Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:28

Zolang je zelf maar gelukkig bent met elkaar en elkaar aantrekkelijk vind!!
Vriend hier die gaat echt niet de deur uit zonder zijn haar te doen... hij is ook kalend en vind dat vreselijk, terwijl ik er echt niet mee kan zitten :=

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:28

capopjekop schreef:
Als jij hem maar leuk vind. Daar draait het om uiteindelijk toch.

Ik denk dat de meningen over het uiterlijk van mijn vriend ook verschillen. Ik vind hem woest aantrekkelijk. En een moeder van een vriend vond dat ook :') hij ligt goed bij oudere vrouwen haha

Haha, nu denk ik weer maar ik vind die van mij niet woest aantrekkelijk, of nouja hij is zeker aantrekkelijk maar op een andere manier. Haha als ie blauwe ogen had ^^

Joggingbroek bij mannen vindt ik ook niks, gewoon normaal. Leuk vest/trui goed gecombineerd met broek en schoenen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:30

Iedereen is toch op zijn manier aantrekkelijk? En smaken verschillen en dat is maar goed ook :j

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:32

Relaxed dat is zeker zo! Maar meer van ik weet dat er mannen zijn die knapper zijn, maarja ik ben zelf ook geen fotomodel dus dan ja. En iets aan hem vindt ik erg aantrekkelijk,

Denk toch zijn lach en ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:36

Er zijn altijd mannen die knapper zijn (en ook daar is dan niet iedereen het over eens) en die hebben meestal ook veel knappere vrouwen :+ Ik zou er dood onzeker van worden, terwijl ik helemaal niet onzeker ben aangelegd :n

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:37

Boeit mij dus echt niet hoe iemand erbij loopt. Joggingbroek, netjes, alles ertussen in. Zolang het geen nethemdje is en een boratstring :P ben zelf snel van joggingbroek lekker losjes voor thuis, :j heb hond kleding en wegga kleding ivm haar. Thuis bij voorkeur lekker makkelijk. Maar ben geen type ultra netjes fashion enz. Past me kwa model ook niet dat scheelt. _O-

Gv wisselt tussen joggingbroek en nettere broek al zijn die wel casual van smaak. Heel kort haar (tenminste wat er nog zit aan haar) dus die is snel klaar daarmee. :')

Een ding is wel duidelijk gv kan kwa vrouw veel knapper vrouwelijks sexier enz krijgen. Ik ben en blijf een plompe lompe kabouter. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:38

Het boeit mij ook niet hoe iemand erbij loopt, maar als je hebt afgesproken kun je je toch even fatsoenlijk kleden en een beeeetje je best doen? Zoals Olympia ook had, zij opgetut en hij in zijn joggingbroek, beetje jammer..

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:44

Een beetje leuk gekleed vind ik ook wel belangrijk. Hoeft niet altijd maar hij moet wel een beetje met zijn tijd mee. En de mijne doet Dat! Tijdens onze eerste date had hij even mijn zondagse grote xxxl mannentrui aan omdat mijn verwarming kuren had. Stond m fantastisch (nou is het bij mij ook een soort jurk) en weer eens het omgekeerde van in het shirt van je vriendje lopen :') Volgens mij matchen we ook wel goed; laatst kwam een wildvreemde vrouw op ons af omdat ze moest zeggen dat we zo'n leuk setje zijn <3

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:53

renee16 schreef:
Ik heb steeds gedacht dat er voornamelijk jonge bloempjes in dit topic zaten, maar gewoon mijn leeftijd (33) :D !!!
xJolien: Ik vind jou plaatje zeker niet stom <3 How You Doin??

Die versier 'truc' werkt ook nog echt _/-\o_

Valt mee, zit redelijk wat van onze leeftijd is me al opgevallen, en ook nog wel een aantal die een stukje ouder zijn. :)

Welke 'truc'? Volgens mij heb ik wat gemist :')

Olympia schreef:
Ik heb wel eens een date gehad waarmee ik al vaker had afgesproken en die een avondje film kwam kijken en gewoon in zn chill outfit kwam en ik me helemaal opgetut.. :')

Sindsdien ben ik er ook wel wat makkelijker in geworden.

Dat vind ik dan ook wel weer humor :')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:57

Nou ja blijkbaar waren we in het stadium dat je dus bij elkaar in je kloffie op de bank kon zitten :+

Maar later hebben we er wel om kunnen lachen :)) hij dacht juist trek wat makkelijks aan dat hangt lekkerder om de bank als je film kijkt.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:59

Dat zit ook veel lekkerder :D

Colien, jij stiekeme meelezer! >;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 14:00

Vriend en ik zitten thuis vaak in onze chillkleren op de bank, hij zou het liefst altijd in zijn (nette) joggingbroek lopen :+ Maar vind het ook wel weer leuk om als we dan weggaan me wel wat op te tutten.

Toen wij een filmdate hadden bij hem thuis hadden we alvast afgesproken dat we lekker ala ma tokkie zouden, lekker comfortabel :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 14:02

Het scheelt ook wel dat jullie elkaar al een paar keer hadden gezien. In joggingbroek naar de eerste date zou ik wel een afknapper vinden.

