Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:53

justdiesel schreef:
Ik zet er ook wel ooit een afbeelding van google bij als ik zelf er geen foto van heb.
Maar als mensen dan vragen om een foto kan je toch normaal reageren......
Mafkezen....

Ik heb er ook weer eentje hoor, zou om half 11 spullen komen halen.
Je raad het al, niemand gezien!
Zit je dan voor thuis te wachten terwijl je ook andere dingen had kunnen doen.

Met het nemen van de afbeelding van Google breek je ook de rechten van de fotograaf hoor.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:03

Hoi!
Ik meld me ook even. Heb echt het raarste emailtje ooit gehad :+ Ik bied mij als oppas aan voor kinderen. Ik heb het even geciteerd:

Ik ben baby (NAAM) en ben een wat grotere baby van 31 jaartjes die dolgraag is baby wil zijn bij een lieve oppas of mama. Ik schaam me er onwijs voor en weet ook niet hoe ik er aan kom maar af en toe wil ik dus even baby zijn. Ben voor de rest een doodnormale jongen alleen heb ik dus die behoefte. Zou dus heel graag baby bij je willen zijn en als baby van 12 maandjes behandeld worden. Dus flesje geven,spelen,voeren,voorlezen,schone luier (alleen plasje) etcetc alles het zelfde als bij een echte baby alleen ben ik dan ietsjes groter. Ik hoor wel of je interesse hebt of nog een foto wil. Vergoeding is 30,- per uur.

Knuf van babytje

Qimm

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:06

Holy oliebol :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:07

@maureen95
Ik zou vragen of hij niet toevallig een nulletje is vergeten :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:08

OOOOH MY GOOOOD!!! NEEE!!! _O-

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:20

Oh ja.. herkenbaar.. die heb ik ook wel eens gehad ja

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:29

:')

Vooral bij het stuk van de luier verschonen had ik al iets van NEE dat ga ik dus niet doen. Die wilt alleen maar dat ik aan zn piemel zit ofzo.
Mijn vriend ging ook helemaal stuk. Die zei zovan moet je doen! Verdient lekker. Maar needankje _O-

Ik heb teruggestuurd dat ik niet van baby's hou en dat het niet gaat werken

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:57

maar eerlijk is eerlijk er zijn er maar weinig die € 30,- per uur krijgen voor oppassen :P

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:04

Maureen95 schreef:
Hoi!
Ik meld me ook even. Heb echt het raarste emailtje ooit gehad :+ Ik bied mij als oppas aan voor kinderen. Ik heb het even geciteerd:

Ik ben baby (NAAM) en ben een wat grotere baby van 31 jaartjes die dolgraag is baby wil zijn bij een lieve oppas of mama. Ik schaam me er onwijs voor en weet ook niet hoe ik er aan kom maar af en toe wil ik dus even baby zijn. Ben voor de rest een doodnormale jongen alleen heb ik dus die behoefte. Zou dus heel graag baby bij je willen zijn en als baby van 12 maandjes behandeld worden. Dus flesje geven,spelen,voeren,voorlezen,schone luier (alleen plasje) etcetc alles het zelfde als bij een echte baby alleen ben ik dan ietsjes groter. Ik hoor wel of je interesse hebt of nog een foto wil. Vergoeding is 30,- per uur.

Knuf van babytje

Ik heb ooit eens een stukje op tv gezien van mensen die zich inderdaad graag baby willen voelen een paar uur per dag. Dus het is echt een bestaande 'fetish'. Volgens mij niet eens sexueel bedoeld. Maar ik snap zeker dat je even raar opkijkt bij zo'n mailtje zeg. Verwacht je ook niet. :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:09

Ik zou ook wel 30 euro willen krijgen voor oppas ja := Ik had eigenlijk om een foto moeten vragen. Als hij er nou mocht wezen en ik hoefde niet zijn luier te verschonen had ik het misschien wel gedaan _O-
Ik heb verder geen ervaring met baby's oppassen dus kan ik hem mooi als referentie gebruiken als ik een keer op een baby wil oppassen _O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:10

Maureen95 schreef:
Hoi!

