Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:13

Vannochtend voor de derde keer brood dat vezelbruin etiket had, maar vezelvolkoren is. Die textuur is zo anders en niet lekker. Eerste keer denk je: foutje kan gebeuren, maar bij 3x dan staat er iemand te verpakken die het verschil niet weet….

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:35

Mando schreef:
Ik zeg niets, zat er om 4.15 al naast.

@San , als we nu dich bij elkaar zouden wonen konden we mooi op de koffie met elkaar. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:47

LaPluche schreef:
Mando schreef:
Ik zeg niets, zat er om 4.15 al naast.

@San , als we nu dich bij elkaar zouden wonen konden we mooi op de koffie met elkaar. :+

Het zit ons niet mee ;(.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:48

Nee, sad sad world :9k
Nu dus helemaal alleen aan de koffie.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:12

Ik ben ziek, buikgriep of zo. Overgeven is gelukkig klaar en over maar die hoofdpijn?! %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:22

Dat ze voor ons huis de stoep open gaan breken om glasvezel aan te leggen. Moet je de hele tijd tussen de bouwvakkers door, ik vindt dat altijd een tikkeltje vervelend omdat ze dan zo dom naar je staan te kijken :')

Deze spreken ook zeer zeker geen Nederlands. Dus qua communicatie gaat het vrij lastig. Ik hoop in ieder geval dat ze er goed om denken ons paadje vrij te houden we hebben ook geen andere uitweg :')

Ach aan de andere kant leuke smoes om een dagje vrij te zijn

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:31

Ik had gehoopt dat oog al stuk beter was vandaag na een dag medicatie. Niet dus, dus ben weer afhankelijk van anderen om boodschappen te doen en ergens heen re kunnen. Autorijden met 1 oog doen we maar niet

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:49

De bouw die om 6.15 begon, rot op zeg, jullie doen maanden niets en nu opeens moet het zo achterlijk vroeg?

Mywishmax, wat onwijs vervelend zeg. Je kunt deze maand een maand gratis AH laten bezorgen, misschien helpt dat?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 10:52

Kom zojuist van de POH vandaan. Enkel mijn vader vraagt hoe het was en wanneer ik zeg dat ik een doorverwijzing heb naar de psycholoog ( *\o/* ) blijft het stil. Jullie zeiden toch ook dat ik hulp moest zoeken?? :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:23

Niet kunnen slapen vannacht en nu dus vet misselijk, en m’n knie doet al sinds gisteravond behoorlijk pijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:26

Hoe moe ik ben?

Ik typte net vliechtuig.

:x :x :x

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:30

Moestuin schreef:
Ondermeer auto’s die doorrijden en fietsers die de haaientanden negeren want ‘rotonde dus voorrang’. Wat uiteraard niet klopt)

Klopt wel.

Mits het fietspad tegen de rotonde aan ligt. Dan is het dezelfde weg en geld de regel "rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor".

De fietser gaat rechtdoor op de rotonde en de auto slaat af dus dan moet je de fietser voor laten gaan.

De haaientanden geven alleen aan dat de fietser voorrang moet verlenen aan bestuurders op de kruisende weg, bij rotondes dus de wegen die naar de rotonde toe rijden.

Maargoed dat is hoe het officieel zit, de praktijk zie je dat iedereen maar wat anders doet en meestal is het de bedoeling van de wegbeheerder de fietsers te beschermen door ze te laten stoppen maar dat klopt dus niet 100%.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:42

Caira schreef:
De bouw die om 6.15 begon, rot op zeg, jullie doen maanden niets en nu opeens moet het zo achterlijk vroeg?

Mywishmax, wat onwijs vervelend zeg. Je kunt deze maand een maand gratis AH laten bezorgen, misschien helpt dat?

Moeder haalt boodschappen. Had het idd gezien van de ah, maar ik zit niet aan het minimum bedrag. Maar dank je wel!
Het is gewoon irritant om het zelf niet te kunnen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:50

Mijn buurman wat een kneus is dat zeg. Staat met zijn neus boven op de mannen die glasvezel aan het aanleggen zijn. Doet hij altijd als er maar iets gebeurd rondom zijn huis want hij weet alles zo goed :')

Sorry maar ik heb hardop gelachen wat hij ook zag maar het is echt een eerste klas mafkees

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:57

Zebrastreep schreef:
Mijn buurman wat een kneus is dat zeg. Staat met zijn neus boven op de mannen die glasvezel aan het aanleggen zijn. Doet hij altijd als er maar iets gebeurd rondom zijn huis want hij weet alles zo goed :')

Sorry maar ik heb hardop gelachen wat hij ook zag maar het is echt een eerste klas mafkees

“Zoooo buurman! Nieuwe baan?”

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:01

denisesilver schreef:
Kom zojuist van de POH vandaan. Enkel mijn vader vraagt hoe het was en wanneer ik zeg dat ik een doorverwijzing heb naar de psycholoog ( *\o/* ) blijft het stil. Jullie zeiden toch ook dat ik hulp moest zoeken?? :x

Ik vind het hartstikke goed dat je hulp zoekt!! *\o/*
Fijn dat je een doorverwijzing hebt!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:01

Hilary schreef:
Zebrastreep schreef:

“Zoooo buurman! Nieuwe baan?”

Hij weet niet eens wat werken is , daarom doet hij dit ook :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-22 12:02

MarlindeRooz schreef:
Hoe moe ik ben?

Ik typte net vliechtuig.

Om de een of andere reden vertaalt dit naar Limburgs in mijn hoofd. :+

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:09

Dat het zondag waarschijnlijk de hele dag gaat regenen :x

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:23

De jekkerende bouwvakkers in de straat. Gaat echt door merg en been en muren. Brr

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:01

denisesilver schreef:

Dat klinkt wel heel eenzaam voor jou, wellicht dat ze het (nog) niet zo goed begrijpen wat het is, hoe het systeem werkt en hoe ze je hierin kunnen steunen?
Digitale knuffel voor jou! :knuffel:
De mensen die wel begrijpen wat er loos is, die jou kunnen helpen en die ook weten wat het mentaal allemaal met jou doet, daar kom je straks bij terecht :j

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:25

Waarom zit altijd de pick up voor de boodschappen vol bij de jumbo. Moet ik morgen heel die winkel doorrauzen en als ik ergens geen zin in heb is dat het wel. Nouja m'n man heeft mooi pech ik ga naar 1 winkel en de bakker en voor rest zoekt ie het maar uit.

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:43

xPabloBokt schreef:
MarlindeRooz schreef:
Hoe moe ik ben?

Ik typte net vliechtuig.

Om de een of andere reden vertaalt dit naar Limburgs in mijn hoofd. :+

Hahahahha prachtig! _O- Daar ging m’n hap yoghurt over m’n iPad heen :')

@Marlinde, hopelijk vanavond een dubbel zo effectieve slaap?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:14

Een gekneusde rib en erg veel (slijm) hoesten dooe de nasleep van covid is geen aanrader dames. Duurt nu al een week en het gaat niet veel beter.

Ik erger me er verder nog aan dat ik elke ochtend zo moe ben en haast mijn bed niet uitkom, maakt niet uit hoe lang ik slaap, zo weinig motivatie heb ik overal voor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 16:05

Paard weer terug op boxrust en toch weer röntgenfoto’s laten maken volgende week woensdag, want de DA is bang dat er toch wat botsplinters zitten die zijn gaan irriteren. -O-