Wij hebben toen idd ook afgesproken de eerste keer om allebei makkelijke hangkleren aan te doen. Anders had ik me niet durven vertonen :') inmiddels ben ik er aan gewend en loop ik wel vaker in trainingsbroek. Hier in de volkswijk zie je dat ook heel veel itt het dorp waar ik woonde

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 14:04

Mijn vriend zijn enige joggingsbroek heb ik al 3 jaar geclaimd. Hij heeft ook 1 spijkerbroek, verder allemaal nette broeken en altijd een overhemd.

Maar ik houd van lekkere truien en fijn zittende shirts haha.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 14:11

Exitium schreef:
renee16 schreef:
Ik heb steeds gedacht dat er voornamelijk jonge bloempjes in dit topic zaten, maar gewoon mijn leeftijd (33) :D !!!
xJolien: Ik vind jou plaatje zeker niet stom <3 How You Doin??

Die versier 'truc' werkt ook nog echt _/-\o_

Valt mee, zit redelijk wat van onze leeftijd is me al opgevallen, en ook nog wel een aantal die een stukje ouder zijn. :)

Welke 'truc'? Volgens mij heb ik wat gemist :')

https://www.youtube.com/watch?v=dc2Z7CL4Cv0

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 14:49

capopjekop schreef:
Het scheelt ook wel dat jullie elkaar al een paar keer hadden gezien. In joggingbroek naar de eerste date zou ik wel een afknapper vinden.

Wij hebben toen idd ook afgesproken de eerste keer om allebei makkelijke hangkleren aan te doen. Anders had ik me niet durven vertonen :') inmiddels ben ik er aan gewend en loop ik wel vaker in trainingsbroek. Hier in de volkswijk zie je dat ook heel veel itt het dorp waar ik woonde

Klopt zeker :j Weet niet hoe vaak we elkaar al gezien hadden toen, keer of 4/5 denk ik. Op een eerste date zou ik het echt een afknapper vinden.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:42

Haha oh thuis mag je dragen wat je wilt :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:45

Ketly schreef:
Iedereen heeft natuurlijk ook een andere smaak :D

Mijne loopt altijd in blousjes en nette truien, heb hem bijna nog nooit in joggingbroek gezien :o Ongelofelijk sexy maar merk nu ook wel dat ik bijna nooit meer in joggingbroek loop :+

Ik vind de juiste joggingbroek juist echt heel sexy _O- Hier gister echt zo'n extreme chill dag gehad met date/vriend en toen gingen we even boodschappen doen in joggingbroek, stond aan het begin van gangpad en hij aan het eind en ik stond nog net niet te kwijlen :') Maar dan niet zo'n baggy ding, dit idee is oké:

Afbeelding

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:54

Och mijn date is ook niet lelijk hoor... ;) Het kalende plekje bovenop z'n hoofd ben ik net te klein voor om regelmatig te kunnen zien en met is ie ook leuk.

Alleen paasei druk nu dus tja... Ehm... wanneer komt date 2? Nou ja waarschijnlijk vrijdagavond al. _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:12

Exitium schreef:

Zo stiekem is dat niet hoor, soms post ik nog wel!

Mijn vriend heeft mijn joggingsbroek gekregen juist :') die van hem was kapot, en de mijne was stiekem veel te groot, dus heb hem maar bij hem achter gelaten

Uhm vertelde ik laatst niet dat ik niet durf samen te wonen? :o Na het proefsamenwonen door omstandigheden kan ik jullie vertellen dat wij vrijwel zeker dit jaar nog de sleutel krijgen van ons eigen huisje :o per toeval (onverwachts!! Again, ik zie een ritme in mijn leven met onverwachte dingen) is ons droomhuisje op ons pad gekomen voor een reële prijs, wij hebben elkaar aangekeken en uitgesproken dat we graag deze stap en avontuur samen aan willen gaan :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:28

Één van mijn laatste dates kwam op onze eerste date ook in een joggingbroek, zo’n korte. En een oud shirt. Verschrikkelijk := Het was ook direct de laatste date. Zat ik dan, m’n mooiste spijkerbroek, leuk shirtje, haren netjes, make-upje, etc.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:28

Colien schreef:
Exitium schreef:

Mijn vriend heeft mijn joggingsbroek gekregen juist :') die van hem was kapot, en de mijne was stiekem veel te groot, dus heb hem maar bij hem achter gelaten

Uhm vertelde ik laatst niet dat ik niet durf samen te wonen? :o Na het proefsamenwonen door omstandigheden kan ik jullie vertellen dat wij vrijwel zeker dit jaar nog de sleutel krijgen van ons eigen huisje :o per toeval (onverwachts!! Again, ik zie een ritme in mijn leven met onverwachte dingen) is ons droomhuisje op ons pad gekomen voor een reële prijs, wij hebben elkaar aangekeken en uitgesproken dat we graag deze stap en avontuur samen aan willen gaan :o

Wat leuk! Gefeliciteerd! Geniet ervan :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:32

Wat leuk Colien .

Ik heb een help moment... Ik had op Tinder en op de app ook een gast van mn werk. Wel heel andere locatie dan ik werk.. zie ik dat ik in januari samen met hem cursus heb... uhhhh

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 01:02

Colien schreef:
Exitium schreef:

Maar je had al een tijdje niet gepost, en dan wel stiekem op WhatsApp beginnen!

Tinder mag me niet meer, krijg nu continu 'check back later for new people' te zien :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 08:49

Wat leuk colien, gefeliciteerd met deze stap!! :D