Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 16:14

Nog 3 dagen fit in quarantaine als niet ziek persoon met corona... Inmiddels heb ik helemaal geen klachten meer.
Zou bijna weer depressief worden, dit is echt verschrikkelijk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 16:21

MarlindeRooz schreef:
Je mag me altijd een pb doen! :(:)

Idem!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 16:33

theadora99 schreef:
Arethe schreef:
Scholen waarschijnlijk langer vakantie/week dicht dus nu voorbereiden op online onderwijs voor een week..

Volgens mij komt er geen online onderwijs.

Ik vind het irritant dat de basisscholen wel dicht mogen en vo niet. Ik wilde ook wel langer vakantie :(

Bij mij wel, ik werk op een privé school dus wij moeten gewoon online onderwijs gaan verzorgen.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 16:40

Ik baal ook want ik heb die week ook kerstvakantie (is standaard op mijn faculteit blijkbaar). En ik had me juist zo verheugd op lekker prikkelarm dingen ondernemen met mijn oppashond. Maar straks zullen de bossen, treinen en musea wel weer stikken van de koters. :')

Natuurlijk snap ik het en vind ik het vanuit corona-perspectief top maar ik baal wel even. :') :') :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 16:59

Mijn ergernisje van vandaag : er was bij de selfcarwash wel zeep maar geen water. Stond ook nergens aangegeven :+

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:09

Esaqar schreef:
Nog 3 dagen fit in quarantaine als niet ziek persoon met corona... Inmiddels heb ik helemaal geen klachten meer.

Herkenbaar. Wij zitten nu ruim 2 weken. Kik positief geweest maar niet echt ziek. 1 van de kinderen positief maar ook niet echt ziek. Morgen de oudste 2 testen en dan is het hopelijk klaar.
Gaan de scholen dicht... zitten ze alsnog thuis

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:15

JustMe8484 schreef:
Esaqar schreef:

Herkenbaar. Wij zitten nu ruim 2 weken. Kik positief geweest maar niet echt ziek. 1 van de kinderen positief maar ook niet echt ziek. Morgen de oudste 2 testen en dan is het hopelijk klaar.
Gaan de scholen dicht... zitten ze alsnog thuis

Oh dat is ook vervelend...
Succes nog even!

Hier ben ik gelukkige de enige in huis die corona heeft, dus het wachten is op mij. De rest is vandaag weer aan het werk gegaan na een negatieve zelftest.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:15

Pandora2 schreef:
Mijn ergernisje van vandaag : er was bij de selfcarwash wel zeep maar geen water. Stond ook nergens aangegeven :+

Huh, raaaaarrr

Dan kun je daar alleen wassen als het regent dus _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:18

Dat een gewone pyjama tegenwoordig een twosie word genoemd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:26

Een kerstpakket.
T is een bbq pakket..
Met houtskool, aanmaakblokjes, chili chips, chili borrelnootjes en dat soort meuk.. en een bbq roker..
Wie de hell verzint dat je een bbq pakket geeft in de winter?
En hoe leuk is dit pakket voor mensen die op een appartement zonder tuin of wat dan ook wonen?
Echt, ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in een pakket.
Ik had liever de bon gehad die we de afgelopen jaren kregen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-21 17:27

Weer zo'n filmpje van een kat in een rolstoel met verlamde achterpoten, chronische nierziekte en darmen waar hij geen ontlasting mee binnen kan houden waardoor hij elke dag in bad gesleept wordt. Alles reacties zijn alleen maar "oooh" en "aaah" en "hij heeft de wil om te leven"

Dat heet instinct en overlevingsdrang en dat dier weet niet beter. Vind het oprecht zo vreselijk om te zien als mensen maar blijven aanmodderen met dieren die eigenlijk door hun aandoening geen natuurlijk gedrag meer kunnen vertonen. Die kat kan niet stoeien, niet springen, niet rondrennen, niet jagen.. vind het oprecht heel zielig -O- je moet toch niet alles willen redden.

Zo klaagmodus uit. :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:32

Mensen in het algemeen. En dan specifiek de hoesters in de trein, de hoog-volume-video-kijkers en mijn zure collega toen ik een grapje probeerde te maken.

