Vriend hier die gaat echt niet de deur uit zonder zijn haar te doen... hij is ook kalend en vind dat vreselijk, terwijl ik er echt niet mee kan zitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Als jij hem maar leuk vind. Daar draait het om uiteindelijk toch.
Ik denk dat de meningen over het uiterlijk van mijn vriend ook verschillen. Ik vind hem woest aantrekkelijk. En een moeder van een vriend vond dat ookhij ligt goed bij oudere vrouwen haha
renee16 schreef:Ik heb steeds gedacht dat er voornamelijk jonge bloempjes in dit topic zaten, maar gewoon mijn leeftijd (33)!!!
xJolien: Ik vind jou plaatje zeker niet stomHow You Doin??
Die versier 'truc' werkt ook nog echt
Olympia schreef:Ik heb wel eens een date gehad waarmee ik al vaker had afgesproken en die een avondje film kwam kijken en gewoon in zn chill outfit kwam en ik me helemaal opgetut..
Sindsdien ben ik er ook wel wat makkelijker in geworden.
Exitium schreef:renee16 schreef:Ik heb steeds gedacht dat er voornamelijk jonge bloempjes in dit topic zaten, maar gewoon mijn leeftijd (33)!!!
xJolien: Ik vind jou plaatje zeker niet stomHow You Doin??
Die versier 'truc' werkt ook nog echt
Valt mee, zit redelijk wat van onze leeftijd is me al opgevallen, en ook nog wel een aantal die een stukje ouder zijn.
Welke 'truc'? Volgens mij heb ik wat gemist
capopjekop schreef:Het scheelt ook wel dat jullie elkaar al een paar keer hadden gezien. In joggingbroek naar de eerste date zou ik wel een afknapper vinden.
Wij hebben toen idd ook afgesproken de eerste keer om allebei makkelijke hangkleren aan te doen. Anders had ik me niet durven vertoneninmiddels ben ik er aan gewend en loop ik wel vaker in trainingsbroek. Hier in de volkswijk zie je dat ook heel veel itt het dorp waar ik woonde
Ketly schreef:Iedereen heeft natuurlijk ook een andere smaak
Mijne loopt altijd in blousjes en nette truien, heb hem bijna nog nooit in joggingbroek gezienOngelofelijk sexy maar merk nu ook wel dat ik bijna nooit meer in joggingbroek loop
Exitium schreef:Colien, jij stiekeme meelezer!
Colien schreef:Exitium schreef:Colien, jij stiekeme meelezer!
Zo stiekem is dat niet hoor, soms post ik nog wel!
Mijn vriend heeft mijn joggingsbroek gekregen juistdie van hem was kapot, en de mijne was stiekem veel te groot, dus heb hem maar bij hem achter gelaten
Uhm vertelde ik laatst niet dat ik niet durf samen te wonen?Na het proefsamenwonen door omstandigheden kan ik jullie vertellen dat wij vrijwel zeker dit jaar nog de sleutel krijgen van ons eigen huisje
per toeval (onverwachts!! Again, ik zie een ritme in mijn leven met onverwachte dingen) is ons droomhuisje op ons pad gekomen voor een reële prijs, wij hebben elkaar aangekeken en uitgesproken dat we graag deze stap en avontuur samen aan willen gaan