Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Ik ken meerdere mensen die willen testen maar gewoon al twee dagen niet kunnen bij de ggd. Zij zieken nu zelf maar gewoon uit en gebruiken zelftests.
Ander meisje die ik ken, moet van d’r stage een pcr voor ze mag komen, is verkouden. Heeft 4 weken terug nog Corona gehad en 5 negatieve zelf tests.
Ze komt gewoon niet door de ggd heen. Kans dat het covid is, is ook erg klein..
CharleyT schreef:sureido schreef:Ik ken meerdere mensen die willen testen maar gewoon al twee dagen niet kunnen bij de ggd. Zij zieken nu zelf maar gewoon uit en gebruiken zelftests.
Ander meisje die ik ken, moet van d’r stage een pcr voor ze mag komen, is verkouden. Heeft 4 weken terug nog Corona gehad en 5 negatieve zelf tests.
Ze komt gewoon niet door de ggd heen. Kans dat het covid is, is ook erg klein..
Je hoeft er ook niet ''door te komen''. Rij naar een testlocatie waar je zonder afspraak terecht kunt. Uiteraard indien nodig laat je door iemand brengen.
Needje schreef:Bij een afspraak maken met de GGD moet je toch aangeven of je gevaccineerd bent? Hoe kunnen ze dan van bijna de helft niet weten of ze gevaccineerd zijn?
Cer schreef:ja goed verhaal van die kinderen, maar ze tellen wel mee in de cijfers, waar mensen over panieken.. ?
Oh, ik ben overal waar we waren, gecontroleerd vwb QR... niet altijd met ID, maar ook dat een aantal keren.
Needje schreef:Oh wacht, ik zie nu dat je naast ja en nee ook "geen antwoord" in kan vullen. Why?!
Is toch belangrijke info?
Waarom zou je dat niet in willen vullen?
Relaxed schreef:https://www.ad.nl/politiek/forum-dreigt ... ~a8a73a3c/
Ach jaa, fvd begint ook al gewoon Kamerleden te bedreigen