3 weken vrijgezel is wel erg kort ja.. maar ik mag er niks van vinden want zat vrijwel meteen na mijn break up op tinder
na een relatie van een half jaar vind ik het best kunnen hoor, na 3 weken weer "op zoek". Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
na een relatie van een half jaar vind ik het best kunnen hoor, na 3 weken weer "op zoek".

Als verpleegkundige (in opleiding) heb ik een zwak voor dokters.
nooit verwacht iets serieus te vinden
Maar ik ben wat jonger natuurlijk.
heb wel eens gehad dat ze weer naar exen wilden ofzo

Dat komt me akelig bekend voor
de hele mail gelezen, en daarna werd het heel snel heeeeeeel vaag.
Niets aan gemist dus

Was 2 weken terug op stap met een vriendin, en hij stuurde dat hij ook in Leeuwarden was en of ik zin had om een drankje te doen, maar tegen de tijd dat we er waren wilden zijn vrienden net weg dus heb hem niet meer gezien. Contact verwaterde ook wat, maar toen zat ik vanochtend eens tussen mijn matches en zag ik hem weer staan, dus gevraagd of hij vrijdag toevallig ook weer naar Leeuwarden ging omdat ik weer op stap ging
Na wat logistiek plannen maar afgesproken dat ik zaterdag naar hem zou gaan omdat hij eerst tot 21.00 moet werken. Ben benieuwd! Veel meer dan zijn studie weet ik ook nog niet haha. Jibbel schreef:Toch is het wel gek. Kom ik daar aan als 3 jaar vrijgezel na een relatie van 10 jaar. Hij 3 weken vrijgezel na relatie van max. half jaar.. Maar ja, wie weet heeft hij daarvoor wel een langere relatie(s) gehad. Dat heb ik allemaal nog niet gevraagd. Komt nog wel.