Wat zijn de voorspellingen voor de rest van de dag? Volgens mij gaat het aan limburg weer voorbij terwijl we hier toch echt wel wat afkoeling kunnen gebruiken. Strakblauwe lucht, 26 graden en nog geen 10 uur.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:De 'after-party' van die fantastische rolwolk (toch?) in Lelystad. Hier viel trouwens amper regen en ik zit echt dicht in de buurt bij Mer.
[ [url=m/Oam8by.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LiSMEF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een bizarre luchten...en dat zo op de vroege ochtend.
drawerlover schreef:stuur die Shelf enzo even hierheen
Pluizebolpum schreef:De 'after-party' van die fantastische rolwolk (toch?) in Lelystad. Hier viel trouwens amper regen en ik zit echt dicht in de buurt bij Mer.
drawerlover schreef:Pluizebolpum schreef:De 'after-party' van die fantastische rolwolk (toch?) in Lelystad. Hier viel trouwens amper regen en ik zit echt dicht in de buurt bij Mer.
Of whalesmouth, of asperatus undulatus.
Ik denk de tweede. Vergelijk maar eens:
[ Afbeelding ]
TessaVB schreef:Het was dus kennelijk een windhoos waar ik me vanochtend om 6.30 in bevond.ik ben gillend m'n kamer uitgerend
die rij bomen is mijn uitzicht: http://nos.nl/artikel/2112967-bomen-afg ... kelen.html
drawerlover schreef:Magda_90 dat ben ik niet. Ik lees alles. Maar ik reageer er niet op omdat ik toch weet dat ik verkeerd reageer in jullie ogen en dat veroorzaakt ruzie
Mooi gribaldi