Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Arethe schreef:Scholen waarschijnlijk langer vakantie/week dicht dus nu voorbereiden op online onderwijs voor een week..
Volgens mij komt er geen online onderwijs.
Ik vind het irritant dat de basisscholen wel dicht mogen en vo niet. Ik wilde ook wel langer vakantie
Esaqar schreef:Nog 3 dagen fit in quarantaine als niet ziek persoon met corona... Inmiddels heb ik helemaal geen klachten meer.
Zou bijna weer depressief worden, dit is echt verschrikkelijk.
JustMe8484 schreef:Esaqar schreef:Nog 3 dagen fit in quarantaine als niet ziek persoon met corona... Inmiddels heb ik helemaal geen klachten meer.
Zou bijna weer depressief worden, dit is echt verschrikkelijk.
Herkenbaar. Wij zitten nu ruim 2 weken. Kik positief geweest maar niet echt ziek. 1 van de kinderen positief maar ook niet echt ziek. Morgen de oudste 2 testen en dan is het hopelijk klaar.
Gaan de scholen dicht... zitten ze alsnog thuis
xPabloBokt schreef:Weer zo'n filmpje van een kat in een rolstoel met verlamde achterpoten, chronische nierziekte en darmen waar hij geen ontlasting mee binnen kan houden waardoor hij elke dag in bad gesleept wordt. Alles reacties zijn alleen maar "oooh" en "aaah" en "hij heeft de wil om te leven"
Dat heet instinct en overlevingsdrang en dat dier weet niet beter. Vind het oprecht zo vreselijk om te zien als mensen maar blijven aanmodderen met dieren die eigenlijk door hun aandoening geen natuurlijk gedrag meer kunnen vertonen. Die kat kan niet stoeien, niet springen, niet rondrennen, niet jagen.. vind het oprecht heel zieligje moet toch niet alles willen redden.
Zo klaagmodus uit.
fleurtjeuh schreef:Een kerstpakket.
T is een bbq pakket..
Met houtskool, aanmaakblokjes, chili chips, chili borrelnootjes en dat soort meuk.. en een bbq roker..
Wie de hell verzint dat je een bbq pakket geeft in de winter?
En hoe leuk is dit pakket voor mensen die op een appartement zonder tuin of wat dan ook wonen?
Echt, ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in een pakket.
Ik had liever de bon gehad die we de afgelopen jaren kregen
Britta31 schreef:Dat een gewone pyjama tegenwoordig een twosie word genoemd.
MarcoBorsato schreef:Mijn schoonzus en zwager zitten in een programma, 'Seksengelen'. Nu hebben wij al jaren geen contact meer met ze maar ik vind dit echt heel zwaar voor m'n schoonouders. Niet dat ze sekswerk doet, maar m'n zwager zegt zulke heftige dingen.
fleurtjeuh schreef:Een kerstpakket.
T is een bbq pakket..
Met houtskool, aanmaakblokjes, chili chips, chili borrelnootjes en dat soort meuk.. en een bbq roker..
Wie de hell verzint dat je een bbq pakket geeft in de winter?
En hoe leuk is dit pakket voor mensen die op een appartement zonder tuin of wat dan ook wonen?
Echt, ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in een pakket.
Ik had liever de bon gehad die we de afgelopen jaren kregen
MarcoBorsato schreef:Mijn schoonzus en zwager zitten in een programma, 'Seksengelen'. Nu hebben wij al jaren geen contact meer met ze maar ik vind dit echt heel zwaar voor m'n schoonouders. Niet dat ze sekswerk doet, maar m'n zwager zegt zulke heftige dingen.
MarcoBorsato schreef:MarcoBorsato schreef:Mijn schoonzus en zwager zitten in een programma, 'Seksengelen'. Nu hebben wij al jaren geen contact meer met ze maar ik vind dit echt heel zwaar voor m'n schoonouders. Niet dat ze sekswerk doet, maar m'n zwager zegt zulke heftige dingen.
Ik corrigeer mezelf even, ze doet sekswerk en dat aspect van de serie vind ik niet zwaar voor m'n schoonouders, maar m'n zwager zegt schokkende dingen die ik betwijfel.Moderatoropmerking:privacy informatie verwijderd