ElineS schreef:siskeh schreef:Stille meelezer tot nu toe geloof ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verzenden 10x makkelijker vind, makkelijker dan op iemand wachten op een bepaald tijdstip.(En wat daar allemaal bij "mis" gaat)
Overigens zag ik een aantal mensen die vinden dat ze onzinbiedingen krijgen op dingen, eerlijk gezegd ben ik inmiddels ook zo'n iemand, regelmatig zie ik advertenties met niets, behalve bieden, en in de meeste gevallen doe ik een klein bod(met nog ruimte voor mezelf om te verhogen) maar waarvan ik absoluut niet verwacht het te krijgen, en als dan de reactie is:is prima wanneer kom je halen? Tja, dan ben ik toch gek dat ik "realischer" ga bieden![]()
Nu zijn dit veelal wel merkloze dingen, maar alsnog, het is zo moeilijk in te schatten wat iemand er voor wil hebben...
Precies. Ik bied ook soms best laag op dingen die leuk zijn, maar wat ik niet perse hoef. Verwacht het niet te krijgen. Zo wel, mooi. En inderdaad, afgelopen zondag een tweedehands loungeset opgehaald voor... 60 euro! En daarom dat ik het dus wel doe. Je kan gewoon nee reageren op lage biedingen of een bieden vanaf instellen. Want mensen willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik ook. En wie niet waagt, wie niet wint, dus ik waag het dan soms.
Hier hetzelfde idee hoor! Wie niet waagt wie niet wint tenslotte....