Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Kom zojuist van de POH vandaan. Enkel mijn vader vraagt hoe het was en wanneer ik zeg dat ik een doorverwijzing heb naar de psycholoog () blijft het stil. Jullie zeiden toch ook dat ik hulp moest zoeken??
Nyaleti schreef:Luxe situatie i know.
Mag alsnog op sollicitatiegesprek komen bij wat vroeger m'n droombaan was (dierentuin) maar heb net een meeloop dag gehad bij een andere echt top baan![]()
De timing kon echt niet onhandiger, om verschillende redenen.
Zeer kleine kans dat ik daar wordt aangenomen en anders alsnog gratis dagje dierentuin![]()
Stel ik mag bij beide komen werken moet ik echt even heel verstandig gaan zijn en m'n hart eens een keer niet volgen. Blegh.
Suliko schreef:In mijn straat bellen bejaarden aan om te vragen of ze tuinspullen mogen meenemen sinds ons blok (ooit) gesloopt gaat worden, beginnend met 'ik vraag het toch maar even voor ik het zomaar doe (!), zou ik...'.
Die sloop is sowieso pas na de zomer gepland en wordt hoogstwaarschijnlijk uitgesteld en het is ook niet dat als mensen uit een woning moeten die gesloopt gaat worden ze die spullen zelf niet mee willen meenemen. Stelletje aasgieren.
__Sannne schreef:Samsung die zo'n gebruiksonvriendelijke website heeft wanneer je een actie wil claimen. Kom er nou al dagen niet doorheen. Wil gewoon m'n Buds. Snap dat ze het willen ontmoedingen maar jezus mensen.. Doe dan geen acties.
Urbanus schreef:__Sannne schreef:Samsung die zo'n gebruiksonvriendelijke website heeft wanneer je een actie wil claimen. Kom er nou al dagen niet doorheen. Wil gewoon m'n Buds. Snap dat ze het willen ontmoedingen maar jezus mensen.. Doe dan geen acties.
Hoezo kom je er niet doorheen?