purny schreef:Negatief getest!!
Top!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Fijn Purny! Ik heb niets gezegd, maar zelf vond ik de test echt niet leuk. Ik ga liever voor bloedprikken
Citaat:Nee toch?
Er liggen op dit moment 2512 coronapatiënten in het ziekenhuis, 60 minder dan gisteren. Van hen liggen er 1905 in de klinieken en 607 op de intensive care. Gisteren waren er nog 612 IC-patiënten.
nos.nl
SusanH schreef:Ineke2 schreef:Fijn Purny! Ik heb niets gezegd, maar zelf vond ik de test echt niet leuk. Ik ga liever voor bloedprikken
Ik ook hoor. Misschien had ik iemand die het heel ruig deed maar vooral mijn neus vond ik geen pretje. Toen ik dacht verder erin gaat echt niet duwde ze nog even door. Of dat moet normaal zijn. Gelukkig niet teveel ervaring mee nog. Het is gelukkig wel heel snel voorbij.
En fijn purny negatief!
Sizzle schreef:Ondertussen worden er kippen geruimd vanwege influenza. Zo zie je maar weer dat pandemieen altijd op de loer liggen, zelfs als je er nog midden in zit.
Ineke2 schreef:Blussem schreef:Ik snap niet dat ze nog geen avond klok hebben ingevoerd in Rotterdam. Het zou alleen al goed zijn om de hoeveelheid vandalisme en illegale feesten terug te dringen.
O als je er zelf niet woont dan mogen nog strengere maatregelen van jou wel? Lekker makkelijk praten zo.
Ineke2 schreef:Voornamelijk door de woorden vandalisme en illegale feestjes. Dat vind namelijk echt niet alleen in Rotterdam plaats hoor.