Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Ondermeer auto’s die doorrijden en fietsers die de haaientanden negeren want ‘rotonde dus voorrang’. Wat uiteraard niet klopt)
Caira schreef:De bouw die om 6.15 begon, rot op zeg, jullie doen maanden niets en nu opeens moet het zo achterlijk vroeg?
Mywishmax, wat onwijs vervelend zeg. Je kunt deze maand een maand gratis AH laten bezorgen, misschien helpt dat?
Zebrastreep schreef:Mijn buurman wat een kneus is dat zeg. Staat met zijn neus boven op de mannen die glasvezel aan het aanleggen zijn. Doet hij altijd als er maar iets gebeurd rondom zijn huis want hij weet alles zo goed![]()
Sorry maar ik heb hardop gelachen wat hij ook zag maar het is echt een eerste klas mafkees
denisesilver schreef:Kom zojuist van de POH vandaan. Enkel mijn vader vraagt hoe het was en wanneer ik zeg dat ik een doorverwijzing heb naar de psycholoog () blijft het stil. Jullie zeiden toch ook dat ik hulp moest zoeken??
Hilary schreef:Zebrastreep schreef:Mijn buurman wat een kneus is dat zeg. Staat met zijn neus boven op de mannen die glasvezel aan het aanleggen zijn. Doet hij altijd als er maar iets gebeurd rondom zijn huis want hij weet alles zo goed![]()
Sorry maar ik heb hardop gelachen wat hij ook zag maar het is echt een eerste klas mafkees
“Zoooo buurman! Nieuwe baan?”
denisesilver schreef:Kom zojuist van de POH vandaan. Enkel mijn vader vraagt hoe het was en wanneer ik zeg dat ik een doorverwijzing heb naar de psycholoog () blijft het stil. Jullie zeiden toch ook dat ik hulp moest zoeken??