Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:40

Haha ik lees hier vol plezier mee met de verhalen.... Maar kan me voorstellen dat als je wel iets serieus zoekt de moed je in je schoenen zakt...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:52

Maureen95 schreef:
Haha Vera wat irritant. Dan weet je ook gelijke wat voor afspraak ze met je willen maken |o Lekker op block zetten zou ik zeggen.

palousa_boy schreef:
_O- _O- dat is toch wel super wanhopig eigenlijk, dat kunnen we nou triest noemen :+

Mocht ik zo ooit zo wanhopig worden dan kan ik net zo goed random bokkers een berichtje sturen _O-

Je hebt het wel zwaar hier palousa_boy om je als een van de weinige mannen te verdedigen tussen al die klagende vrouwen :')

Ja echt :+ waar ben ik aan begonnen :')
Neehoor ik ben wel wat gewend sinds ik wat met paarden doe :+ 3/4 van mn leven spendeerde ik met vrouwen (en toch ben ik single :'))

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 19:58

Ik had gisteren nog een leuke match.. hij zat in een afkickkliniek voor alcohol verslaving en had vorige maand nog een terugval gehad. Toppie!

Twee maanden terug al een jongen die wél 7 weken was gestopt met blowen na 20 jaar verslaafd te zijn geweest, ik trek ze aan denk ik :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 20:01

Chickyy schreef:
Ik had gisteren nog een leuke match.. hij zat in een afkickkliniek voor alcohol verslaving en had vorige maand nog een terugval gehad. Toppie!

Twee maanden terug al een jongen die wél 7 weken was gestopt met blowen na 20 jaar verslaafd te zijn geweest, ik trek ze aan denk ik :')

Oh die moeten kennelijk nog even aan zichzelf werken :+

Heb jij een type waar je op valt die dit aantrekt? :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 20:08

Toen ik ooit in het ziekenhuis lag durfde ik ook niet te swipen. Het ziekenhuis ligt tegenover een tbs-kliniek

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 20:11

Oja. Dat is al helemaal een no go voor mij in ieder geval. Naast dat je elkaar bijna niet kan zien zit diegene daar ook niet voor niets %)

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 20:15

Citaat:
Wat leuk! Wanneer is je tweede date en weet je al wat je gaat doen?

Volgendeweek zondag. We gaan koken en een spelletje spelen

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 20:18

capopjekop schreef:
Toen ik ooit in het ziekenhuis lag durfde ik ook niet te swipen. Het ziekenhuis ligt tegenover een tbs-kliniek

Haha dan heb je er iig altijd een begeleider bij :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 20:42

Chickyy schreef:

_O- _O- lang leven tinder

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 21:26

Nou ja, gelukkig waren ze tenminste wél eerlijk, kan mijn ex nog wat van leren ook al deed hij geen drank en drugs :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 21:28

Chickyy schreef:
Nou ja, gelukkig waren ze tenminste wél eerlijk, kan mijn ex nog wat van leren ook al deed hij geen drank en drugs :+

Ik heb ook wel eens iemand gedate die toen vertelde over zijn verslaving. Dan denk ik wel: wat doe ik hier!!?? Als een algehele niet gebruiker :+ Beter meteen eerlijk zijn, of eerst afkicken of iemand zoeken die met je meedoet. Tijdsverspilling.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 23:02

naranja1 schreef:
Citaat:
Wat leuk! Wanneer is je tweede date en weet je al wat je gaat doen?

Volgendeweek zondag. We gaan koken en een spelletje spelen

Wat leuk! Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:54

Zonnetje81 schreef:
Chickyy schreef:

Ik heb ook wel eens iemand gedate die toen vertelde over zijn verslaving. Dan denk ik wel: wat doe ik hier!!?? Als een algehele niet gebruiker :+ Beter meteen eerlijk zijn, of eerst afkicken of iemand zoeken die met je meedoet. Tijdsverspilling.

Aan de andere kant als iemand volledig afkickt ben je juist een prima match met minder risico op verleidingen? Ik ba regelmatig naar een festival en de kroeg in. Daar is de verleiding van alcohol en drugs echt wel groot evenals gebruik van alcohol. Kennis van me is ook afgekickt van alcohol. Snap als iemand net in z'n proces zit dat je er niet op zit te wachten. Als iemand al een poos clean is dan zou ik het best een kans kunnen geven. Ligt zo aan het verhaal erachter.

