geen ramen zemen. Nu was mijn man laatst bezig geweest met de onderkant van het balkon en zaten er op de ramen beneden allemaal 'druipers' over de volledige ramen. Mijn man gaf aan dat hij na zijn werk de ramen wilde gaan doen. Dus ik gezegd het wel te doen als ik me goed genoeg voelde.

Bij de eerste poging kon ik geen wisser vinden. Dus ik dacht. Ajoh gewoon even met een zeem en gedemineraliseerd water. Dan ziet het er vast beter uit. Nou niet dus :+ Net bij poging twee wel een wisser gevonden. Nu zitten er slechts 'wat' strepen op, ik keur het goed voor deze keer _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:09

Lieszje schreef:

Ergens wel grappig, maar ik kan gewoon geen ramen zemen. Nu was mijn man laatst bezig geweest met de onderkant van het balkon en zaten er op de ramen beneden allemaal 'druipers' over de volledige ramen. Mijn man gaf aan dat hij na zijn werk de ramen wilde gaan doen. Dus ik gezegd het wel te doen als ik me goed genoeg voelde.

Bij de eerste poging kon ik geen wisser vinden. Dus ik dacht. Ajoh gewoon even met een zeem en gedemineraliseerd water. Dan ziet het er vast beter uit. Nou niet dus :+ Net bij poging twee wel een wisser gevonden. Nu zitten er slechts 'wat' strepen op, ik keur het goed voor deze keer _O-

Hg glasreineiger vind ik wel erg fijn.

Ik ga niet beweren dat ik het daarmee perfect kan.
Maar wel beter dan eerst.
En ik gebruik gewoon water.
Misschien ook wat voor jou om te proberen?

https://www.dutchlabelstore.nl/glasrein ... 05EALw_wcB

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:24

Dankjewel, ik ga het eens uitproberen! :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:26

Lieszje schreef:

Ik gebruik altijd meerdere theedoeken om het natte goed op te boenen.

Dus eerst raam goed schoonmaken, met de wisser zoveel mogelijk water weg halen. En dan met de theedoek erlangs opboenen waar eventueel een streep zit of het nog nat is

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:29

Ik gebruik ook theedoeken. Ook een droge om na te wrijven, zo krijg ik alle strepen weg.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:31

Ik gebruik microvezel doekjes, 1 droge en 1 met een klein beetje water.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:33

Bedankt voor de tips! Binnenkort nog maar eens een poging doen O:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:35

Je weet wat ze zeggen. Oefening baart kunst. Je mag hier wel komen oefenen :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:43

Lieszje schreef:

Izi clean doeken. Echt, Google er maar op. Ik zweer er bij.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:26

Hier even een terugval vandaag, ik ben een wrak en ik krijg niks gedaan. Nog 8 dagen voordat ik geopereerd word, wachten duurt laaang.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:29

Sterkte Telpeva :(:) en alvast succes met je operatie.

Ik heb een paar paginas terugggelezen en de zoekfunctie gebruikt maar kon hier niks over vinden...

Maar waar ik me echt aan erger is sinds de nieuwe update van Whatsapp, mensen hun 'online' kunnen uitzetten. Je ziet dus alleen iets onder de naam staan ".. is aan het typen" wanneer er getypt wordt, niet wanneer iemand dus ook online is na het typen van een bericht, online wachtende op een antwoord.

Weet niet precies wat me eraan stoort maar ik vind het gewoon irritant :P

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:32

_Karlijn schreef:
Sterkte Telpeva :(:) en alvast succes met je operatie.

Ik heb een paar paginas terugggelezen en de zoekfunctie gebruikt maar kon hier niks over vinden...

Maar waar ik me echt aan erger is sinds de nieuwe update van Whatsapp, mensen hun 'online' kunnen uitzetten. Je ziet dus alleen iets onder de naam staan ".. is aan het typen" wanneer er getypt wordt, niet wanneer iemand dus ook online is na het typen van een bericht, online wachtende op een antwoord.

Weet niet precies wat me eraan stoort maar ik vind het gewoon irritant :P

Dit is al heel lang zo :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:33

@Rien10
Zoiets heb ik ook liggen, alleen geen idee waar :=

Sterkte Telpeva :(:)
Hopelijk gaat het morgen beter!

Dat kon toch al Karlijn? :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:36

Dankjewel, ik ben aan het aftellen inmiddels en af en toe word ik aan de ene kant moe van de ongeduld, en aan de andere kant moe van de zenuwen, eigenlijk word ik dus vooral heel moe van mijzelf. Afleiding zoeken lukt vaak wel, vandaag even niet %)

Die whatsapp functie is er al een paar jaar, dat is een instelling die iemand voor zichzelf kan inschakelen. Als ik mij goed herinner kan je dan de 'laatst gezien' gegevens van diegene niet meer zien, maar zij kunnen dat dan ook niet meer zien van jou

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:44

Een houtsplinter tussen m’n nagel en mn vel in. En het doet pijn :n en om het nog erger te maken, de splinter is gebroken. -O-

Edit: nu ook dik en warm

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:53

Serieus? Dat je niks anders meer ziet dan als diegene aan het typen is? Dus ook geen "online" meer onder de naam??

Dat is serieus pas sinds deze week bij mij >;)

Edit: en bij een vriendin van mij ook sinds afgelopen weekend

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:56

Ik heb dat ook al jaren uit staan. Omdat ik een irritante zus heb die dan gaat zeuren dat ik het wel heb gelezen maar niet gereageerd. Staat dus uit. Scheelt een hoop frustratie.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:01

ElfBeau_067 schreef:
Een houtsplinter tussen m’n nagel en mn vel in. En het doet pijn :n en om het nog erger te maken, de splinter is gebroken. -O-

Edit: nu ook dik en warm

Weken in soda helpt :(:)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:04

fjordjes schreef:
Ik heb dat ook al jaren uit staan. Omdat ik een irritante zus heb die dan gaat zeuren dat ik het wel heb gelezen maar niet gereageerd. Staat dus uit. Scheelt een hoop frustratie.

Ja leesbewijzen uit ken ik (blauwe vinkjes), maar de online functie heb ik echt pas sinds deze week.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:05

Volgens mij zit dat aan elkaar gekoppeld

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:07

Nu wel ja, maar tot vorige week zag ik mensen nog online zijn...

Anyway, ik vind het irritant :P