Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
birte schreef:Ik plak ook nog gewone postzegels, en als je net aan pakketjes verstuurd door de brievenbus kun je ook beter gewone zegels plakken,
maar je kunt ook kerstzegels plakken, gewoon het zelfde aantal zegels plakken als normaal
Wolkje schreef:birte schreef:Ik plak ook nog gewone postzegels, en als je net aan pakketjes verstuurd door de brievenbus kun je ook beter gewone zegels plakken,
maar je kunt ook kerstzegels plakken, gewoon het zelfde aantal zegels plakken als normaal
Nee, kerstzegels zijn alleen bedoeld voor normale brieven en kerstkaarten.
Boven de 50 gram moet je het normale tarief erop plakken.
Wolkje schreef:birte schreef:Ik plak ook nog gewone postzegels, en als je net aan pakketjes verstuurd door de brievenbus kun je ook beter gewone zegels plakken,
Nee, kerstzegels zijn alleen bedoeld voor normale brieven en kerstkaarten.
Boven de 50 gram moet je het normale tarief erop plakken.
Wolkje schreef:Kitty1985 schreef:Of ik nou 5 gewone postzegels plak of 10 kerstzegels. Als het bedrag maar klopt.
Ah zo bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde dat wanneer je er anders 10 gewone zegels op zou plakken er nu 10 kerstzegels op ging plakken, en dus ook voor half geld pakketjes verstuurde.
Jadeleigh263 schreef:Postzegels zijn nu al 66 cent ooit was dat 39 cent
VOor de zomer betaalde ik nog 56 cent per zegel en ik schrok me toen al dood
We gaan al snel richting een euro en de service is nog steeds flut. Dure kerstkaarten worden het dus
Enigste voordeel is postzegels blijven hun waarde houden dus als je ze nu koopt en ze verhogen de prijs mag je ze nog gewoon gebruiken
birte schreef:Waarschijnlijk staat je andere zadel nog bij de tnt, had ik een hele tijd terug ook.
van 1 verzender kwamen er 3 grote dozen mijn kant op, 2 kwamen netjes op de goede dag aan, de 3e pas een dag later, op de codes kon ik zien dat ze echt tegelijk zijn aangeboden maar de tnt er gewoon weeer een zooitje van gemaakt had.
upendo schreef:Wat doen jullie als je iets niet verkocht hebt maar het die prijs wel echt waard vindt?
Ik vind het erg lastig.. Wil het eigenlijk kwijt maar vind het zonde om het voor veel minder weg te doen..