Tinderen bij tbs kliniek zou ik dan wel minder chill vinden :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:10

Verslavingen zijn lastig af te komen, als iemand er echt voor wil gaan en dat gewoon lukt dan denk ik dat dat ook wel wat zegt over de mentaliteit en karakter van iemand wat ik dan toch ook wel ergens positief zou kunnen zien.
Ik stel me vervolgens ook weer meteen de vraag waarom ze überhaupt begonnen zijn te gebruiken en watvoor problemen je in huis haalt :+ is dan dus minder positief

Ennuuhh
Afbeelding
:= :=
Is dit normaal ? :+

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:24

palousa_boy schreef:
Verslavingen zijn lastig af te komen, als iemand er echt voor wil gaan en dat gewoon lukt dan denk ik dat dat ook wel wat zegt over de mentaliteit en karakter van iemand wat ik dan toch ook wel ergens positief zou kunnen zien.
Ik stel me vervolgens ook weer meteen de vraag waarom ze überhaupt begonnen zijn te gebruiken en watvoor problemen je in huis haalt :+ is dan dus minder positief

Ennuuhh
[ Afbeelding ]

Hahaha meestal is dat goed nieuws :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:29

Steenbok12 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Aan de andere kant als iemand volledig afkickt ben je juist een prima match met minder risico op verleidingen? Ik ba regelmatig naar een festival en de kroeg in. Daar is de verleiding van alcohol en drugs echt wel groot evenals gebruik van alcohol. Kennis van me is ook afgekickt van alcohol. Snap als iemand net in z'n proces zit dat je er niet op zit te wachten. Als iemand al een poos clean is dan zou ik het best een kans kunnen geven. Ligt zo aan het verhaal erachter.

Tinderen bij tbs kliniek zou ik dan wel minder chill vinden :')

Dus precies zoals ik zeg…wat moet ik met iemand die op dat moment vol in zijn blow verslaving zit met kapotte tanden.

Ik zit ook niet te wachten dat iemand op mij moet leunen om van zijn verslaving af te komen. Voor mij is het een ver van mijn bed show als algehele niet gebruiker. Ik heb nog nooit iets van drugs gebruikt. Ik rook niet en drink niet omdat ik het niet lekker vind.

Vaak hebben mensen andere onderliggende problemen of coping mechanisme waardoor ze gaan gebruiken. Ik vraag me dan ook af wat je voor gedoe in huis haalt en verslaafden zijn ultieme leugenaars in tijden van gebruik.

Iemand zonder verslaving of verleden met verslaving kan al ingewikkeld genoeg zijn om mee te daten.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:48

Nou dat, die vent die 20 jaar had geblowd was 39.. dan heb je dus je hele volwassen leven alles weggeblowd en onderdrukt. Dat stoppen met blowen is nog maar stap 1, daarna komt er nog een bak aan onverwerkte oliebol boven..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:40

palousa_boy schreef:

Ennuuhh
[ Afbeelding ]

Ik weet niet wat normaal is bij jou, maar dit red ik normaal niet bij mijn eigen telefoongebruik :')

Chickyy schreef:
Nou dat, die vent die 20 jaar had geblowd was 39.. dan heb je dus je hele volwassen leven alles weggeblowd en onderdrukt. Dat stoppen met blowen is nog maar stap 1, daarna komt er nog een bak aan onverwerkte oliebol boven..

Daar zou ik inderdaad echt niet aan beginnen. :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:55

Ik zit op wel meer schermtijd ook ivm mn bedrijf denk ik.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:20

Zonnetje81 schreef:
Ik zit op wel meer schermtijd ook ivm mn bedrijf denk ik.

:+ ja tijdens mijn werk is het niet zo heel handig om de hele dag met mn telefoon bezig te zijn eigenlijk :') dus het is vaak na mn werk en dat betekent dus dat het weleens wat later wordt snachts :+ maar ik heb het prima naar mijn zin zo..
Het is dan weer de vraag wanneer een stapje verder :Y)
Niet dat het erg is maar vind het na een relatie van 13 jaar toch wel een beetje spannend :D maar het is wel positive spanning :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Kan niet meer bewerken maar mijn normale whatsapp tijd is ongeveer 45 minuten per dag :+ dus daar ga ik ietsjes overheen :+