Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Als ik een kind zou krijgen zou de kans best aanwezig geweest zijn, dat er een artikel in de krant had gestaan dat de baby het niet meer doet omdat ie te veel huilde en ik daar echt heel agressief van word als dat te lang duurt/te vaak gebeurt
c_alsemgeest schreef:Ik heb dat allemaal wel geleerd tijdens mijn rijlessen,had sowieso een hele fijne instructeur.
Ook met de auto een garage in, door een mc drive, rijden in sneeuw etc![]()
Toch handig als je dat al gedaan hebt voordat je zelf gaat rijden.
xPabloBokt schreef:Tanken, bandenspanning checken, oliepeil checken heb ik allemaal geleerd.
Ik vind dat er echt eens verplicht een of twee lessen omgaan met hulpdiensten op de weg in moeten komen. De capriolen die mensen soms uithalen als dat gebeurt..
Sherivey schreef:Oh ik vind het ook geen enkel probleem als ik buiten de schoolvakanties 'moet' gaan hoor. Minder drukte.
Fly_high schreef:Sherivey schreef:Oh ik vind het ook geen enkel probleem als ik buiten de schoolvakanties 'moet' gaan hoor. Minder drukte.
Dat valt soms best vies tegen, zit je dan alsnog met andermans kinderen opgescheept, alleen dan de exemplaren die te jong zijn om naar school te hoeven
Groetjes van een camping vol gillende koters
Fly_high schreef:Sherivey schreef:Oh ik vind het ook geen enkel probleem als ik buiten de schoolvakanties 'moet' gaan hoor. Minder drukte.
Dat valt soms best vies tegen, zit je dan alsnog met andermans kinderen opgescheept, alleen dan de exemplaren die te jong zijn om naar school te hoeven
Sherivey schreef:Fly_high schreef:Dat valt soms best vies tegen, zit je dan alsnog met andermans kinderen opgescheept, alleen dan de exemplaren die te jong zijn om naar school te hoeven
Oh ik bedoelde meer 'rustig op de wegen', relatief gezien.
Ik ga sowieso altijd naar een kindvrije plek op vakantie.
Sherivey schreef:Dat vraag ik me ook vaak af.
Maargoed, dat vraag ik me ook af bij ouders die met hun baby/ piepkleine kind in de Efteling lopen. (Zonder oudere kinderen erbij)
Die kleintjes janken of slapen alleen maar en krijgen weinig tot niks mee van het park. En de ouders lopen vaak alleen maar chagrijnig te kijken omdat de sirene voor de zoveelste keer begint te loeien.