Knuf van babytje

:') :') :')

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:26

@Zoe, ik zet er dan wel altijd bij dat het om een afbeelding via google gaat.

Wat een gek die baby, je hebt echt rare mensen op de wereld.......

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:30

Dan nogsteeds. Tenzij je toestemming hebt van de fotograaf mag je die foto niet gebruiken

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:33

Dat kan, maar dat is het risico van iets op internet zetten he.
Het is ook niet zo dat ik heel vaak zoiets doe, komt zelden voor want vind een eigen foto veel fijner.
Maar ook die van mij komen dan op internet en kunnen gebruikt worden.....

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:38

justdiesel schreef:
Dat kan, maar dat is het risico van iets op internet zetten he.
Het is ook niet zo dat ik heel vaak zoiets doe, komt zelden voor want vind een eigen foto veel fijner.
Maar ook die van mij komen dan op internet en kunnen gebruikt worden.....

Helemaal niet het risico van op internet zetten. Sorry dit is offtopic, maar ik word erg boos van mensen die denken dat ze zomaar foto's kunnen stelen omdat ze op internet staan daar rusten gewoon rechten op hoor.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:41

even een voorbeeld van wat ik gebruik

Afbeelding

Van niemand een persoonlijke foto dus, ik denk dat we een beetje elkaar verkeerd begrijpen met wat ik via google van internet af haal

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:36

Hier nog altijd niks gehoord van de bieder. Heb het bod maar verwijderd.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:07

Heb hetgeen vandaag opgehaald zou worden maar weer van gereserveerd af gehaald, mochten die mensen alsnog reageren kunnen ze het binnen 3 dagen ophalen anders gaat het naar een ander.
Blijf niet wachten.....
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 17-12-15 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op een verwijderd bericht weggehaald.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:08

Maureen95 schreef:
:')

Vooral bij het stuk van de luier verschonen had ik al iets van NEE dat ga ik dus niet doen. Die wilt alleen maar dat ik aan zn piemel zit ofzo.
Mijn vriend ging ook helemaal stuk. Die zei zovan moet je doen! Verdient lekker. Maar needankje _O-

Ik heb teruggestuurd dat ik niet van baby's hou en dat het niet gaat werken

Nee dat is het niet. Er zijn gewoon echt volwassenen (meestal mannen) die echt op deze manier gepamperd willen worden.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:10

Ik snap niet wat daar nou zo fijn aan is om als 30 jarige een baby te zijn :=

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:11

Ik zou wel weer een keer kind willen zijn zodat ik weer een keer heerlijk door mijn moeder geknuffeld kon worden, ze is nu al 5 jaar dood en dat mis ik enorm!
Maar zo extreem als van die baby, gadver...... :Y)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:11

Ach, je hoeft het toch ook niet te snappen? Ieder zijn ding.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:13

Nouja. Ik vind het wel interessant wat er in die man zijn gedachte zit om een baby te willen zijn. Maar ik zal erover ophouden aangezien dit een marktplaatstopic is :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:21

Sammie schreef:
Nee dat is het niet. Er zijn gewoon echt volwassenen (meestal mannen) die echt op deze manier gepamperd willen worden.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :')

Ik vind het zo bizar dat mensen dit opzoeken via Marktplaats, zijn daar geen normale fetisj-achtige sites voor?? Via Marktplaats is toch zooo genant!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:22

Janine1990 schreef:
Sammie schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :')

Ik vind het zo bizar dat mensen dit opzoeken via Marktplaats, zijn daar geen normale fetisj-achtige sites voor?? Via Marktplaats is toch zooo genant!

Ja die zijn er. Er is alleen vaak meer vraag dan aanbod, en zoals je ziet is dit soort mannen niet allemaal even sociaal handig. Ook op fetish sites knappen vrouwen daarop af, waardoor mannen hun heil zoeken in marktplaats.