Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Winged schreef:Vandaag krijg ik mijn nieuwe diepvries (hurray!). Tijdvak 9 tot 12. Ja. Het is nog geen 11 uur, maar waarom zit ik toch altijd met leveringen aan het einde van een tijdvak
Herkenbaar! En irritant, want je zit de hele tijd klaar en te wachten. Hopelijk komt die snel
rien10 schreef:Toeslagen zijn ondoorzichtig. Een klant moet huurtoeslag terugbetalen en had daar totaal niet op gerekend. Triest, hardwerkende ondernemers die ook met Corona de dupe waren.
Weg met dat systeem van toeslagen. Niemand een toeslag, iedereen een loon waarvan hij kan leven!
Biebz schreef:Fearn schreef:Er zijn hier al zeker 4 maanden wegwerkzaamheden in de straat.. elke ochtend van elke doordeweeksedag lawaai vanaf 7 uur smorgens.. eerst waren ze de weg aan het openbreken, toen was dat eindelijk af en toen gingen ze huizen renoveren. Eerst 1, toen 3 en nu 4 tegelijk...
Kan ik ergens een klacht indienen?ik kan nooit een keer rustig wakker worden
Oh verschrikkelijk!
Hier juist iets tegenovergesteld![]()
Vanaf juni zijn ze bezig met het renoveren van de flat. Zou ongeveer 8 weken duren.
Volledig balkon moest leeg ivm van die hijsbakjes die langs kwamen en ze er moesten zijn.
Wij hadden vlonder vloertje, alles afgezet met Kattennet ivm met de katten. Grote hangstoel er staan.
Dat staat allemaal dus al vanaf juni binnen. Amper (niet gezellig, is nu immers 1 kale betonnen stuk) buiten kunnen zitten. Katten niet naar buiten gekund deze zomer.
Balkon is ondertussen bijna klaar (gebeld, maar mogen nog niks terug plaatsen want er moet nog wel wat gebeuren..)
Aan de voorkant is dus nog helemaal niks gebeurd...
Maar als ik hun werk schema bekijk![]()
08:00 - 09:00 zie ik ze aan het werk
09:00 - 10:00 zie ik ze pauze houden bij de keet
10:00 - 11:30 zie ik ze werken
11:30 - 12:30 pauze
12:30 - 14:30/15:00 zie ik ze werken
En na 15:00 gaat iedereen naar huis..
En maar klagen dat ze eigenlijk al ergens anders aan het werk moeten....
Bellen komen we ook niet echt verder mee.
Maar heb mij behoorlijk geërgerd dat ik hierdoor de hele zomer niet echt gebruik heb kunnen maken van mijn balkon
Merlen schreef:Dit kan ook weer bij het lijstje:
Dochter die mijn auto in bruikleen heeft,heeft schade gereden vandaag.
Deur achteraan en rechter achterflank helemaal kapot.
Ik ben zo kwaad.
Ze had,volgens eigen zeggen,te kort uit de garage gedraaid.
Ik ben zo zuinig op die auto geweest.Hij is al wat ouder maar was in perfecte staat met weinig km's en heel goed onderhouden.
Dat is al de derde keer schade dit jaar alleen al.Deukje in de voorbumper die zij heeft gemaakt niet meegerekend.