Ja goede reis gehad. vlucht duurde lang. Nu slapen en morgen weer genieten. Hotel is prima, maar geen 5* waard helaas. En geen stad op loop afstand helaas.
Lekker??? Nee joh! Het wordt warm en bewolkt... Dat betekent... Benauwd! Dan maar beter de droge hitte van Turkije. (al zou ik eerder de andere kant op gaan... )
'k Begrijp je wel Ik moet ook altijd de koffer voor mijn man inpakken , die vergeet ook altijd van alles
Rienn
Geplaatst: 04-09-13 09:09
Shirley schreef:
27 graden is nog te doen, dan kun je nog wat activiteiten ontplooien Of heb je alleen een lig- en luiervakantie ?
Vanmiddag zal het wel weer rond de 36 graden worden, wind is minder dan gisteren en dat merk je gelijk. We hebben wel echt een lig-en-verder-doen-we-niets-vakantie. Op het duiken van mijn vriendje na. Zaterdag gaan we wel naar de markt in bodrum zelf.
Rienn
Geplaatst: 04-09-13 09:10
Shirley schreef:
Ben je je vriendje vergeten ????
'k Begrijp je wel Ik moet ook altijd de koffer voor mijn man inpakken , die vergeet ook altijd van alles
Het zal je gebeuren.
Hij zegt tegen mij: vergeet je zonnebril niet! Vergeet je deo en geurtjes niet! Wat vergeet ie zelf.
Ik kan niet wachten tot het zondag weer 22 graden is hier. Vandaag word het hier rond de 24/25 dat is nog net te doen. Maar morgen 28 en overmorgen 29 gatver!