Over kerstpakketten gesproken: een groot deel van mijn collegas heeft het pakket al ontvangen of al een T&T code ontvangen. Ik heb nog helemaal niks. Gisteren er een mail aan gewaagd en afgewimpeld met dat er deze week nog pakketten worden ingepakt en opgestuurd. Lekker geregeld... Nu weet ik al precies wat er in zit, en dat de hele afdeling teleurgesteld is terwijl mijn pakket dus waarschijnlijk nog niet eens ingepakt is :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:43

Marije_1997 schreef:
En alles word steeds erger en kan ook niet echt ergens terecht voor advies... Waarom nu, waarom. Ik wil geen beslissing nemen waar ik spijt van krijg.

Kom maar even bij tante Lee :knuffel:

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:44

xPabloBokt schreef:
Weer zo'n filmpje van een kat in een rolstoel met verlamde achterpoten, chronische nierziekte en darmen waar hij geen ontlasting mee binnen kan houden waardoor hij elke dag in bad gesleept wordt. Alles reacties zijn alleen maar "oooh" en "aaah" en "hij heeft de wil om te leven"

Dat heet instinct en overlevingsdrang en dat dier weet niet beter. Vind het oprecht zo vreselijk om te zien als mensen maar blijven aanmodderen met dieren die eigenlijk door hun aandoening geen natuurlijk gedrag meer kunnen vertonen. Die kat kan niet stoeien, niet springen, niet rondrennen, niet jagen.. vind het oprecht heel zielig -O- je moet toch niet alles willen redden.

Zo klaagmodus uit. :')

Helemaal mee eens.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:54

fleurtjeuh schreef:
Een kerstpakket.
T is een bbq pakket..
Met houtskool, aanmaakblokjes, chili chips, chili borrelnootjes en dat soort meuk.. en een bbq roker..
En hoe leuk is dit pakket voor mensen die op een appartement zonder tuin of wat dan ook wonen?

Wij barbecueën elke week wel, ook in de winter :j Is helemaal hip tegenwoordig. Maar voor mensen zonder tuin wel een raar pakket inderdaad.

Britta31 schreef:
Dat een gewone pyjama tegenwoordig een twosie word genoemd.

Hier viel ik laatst ook over, wat een idiotie _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:56

Maar de mensen die vaak bbqen hebben vast al een beter ding dat dit kleine onding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:57

Mijn schoonzus en zwager zitten in een programma, 'Seksengelen'. Nu hebben wij al jaren geen contact meer met ze maar ik vind dit echt heel zwaar voor m'n schoonouders. Niet dat ze sekswerk doet, maar m'n zwager zegt zulke heftige dingen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:05

MarcoBorsato schreef:
Mijn schoonzus en zwager zitten in een programma, 'Seksengelen'. Nu hebben wij al jaren geen contact meer met ze maar ik vind dit echt heel zwaar voor m'n schoonouders. Niet dat ze sekswerk doet, maar m'n zwager zegt zulke heftige dingen.

In welke hoedanigheid zittennze in dat programma? Als vrienden van 1 van die vrouwen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:28

Nee, zeker niet.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:40

fleurtjeuh schreef:
Een kerstpakket.
T is een bbq pakket..

Heb je je kerstpakket op je werk gekregen?
Iemand maakt m altijd open. Dus dan weet je wat erin zit.
Bevalt t niet, laat je m toch staan?

Bonnen kunnen ook tegenvallen!

Ik heb mn kerstpakket nog niet ontvangen.
Hoop op t zelfde als voorgaande jaren. Cash in t handje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:51

MarcoBorsato schreef:

Ik verduidelijk mezelf even, ze doet sekswerk en dat aspect van de serie vind ik niet zwaar voor m'n schoonouders.

Ze rijdt trouwens paard dus misschien zitten haar stalgenoten op bokt. Ik laat het hierbij.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 14-12-21 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:53

MarcoBorsato schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik corrigeer mezelf even, ze doet sekswerk en dat aspect van de serie vind ik niet zwaar voor m'n schoonouders, maar m'n zwager zegt schokkende dingen die ik betwijfel.

Moderatoropmerking:
privacy informatie verwijderd
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 15-12-21 00:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Privacy informatie verwijderd

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:54

Cowboy, kun je je bericht weghalen? Ik vind het niet veilig om dit te plaatsen. Ik pb je.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:57

MarcoBorsato schreef:
Cowboy, kun je je bericht weghalen? Ik vind het niet veilig om dit te plaatsen. Ik pb je.

Done.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:58

MarcoBorsato schreef:

Zag t deze net op tijd.

Alsnog, lijkt me idd erg moeilijk :\.