Mijn eigen random gedachtes. Daar moest ik om lachen
Want hoe is het om op een giraf te rijden? Om iets van voren te kunnen zien moet je al scheef zitten om langs de nek te kijken. Met dat scheefzitten win je geen dressuurwedstrijd.
Heb mijn 'probleem'pony alleen kunnen afladen en ze liep heerlijk. Met dit weer naar een binnenbak kunnen is sowieso fijn en op de club les hebben van mijn eigen instructie ook
Gisteren een vriendin van vroeger die ik al jaren niet meer spreek een berichtje gestuurd omdat ik het zo tof vindt om te zien hoe goed ze het doet met haar bedrijf na alle tegenslagen die ze gekend heeft. Het berichtje sturen voelde al goed maar ik kreeg ook nog echt een hele dankbare reactie
Ik heb geen corona klachten meer en mag na ruim een week eindelijk het huis weer uit
Captain
Geplaatst: 28-09-22 09:07
Hond naar de opvang gebracht, dus die kan de hele dag lekker rond rennen met vriendjes, en hebben wij op woensdagen en vrijdagen lekker de hele dag vrij! Ook al het hele huis gestofzuigd en dat blijft nu lekker een dagje schoon ipv dat er na 5 minuten al weer overal haar ligt.
poes
Geplaatst: 28-09-22 13:16
Ging me laten vaccineren. Alle vrijwilligers waren weer super aardig en het was erg goed geregeld. En er stond een frietkraam! Dus lekker een frietje gestekt in het zonnetje, heerlijk!
maralyn
Geplaatst: 28-09-22 21:35
poes schreef:
Ging me laten vaccineren. Alle vrijwilligers waren weer super aardig en het was erg goed geregeld. En er stond een frietkraam! Dus lekker een frietje gestekt in het zonnetje, heerlijk!
Owwww wat een snoepie! Volgens mij een huismusje, juveniel/jongvolwassen mannetje. Te zien aan zijn gele mondhoeken die nog niet grijs zijn en hij lijkt ook nog wat overwegend bruine veertjes te hebben. Dit is een jong van deze zomer, hij is al even uitgevlogen maar nog niet volwassen. Lief dat jullie hem hebben geholpen!
daantjuhhh
Geplaatst: 28-09-22 22:26
poes schreef:
Hulde voor jou en je papa!!!
Vooral papa.
Ik ben echt als de dood voor dat gefladder. Maar zo in de hand van mijn vader vind ik het super schattig.
@Telpeva: Ja een musje inderdaad. Ik had geen idee of het een mannetje of vrouwtje was. Leuk om te weten dat het toch een hij is.