Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:16

Blue_flower schreef:
Grease schreef:
via Liesje1611 kwam ik bij de webwinkel terecht! :D het heet treasure islands :) en helemaal niet duur! :)

Ben wel benieuwd hoe die croptop/bh past en welke maat + bh maat je hebt. Aangezien er one size bij staat :)

Ik ben ook benieuwd. maar het komt indd vaak uit china en dat zijn kleine maatjes, ik heb zelf ook cup A. dus ik hoop het! en die croptop verwacht ik ook een S/M.. precies wat ik ook moet hebben :) als ik L zou hebben zou ik dat nooit bestellen haha

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:17

En wat voor onderbouwing hoort daar bij?

Mijn moeder zijn ook een hartverlamming krijgen en oma zou er al helemaal in blijven denk ik :+ het past ook helemaal niet bij me.
Gelukkig zijn we allemaal anders

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:21

Ik vind dat topje echt zo super gaaf! Gewaagd, ik houd daar wel van. Met grote tietjes zou ik hem echter niet mooi vinden. Want je draagt hem zonder bh toch? Met een goede combi zijn dat soort truitjes awsome
Discopants zijn sowieso tof :)

En inderdaad, de meiden die het even minder hebben: knuffel van mij :(:)

Ik heb inderdaad tijdje terug die foto naar hun gestuurd haha, houd wel van meningen en smaken van andere testen. Ik wilde het wel eens uitproberen en wie weet houd ik er leuke tips aan over. Tot nu toe zijn ze nog best lief haha!! Die pagina kan best bitchy zijn :P
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 01-03-15 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:22

GQMMS, ik vind je outfit wel tof! maar ik zou het wel aandoen bij oud en nieuw of een feestje, chique iets

sterkte met de relatie shizzle CCCC ;(

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:23

Net wat jullie zeggen, gelukkig zijn wij allemaal anders. En dat maakt de wereld ook mooier!

Maar even tussendoor, ik woon in de achterhoek in een dorp dat bekent staat als het grootste boerengehucht ooit :P ik heb alleen niks met t dorp en zij ook niet met mij, goh Hoe zou dat komen:')

@elkee tnx!ik zou hem ook nooit dragen als ik een grote cupmaat hadden, 'gelukkig' heb ik niet zoveel

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:23

Stille meelezer plaatst even een stipje

DewiRox

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:39

Sterkte met alle shopdrang wegens emoties.

Ik heb woensdag een dagje vrij. Denk dat ik even lekker in Amsterdam ga neuzen. Ben wel benieuwd naar de Topshop! :)
Misschien ook maar even kijken voor nikes. Al hebben ze bij de invito ook wel erg leuke schoenen!

GQMMS: ik vind je topje ook iets te. Maar ik zou me er zelf ook niet comfortabel in voelen zo zonder bh. Veel te bloot. Daarnaast zouden ze me echt keihard uitlachen thuis en zou opa mijn zijn trui aan laten trekken. Maar super als je het wel kan/wil dragen ;)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:48

Ik vind het topje inderdaad ook ontzettend tof! Zou het zelf niet durven helaas. Zeker niet naar een verjaardag van mijn oma :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 00:14

ik vind hem echt stoer haha! zou het met uitgaan miss wel aandurven, maar preutse gurl hier dus wss nee :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 00:50

GQMMS schreef:
Vandaag hadden wij een 'feestje', mijn oma was jarig.

Hahaha, ik moest hier echt even om grinniken :+ de reactie van m'n eigen oma inbeeldend, die had waarschijnlijk een hartaanval gekregen :')

Zou de top zelf nooit dragen, te veel bloot naar mijn mening. Maar als jij je er prettig in voelt, vooral doen :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 07:53

Ik vind m heel tof :) :j

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 08:17

Roos, je Roshe Run-collectie <3

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 08:58

xRoosss schreef:
GQMMS schreef:
Vandaag hadden wij een 'feestje', mijn oma was jarig.

Hahaha, ik moest hier echt even om grinniken :+ de reactie van m'n eigen oma inbeeldend, die had waarschijnlijk een hartaanval gekregen :')

Zou de top zelf nooit dragen, te veel bloot naar mijn mening. Maar als jij je er prettig in voelt, vooral doen :j

Mijn oma is war dat betreft best wel modern,al is ze al 86. Ze vind t belangrijk dat ieder zichzelf is en zich kleed zoals je wil. Mijn jongste nichtje loopt dan ook met 2 verschillende sokken bijvoorbeeld :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:08

Sterkte voor de meisjes met gebroken harten!

Elke, ik had je ook al gespot inderdaad :j leuk hoor.

Ik vind ook dat iedereen gewoon moet dragen wat ze zelf leuk vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:15

Ik vind de top ook wel leuk maar niet voor mezelf. Iets met leeftijd enzo :+ en in onze stad trek je daarmee ook enorm fout volk aan.

Alle dames die er nood aan hebben, dikke knuffel!

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:17

_lisaah schreef:
hoooii

ik heb een vraagje,
ik had laatst dit jurkje besteld:
http://www.hm.com/nl/product/27791?arti ... le=27791-A
echt verliefd op die jurk, alleen hij was veelste kort en ik heb liever geen lage rug want dat sloot gewoon niet mooi aan
al een tijdje opzoek naar zo'n soortgelijk jurkje zonder open rug maar helaas kan ik niets vinden,
weten jullie misschien zo'n soortgelijk jurkje?

niemand?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 10:31

Lisa, al bij Nelly gekeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:53

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:02

Nee, sorry. Vind de jasjes van H&M meestal niet fijn vallen, maar da's natuurljk afhankelijk van je lijf :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:10

heb normaal 36 maar bij dat jasje 38

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:40

Afbeelding
2 truien en een bikini topje uit de sale besteld :+ En dat jurkje vd nieuwe collectie...

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:44

Halloo, ik meld even als het mag :j

Ik heb dit soort handschoenen geërfd. Maar nu zoek ik deze eigenlijk nieuw, maar ik weet niet waar ik ze zou kunnen vinden voor een normale prijs...

edit: ow mijn foto's staan hier niet maar zijn wel geupload..

Ik bedoel zeg maar van die ouderwetse leren autorijd handschoenen. Waarbij de knokkels en de handrug openzijn...

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:55

Geen ervaring met dat jasje Rebecca!
Doubtless: leuke spullen! Vind vooral het jurkje erg leuk! Van de H&M?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:55

LidyK97 schreef:
heb normaal 36 maar bij dat jasje 38

Ja ik twijfel een beetje.. ik heb 2 leren jasjes van de h&m, hetzelfde model als deze, maar dan de 2012 versie en die heb ik in 36 en zit net iets te krap, en ik heb een nep leren jasje uit 2014 van h&m in maat 38 en die vind ik net wat te ruim zitten. Denk dat ik ze beide bestel en dan maar ga kiezen welke het beste zit haha.

Leuke dingen Laura! :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:08

Ik zit ook altijd tussen maten in bij de H&M Rebecca, dan doe ik het inderdaad ook altijd zo :P
Makkelijk zat dat retour sturen.

Weet iemand hoe die super stretch broeken qua lengte vallen? Wisselt de lengte erg per maat?
http://www.hm.com/nl/product/30919?arti ... ariant=032